Samsung VS60K6080KC zilver - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VS60K6080KC zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Greenhome 28-09-2019

Super toestel

Geschreven voor: Samsung VS60K6080KC zilver

Heb dit toestel gekregen bij aankoop van mijn q drive wasmachine ik stofzuig het hele huis er mee gaat prima beneden en boven gaat super

Vonneke 30-01-2019

Handige stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS60K6080KC zilver

Deze superlichte en wendbare stofzuiger maakt dat het een fluitje van een cent wordt om de huiskamer schoon te houden

JOVAHO 26-01-2019

Lekker licht en handzaam

Geschreven voor: Samsung VS60K6080KC zilver

We hebben deze steelstofzuiger net gekocht en nog niet gebruikt. Dus over het gebruik kan ik nog niet veel vertellen. Wel kan ik zeggen dat het een lekkere lichte en handzame steelstofzuiger is.

Anoniem 23-01-2019

zeer goed

Geschreven voor: Samsung VS60K6080KC zilver

heb hen net een dag maar geen foto s maar ik vindt hem nu al goed legt lekker in de hand en doet wat ik wil dus helemaal oke

Sandra 29-05-2017

Samsung-steelstofzuiger maakt beloftes niet waar

Geschreven voor: Samsung VS60K6080KC zilver

De aanprijzingen op de site van Samsung zijn natuurlijk overweldigend: de zuigkracht is drie keer sterker dan van vergelijkbare modellen, hij is handig om haren van bijvoorbeeld de bank te verwijderen, enz. Maar de steelstofzuiger maakt het niet waar, helaas. Ik heb de stofzuiger nu een aantal weken en ik ben beduidend minder lovend.

Het is waar, het is een mooie, wendbare stofzuiger. Hij blijft ook super goed rechtop staan, waardoor hij heel makkelijk weg te zetten is. Het feit dat je de kruimeldief er in 1 klik vanaf kunt halen is ook super. Maar waar draait het nou echt om bij een stofzuiger? Dat hij het goed doet! En dat valt gewoon tegen. De zuigkracht is niet sterk genoeg om wat zwaardere dingen op te zuigen, zoals kattengrit. Daarnaast maakt de stofzuiger best veel lawaai. En als je de kruimeldief er vanaf haalt om de kattenharen van de bank te halen, blijkt hij toch eigenlijk te zwaar om de hele bank relaxt te kunnen zuigen. Uiteindelijk laat ik de kruimeldief voor dit doeleinde zelfs gewoon maar staan.

Ik heb de Samsung als extra stofzuiger. Dat is maar goed ook, want de prestaties vallen tegen. Zeker voor dit geld.

Miep85 20-05-2017

Beweegt soepel

Geschreven voor: Samsung VS60K6080KC zilver

Een makkelijke compacte stofzuiger die handig is als extra stofzuiger. Hij neemt niet veel ruimte in beslag, dus makkelijk op te bergen.
Het is vooral een stofzuiger om er extra bij te hebben, omdat de accu wel redelijk snel leeg is. Je kan niet het hele huis in 1x meepakken.
De stofzuiger beweegt erg soepel, dat was in het begin wel even wennen, maar nu erg fijn.
Vind zelf persoonlijk het kruimeldief gedeelte iets te zwaar , omdat de accu daarop zit.
Maar al met al een praktische stofzuiger voor er extra bij.

Paqui 20-05-2017

Heel prettige steelstofzuiger

Geschreven voor: Samsung VS60K6080KC zilver

Heb op advies van de winkel deze steelstofzuiger gekocht. Wilde graag een dyson maar vond deze te duur. Hoofddoel van mijn aankoop was snel even hondenharen opzuigen zonder te hoeven sjouwen met een zware stofzuiger. Deze samsung werkt hiervoor bijzonder goed. Krijg met gemak de haren van mijn bank. Doe dit wel op de turbostand. En met de grote zuigvoet eerst de grote stukken en daarna met het opzetstukje de randen. Op de houten vloer kan ik ook met gemak op de normale stand alle haren opzuigen. Op turbostand kan ik 2,5 keer de benedenverdieping zuigen voordat de batterij leeg is. Heel prettig dat je hem zo weg kunt zetten zonder dat hij steun nodig heeft. Ook de losse oplader werkt heel fijn. Je kunt de batterij overal opladen. Het enige wat ik mis is dus een breder opzetstuk om de bank te kunnen zuigen met alleen de kruimeldief. Met het bijgeleverde opzetstuk is dit onbegonnen werk. En ik probeer op te zoeken waar ik het verlengstuk voor de kruimeldief kan bestellen maar kan het niet vinden.