Samsung VS60K6080KC zilver - Expert review

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VS60K6080KC zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

BesteProduct.nl 08-01-2018
7,6

Samsung POWERstick VS6000 Easy Reach: Met één simpele beweging verdwijnen zelfs haren uit de borstel.

Deze 2-in-1 draadloze en zakloze steelstofzuiger kun je gebruiken als steelstofzuiger, maar ook als kruimelzuiger. Ik ben tevreden over het resultaat van een stofzuigbeurt op een harde vloer en op een laagpolig tapijt. Met zijn gewicht van 2,7 kg is hij gemakkelijk te tillen en omdat hij slank is, neemt hij niet veel ruimte in beslag. Het voordeel van de verwisselbare batterij is dat je de stofzuiger ook op plaatsen neer kunt zetten waar geen stopcontact in de buurt is. Het nadeel hiervan is dat je eraan moet denken om regelmatig de batterij op te laden. Je kunt heel gemakkelijk de borstel losmaken en met één simpele beweging de haren en overig vuil verwijderen. De inhoud van de stofcontainer (0,25 liter) vind ik heel erg klein en het geluidsniveau vind ik daarentegen erg hoog 83dB. Desondanks geef ik hem toch een kooptip. Ik doe dat omdat ik erg tevreden ben over het resultaat van een stofzuigbeurt en omdat de haren uit de borstel van de zuigmond heel gemakkelijk te verwijderen zijn. De prijs van 209 euro vind ik in verhouding staan tot de kwaliteit.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Resultaat stofzuigbeurt op een gladde vloer maar ook op een tapijt is uitstekend.
  • Erg wendbaar.
  • Met één simpele beweging kunnen haren en overig vuil uit de borstel worden verwijderd.
  • Laag gewicht (2.7 kg)