Samsung VC07M3130V1 - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
A

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

d 12-05-2017

Krachtig

Ik was opzoek naar een zeer krachtige stofzuiger en deze stofzuiger voldoet daaraan, ook is hij geschikt voor lange mensen door de lengte van de stang.
Hij is niet zwaar en makkelijk te tillen.
Min puntjes:
Het zuigmondje is niet in de stofzuiger op te bergen.
Kleine opvangbak.
De 2 standenborstel werkt goed op een gladde vloer maar is bijna niet te gebruiken op een vloerkleed of mat.
Ondanks deze kleine puntjes een krachtige fijne stofzuiger.

Pluspunten

• krachtig
  • niet zwaar

Minpunten

• kleine opvangbak
  • geen plaats voor zuigmondje

Billy 14-07-2017

Comtacte, lichtgewicht stofzuiger van Samsung

Deze stofzuiger gebruik ik nu een aantal weken om te stofzuigen op laminaat. Hiervoor gebruik ik de 2 standenborstel omdat ik ook veel matjes in huis heb. Zo kan ik snel wisselen van stand.
Ik vind de 2 standenborstel een beetje ruw/stug overkomen, of ik nou op een matje bezig ben of de vloer... het gaat een beetje moeizaam. Het gewicht van de stang speelt hier ook een rol.
Dankzij de zuigkracht wordt alles wel goed en snel schoon.
Ik ben zelf lang, de lengte van de stang is voor mij voldoende. Verder til ik de stofzuiger naar de zolder of naar beneden zonder problemen. Je tilt hem gemakkelijk op aan het brede handvat en de kabel dien je tevens ook daarmee op te rollen (door het handvat naar beneden te drukken).
Je kunt verder gemakkelijk zien wat je hebt opgezogen en je ziet wanneer hij vol is. Het legen van het bakje is ook zo gepiept met het klik systeem.
Deze stofzuiger neemt weinig ruimte in beslag, je kunt de stang ook nog eens op 2 manier vastklikken op het apparaat (op de achterkant of onderkant).

Pluspunten

• Lengte stang
  • Gewicht
  • Kracht
  • Compact

Minpunten

• 2 standenborstel
  • Gewicht van de stang