Bosch BSGL5409 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSGL5409 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

frank 29-05-2018

Bosch stofzuiger Freee

Geschreven voor: Bosch BSGL5409 blauw

Hij voldoet wel aan het compacte klein en goed wendbaar een krachtige zuiging dit is perfect. Ik heb wel een advies om de vloerborstel te vervangen door een andere. Deze is ver onder peil en zuigt vacuum, "zeer slecht in gebruik je moet zeer sterk zijn om vloer bedekking kunnen afzuigen. in mindere stand krijg je het niet schoon. Dus heb nu een van Action gekocht, deze werk perfect, wel jammer van dat BOSCH dat ze hier niet aan kan/wil voldoen.

R 10-05-2018

Veel kleine ergernissen

Geschreven voor: Bosch BSGL5409 blauw

Ooit gekocht voor de honden haren en het 15 meter snoer.
Maar eigenlijk alleen maar ergernissen sindsdien.

Snoer rolt zeer slecht op
Zak is erg klein
Stofzuiger loopt vast op eigen snoer door te kleine wieltjes

Pluspunten

• Compact
  • Moderne look

Minpunten

• Snoer wikkelt niet goed op na wat langer hebruik
  • Kleine zak
  • Kleine zwenkwieltjes

Jan 29-04-2018

Waardeloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BSGL5409 blauw

Heb deze stofzuiger 2,5 jaar geleden gekocht. Zware stofzuiger waarvan al sinds geruime tijd de aansluiting bovenaan bij het handvat elke keer los schiet tijdens het stofzuigen en zo ook onderaan de stang de complete zuigmond bij de aansluiting spontaan los schiet. Maar ja je kent dat wel, net buiten de garantie weet u wel. Voor mij hierna nooit geen Bosch meer. Ongelofelijk dat dit product zo goed uit de test komt ! Enige positieve punt is zijn lange snoer !

van zweden 28-07-2017

Bosch Free-e stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BSGL5409 blauw

Zeer goede ervaringen met dit type stofzuiger!! met regelbaar toerental , wat ideaal is voor vloerbedekking/vloermatten.
Hepa filter is met de afwas schoon te houden. makkelijk wendbaar , met in de meterkast de stekker in het stopkontakt, houden wij onze benedenverdieping helemaal schoon!! 15 meter zuigcirkel.

Pluspunten

• 15 meter zuigcirkel
  • zeer wendbaar
  • regelbaar toerental
  • afwasbaar hepafilter
  • brede soft-rubber stootranden

Minpunten

• eigenlijk geen