Bosch BGL35MOV21 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 32 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Charlotte 16-07-2017 Product paar dagen in bezit

Bergt makkelijk op.

Hij doet wat ie moet doen, en dat is zuigen. Vind mijn vrouw heel fijn. En omdat het niet genoeg is vul ik in dat de stofzuiger in ons gezin is geaccepteerd.

Anoniem 07-08-2017 Product paar weken in bezit

Lichtgewicht

Het is een fijne kleine en lichte stofzuiger.
Het is ideaal dat er een uitwasbaar HEPA filter inzit i.v.m. allergie.
Op tapijt heeft deze stofzuiger veel zuigkracht waardoor je ook echt ziet dat het schoon wordt.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • goede zuigkracht op tapijt
  • HEPA Hygiënefilter

Minpunten

• geen opbergmogelijkheid voor extra opzetstukken

Chris 01-08-2017 Product paar dagen in bezit

Handig

Handige, compacte stofzuiger. Licht hanteerbaar en goed wendbaar. Behoorlijk lang snoer, maar jammer dat er niet een knop voor het naar binnen halen van het snoer is. Nu moet je het even aantrekken en tijdens het zuigen gebeurt het dat hij dan ook oprolt.

Pluspunten

• Licht
  • Goed wendbaar

Minpunten

• Knop inrollen snoer ontbreekt

Ineke Lissone 01-08-2017 Product paar dagen in bezit

Stofzuiger BGL35MOV21

Een mooi en praktisch apparaat. Mijn hele huis nu tip top schoon
Mooi in de vormgeving en handig. Goed product.

Pluspunten

• Een mooi apparaat en mijn hele huis schoon.

henk 31-07-2017 Product paar maanden in bezit

krachtige stofzuiger

een perfecte stofzuiger, krachtig, erg wendbaar, erg lange stroomkabel, mooi design, makkelijk in gebruik, makkelijke accessoires

John 30-07-2017 Product paar dagen in bezit

relatief grote zuigkracht

Mooi design, licht in gewicht maar voelt toch degelijk aan en heeft een handig kliksysteem. Het filters (uitwasbaar) i.c.m. met de stofzuigerzak houden vuile deeltjes tegen uit de opgezogen lucht. Werkt goed op alle ondergronden met bijgeleverde hulpstukken.

Pluspunten

• zuigkracht
  • ergonomisch goed product
  • filters
  • voelt degelijk aan
  • licht en wendbaar

Minpunten

• prijs stofzuigerzakken

Tevreden met aankoop 30-07-2017

Licht in gewicht, sterke zuigkracht

Gekozen om het extra lange snoer, maar aangenaam verrast door het lichte gewicht van het totale apparaat waardoor het stofzuigen van een trap een stuk makkelijker gaat.

Pluspunten

• lang snoer
  • licht in gewicht
  • stofzuiger volgt

miranda19 30-07-2017 Product paar dagen in bezit

mooie sterke stofzuiger

Mooie compacte stofzuiger.
Deze stofzuiger is voorzien van extra hulpstukken die altijd goed van pas komen. Vooral de harde borstel en hulpstukken die ik vaak gebruik voor de auto schoon te maken. Stofzuiger heeft genoeg kracht. Gewicht van de stofzuiger is niet te zwaar. Kabel

Pluspunten

• uiterlijk
  • kracht
  • veel hulpstukken
  • snoer lengte

katja 29-07-2017 Product paar dagen in bezit

stofzuiger

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding,lekker lang snoer,rubberen wieltjes en extra grote stofzuigerzak,dus niet steeds vernieuwen.

Move On Actiemodel BGL35MOV21 26-07-2017 Product paar dagen in bezit

Move On stofzuigers Actiemodel BGL 35MOV21

licht gewicht, mooi model, eenvoudig in gebruik, verstelbare zuigkracht, goede resultaten voor parketvloeren en tapijt.

Nico 24-07-2017 Product paar dagen in bezit

Handig compact model

Lekker compact. Goede zuigkracht. loopt goed door de grote wielen. Ik mis wel een borsteltje bij de accessoires. verder heel tevreden.

Aurora 24-07-2017 Product paar weken in bezit

Klein, wendbaar en anti-allergeen

Hallo lieve consumenten.

Ik ben helemaal happy met deze stofzuiger aangezien ik allergisch ben voor huisstofmijt. De stofzuiger heeft een goede filter zodat de stof niet opnieuw de kamer in wordt geblazen en de zak bestaat uit meedere lagen.
Mijn huis heeft harde en zachte vloeren; er wordt een extra mondstuk met zachte borstel bij geleverd voor de harde vloer. Het standaard switchbare mondstuk is ideaal voor de zachte vloer. Ik krijg mijn lichte vloerbedekking in de slaapkamer weer helemaal "stofjes-loos" door de extra sterke zuigkracht, ideaal!
De stofzuiger is compact, klein en wendbaar. De rubberen wielen zorgen ervoor dat er geen strepen of beschadigingen ontstaan.
Wilt u snel even een mondstuk vervangen of de stang er af halen? Geen probleem, alle onderdelen zijn te bevestigen of te ontkoppelen door middel van een moeiteloos kliksysteem.
Ik raad iedereen deze stofzuiger aan, super praktisch en erg fijn voor mensen die allergisch zijn voor huisstofmijt.
Een leuke bijkomstigheid is de cashback actie van Bosch, tot eind juli krijgt u € 20,- terug gestort op uw rekening, mooi meegenomen toch?

Met vriendelijke groeten,

Aurora.

Pluspunten

• Handig, klein design
  • Extra mond met zachte borstel voor harde vloeren
  • Zak en filter effectief tegen huisstofmijt
  • Extra sterke zuigkracht
  • Alle onderdelen hebben een moeiteloos kliksysteem

Minpunten

• De zakken zijn vrij prijzig

R.G.Suermondt 20-07-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer handige stofzuiger met goede opzetstukken.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Nog te kort in ons bezit om een langere beoordeling te kunnen ophoesten, maar het lijkt er allemaal wel goed uit te zien en de zuigkracht is erg groot. Doe in het begin voorzichtig met het vermogen, zeker in een wat volle kamer. De opzetstukken eerst even goed uitzoeken is aan te bevelen: alles klopt wel en past goed bij de stofzuiger.

de Bruijn 19-07-2017 Product paar dagen in bezit

Goede zuigkracht

De stofzuiger de Bosch Move On type BGL35mov21is wendbaar, licht heeft een heel goede zuigkracht en is zeer handzaam.

Pluspunten

• zuigkracht
  • wendbaarheid

Jaap 18-07-2017 Product paar dagen in bezit

wendbaar en stil

We hadden al jaren eenzelfde move on stofzuiger die het uiteindelijk heeft begeven. We hebben ons georienteerd op een andere stofzuiger maar komen toch weer op deze stofzuiger uit. Hij is stil, krachtig, licht, en wendbaar. Alleen jammer van die plastic slang die vrij snel kapot is. bij de vorige hebben we die ook al snel vervangen door een katoenachtig exemplaar die veel beter is.

Pluspunten

• stil
  • licht
  • wendbaar
  • krachtige motor
  • ideaal voor laminaat/parket zuigmond bijgeleverd

Minpunten

• snoer gaat kapot
  • slang van plastic is gauw stuk

Erna Versluis 18-07-2017 Product paar dagen in bezit

Handzaam apparaat met goede zuigkracht en weinig geluid

Ik heb hem net uitgeprobeerd. Het geluid is zacht, want mijn kleinzoon werd niet wakker. Ik vind dat er ook veel hulpstukken erbij zitten. De kamer is laminaat en ik vind die borstel erg handig. Hij is ook handzaam om hem in de kast te plaatsen.Voor het geld vind ik hem TOP.

Pluspunten

• geluid
  • hulpstukken
  • Handzaam, makkelijk op te bergen

Dave 17-07-2017 Product paar weken in bezit

Een stofzuiger is een stofzuiger toch ?

Vroeger was meer ook beter.
De trend om stofzuigers energie zuiniger te maken is toch wel merkbaar in de zuigkracht, al is dat bij deze machine nog wel voldoende.
Het lange snoer is een genot, want kan nu de slaap etage van af één stopcontact bereiken.
De tapijt borstel gebruiken we niet( geen tapijt) en de parket borstel verliest helaas te veel zuigkracht, dus heb ik vervangen voor een universeel exemplaar.
Dan de accessoires: Er wordt geen opzet borsteltje meegeleverd en er is geen plaats om de accessoires in / aan de stofzuiger te bevestigen en heb daarvoor maar de buisklem en borstel van mijn oude stofzuiger gebruikt.
Stofzuiger verdient een dikke 8, maar door de minpunten helaas een magere 7 gegeven.

Pluspunten

• Alleen de stofzuiger, krijgt een dikke 8
  • Redelijk geluid.
  • Actieradius van 9 meter
  • Goed hanteerbaar gewicht.

Minpunten

• Ronde opzet borstel ontbreekt.
  • Geen plaats voor accessoires.
  • Standaard parketborstel zuigt slecht.

Astrid 16-07-2017 Product paar dagen in bezit

Prima prijs kwaliteit verhouding

Deze stofzuiger is makkelijk in gebruik, zeer wendbaar, energiezuinig en doet zijn werk goed. Een prima produkt voor een prima prijs!

Pluspunten

• lichtgewicht
  • energiezuinig
  • makkelijk te bedienen

RON 13-07-2017 Product paar weken in bezit

GOEDE BOSCH STOFZUIGER MET ZAK

Goede stofzuiger compleet met parketborstel ed, zuigt heel goed, lekker rustig geen lawaai, lekker licht qua gewicht. Prijs kwaliteit is super. Het is ieder aan te raden....doen

Pluspunten

• zuigt goed
  • lekker licht in gewicht
  • compleet met parketborstel
  • geluid lekker zacht
  • lengte van de snoer is voldoende

Bosch stofzuigerBGL8ALL2 10-07-2017 Product paar weken in bezit

Bosch stofzuiger BGL8ALL2

Wij zijn zeer tevreden over deze stofzuiger. De snoer van 15 meter is bij prettig en het geluid is zeer rustig vergeleken met andere stofzuigers. Daarnaast een goede zuigkracht op zowel onze plavuizenvloer,laminaat en vloerbedekking. Ook fijn dat de zuigkracht te regelen is voor bv de bank of hondenmand. Al met al een aanrader.

Pluspunten

• Lange 15 meter snoer
  • Rustig geluid