Bosch BGL35MOV22 wit, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL35MOV22 wit, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Leon 26-11-2020

Geen èchte aanrader vind ik

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Ongeveer anderhalf jaar geleden ging mijn Miele stofzuiger plotseling kapot. Er moest gauw een andere komen.
Naar stofzuigers kijken in elektronicazaken is niet mijn ding. Wilde geen dure, dus de koop van deze Bosch leek me een goede. Ik heb goede ervaringen met Bosch vaatwassers, wasmachine en droger. Dus Bosch is absoluut niet verkeerd voor mij.
Hoe anders is dat met deze stofzuiger. Ik miste de Miele direct al.
De voor- en nadelen hieronder op een rijtje:

+ Klein en licht
+ Hij zuigt ;-)

- Slang is korter, dus met borsteltje bovenop bijv. kasten zuigen lukt niet zonder dat je de stofzuiger ook op moet tillen. (Miele geen enkel probleem, slang lang genoeg)
- Raar zwaar werkend druk in / kliksysteem om onderdelen aan elkaar te koppelen. Voor mensen met weinig kracht in de handen een regelrechte crime. (Miele goed werkend drukknop systeem, geen probleem)
- Parketborstel heeft een rare stand op de vloer waardoor je de buis laag moet houden en jezelf dus gebogen moet staan. (Oude Miele borstel erop gezet - geen probleem)
- Raar oprolsysteem voor het snoer. Je moet er een rukje aan geven en dan rolt het op. Gevolg: snoer begint regelmatig vanzelf ongewild op te rollen als het ergens achter is blijft haken. Bovendien moest ik de stofzuiger een keer openmaken (klusje want geen normale schroeven) omdat het snoer compleet vastgedraaid zat in de behuizing. En ik rol het al met beleid op. Waardeloos dus.
- Snoer is dun en niet zo flexibel en draait gauw in elkaar of blijft onder randjes hangen.
- Stofzuiger is zo licht dat hij gemakkelijk kantelt.
- Een wiel begon al vrij snel vervelend te 'piepen'. Niet te smeren want dan moet je de stofzuiger openmaken.
- En tja toen begon na ongeveer anderhalf jaar er een vieze motorgeur uit de stofzuiger te komen (niet vanwege een vieze stofzak of een smerig filter), dus weg met deze Bosch.

Ik heb toen maar weer een Miele gekocht. Is wat duurder maar nou is stofzuigen weer 'leuk' voor zover je het een leuke bezigheid kunt noemen.

Al met al, zou ikzelf deze Bosch stofzuiger absoluut niet meer kopen.

Pluspunten

• zie boven

Minpunten

• zie boven

ronald 06-08-2019

stofzuiger met stofzak

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

zuinig ,krachtige zuig kracht,werkt licht en convertabel alleen maakt wel wat meer geluid maar hij werkt heel prettig en soepel het verbaasde mij de zuigkracht voor deze prijs een topper van een stofzuiger

Pluspunten

• zeer krachtig
  • lang bereik

Minpunten

• maakt veel geluid

Carine 19-12-2018

handig en niet zwaar

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Deze stofzuiger is licht in gewicht, handig, lang snoer en prima toebehoren, blij dat ik hem kocht, een aanrader!

Pluspunten

• lichtgewicht
  • prima zuigkracht
  • goed wendbaar

Carry 08-11-2018

Het wordt bijna leuk om te stofzuigen hiermee

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Lekker stille, maar zeer krachtige stofzuiger met eenvoudige bediening. Gemakkelijk op te bergen. Kleden stofzuigen zonder moeite!

Pluspunten

• ideaal voor kleden
  • lekker stil
  • krachtige motor
  • slang en voet gemakkelijk af te koppelen

Minpunten

• met voet past ie net niet onder lagere kast door
  • snoer had iets langer gemogen

Sab 28-02-2018

Licht gewicht stofzuiger met zak

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Lichtgewicht stofzuiger, vind de zuigkracht wel tegen vallen. En de bijgeleverde laminaat borstel is zeer onhandig, als deze niet strak op de vloer is zuigt hij gewoon niet goed. Je staat krom stof te zuigen om de borstel goed te houden. De laminaat borstel is 15 cm korter dan de bijgeleverde combiborstel die een veel betere knik heeft en daarom kun je hier wel normaal rechtop stofzuigen. Alleen de combiborstel heeft veel hardere borstelharen.

Pluspunten

• Kleine lichtgewicht stofzuiger
  • Makkelijk hanteerbaar
  • Grote wielen

Minpunten

• Laminaatborstel

Kdw 19-02-2018

Bosch stofzuiger

Een goede stofzuiger.
Slang klik meganisme in stofzuiger is lam schiet er zo uit.
Verder goed zuigende stofzuiger ook voor parket en een regelbaar toerental.
Op tijd filters vernieuwen om een goede zuigkracht te houwen.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Goed zuigend

Minpunten

• Lam geworden klik meganisme slang in stofzuiger.
  • Snoer op rol haspel niet krachtig na gebruik.

Jelmer 11-02-2018

Goede stofzuiger met hoge zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

De stofzuiger is mooi licht, zuigt goed, heeft groot actieradius en rijdt goed achter je aan. De borstel voor zowel harde vloer als tapijt is goed van kwaliteit, makkelijk te switchen van stand en met de wisselende zuigstanden is het zuigen van tapijt en meubels heel fijn.
Ik ging voor een zakloze stofzuiger, maar ging met deze jongen naar huis. De lage prijs, goede zuigkracht, het gewicht en het feit dat zakloze stofzuigers blijkbaar veel worden teruggebracht naar de winkel met klachten en de hoge prijs (vanaf 250 heb je een oke stofzuiger) was voor mij de reden voor deze stofzuiger.
Gisteren gebruikt en echt top! Alleen jammer dat je de opzetstukjes nergens in kan doen. Ik ging er vanuit dat dit tegenwoordig standaard is...

Pluspunten

• Licht
  • Klein en goed op te bergen
  • Goede zuigkracht
  • Verschillende zuigstanden

Minpunten

• Opzetstukjes niet in de stofzuiger te bewaren

Margo Rassin 17-08-2017

Compact model

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Ben in het algemeen tevreden over deze stofzuiger, het model is lekker compact en zuigt goed!
Een minpuntje is dat de zuigmond niet hanteerbaar is om te stofzuigen onder boxspringbedden, kasten ed.

Pluspunten

• compact
  • moderne vormgeving
  • lengte snoer en energiezuinig

Minpunten

• apparaat snel omgekanteld
  • zuigmond te robuust,zuigen onder kast niet mogelyk

iw grijpstra 04-08-2017

stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

de stofzuiger maakt weinig geluid. heeft een lang snoer wat erg fijn is.
hij is klein en handzaam. hij was mooi geprijsd en we kregen ook nog eens 20 euro retour via bosch. een goede aankoop.
volgens de consumenten bond de beste stofzuiger m.b.t. prijs kwaliteit verhouding. wat we nu we hem in gebruik hebben zeker geloven.

Pluspunten

• lang snoer
  • klein en compact
  • weinig geluid

Moontje 02-08-2017

Compact en handig

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Compacte en handige stofzuiger. Makkelijk in gebruik. Grote stofzuigerzak. Mooie accessoires. Geluidsniveau normaal.
Ben er er erg tevreden over. Zeker aan te bevelen.

Nonnie 01-08-2017

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Fijne stofzuiger, geluid is niet super hard, goede zuigkracht, handig in gebruik. Wisselende standen zijn ook handig.

Sanne 27-07-2017

Beoordeling BoschBGL35MOV22

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Ik vind het een goeie stofzuiger die goed zuigt en ben blij dat er ook gedacht is aan een speciaal filter voor allergieën en hij is niet zwaar en daardoor mobiel ook fijn dat het snoer lang is zodat je minder hoef te wisselen met stopcontacten en daardoor is het stofzuiger makkelijker ook is die gebruiksmakkelijk op laminaat door de zuigmond kortom heel veel kwaliteit voor een redelijke prijs in vergelijking met anderen merken stofzuigers die duurder waren en die precies de zelfde aanbevelen hadden ik zou hem zeker aan raden als je een goeie betaalbare stofzuiger zoekt die meer extra s kan dan gebruikelijke stofzuiger kan.

Pluspunten

• Allergie filter
  • Zuigkracht
  • Prijs
  • Lengte snoer

SanD 26-07-2017

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Goede zuigkracht, lang snoer, lange steel, onderdelen makkelijk erop en eraf, maakt niet zo'n herrie en is licht wat fijn is op de trap.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Lange steel en kang snoer

Sjoerd 26-07-2017

lichtgewicht

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Hippe uitstraling, weinig herrie en lichtgewicht. Snelle levering, in de winkel niet op voorraad maar webshop wel

Pluspunten

• lange snoer 10 m
  • lichtgewicht
  • weinig herrie

Minpunten

• er zat geen extra zak bij
  • hulpstukken moeten los worden opgeborgen

Groot 26-07-2017

compacte, lichtgewicht stofzuiger met regelbare zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Ik was op zoek naar een niet te grote, lichtgewicht stofzuiger met goede zuigkracht en heb dit gevonden in de Bosch BGL35MOV22. Bovendien tegen een goede prijs.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • compact
  • regelbare zuigkracht

Minpunten

• geen opbergmogelijkheid voor de onderdelen

Marca 24-07-2017

Prima stofzuiger!

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Gemakkelijk te monteren, goede zuigkracht. Duidelijke gebruiksaanwijzing (tekst Nederlands, plaatjes Engels).

André 23-07-2017

Fijne stofzuiger, handig in gebruik

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Goede prijs/kwaliteit verhouding. De stofzuiger is geschikt voor allergieën en dus geschikt voor iedereen. Ik heb voor deze stofzuiger gekozen omdat hij goed uit de testen kwam. Ik ben blij dat ik voor deze stofzuiger heb gekozen.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• aanschaf stofzuiger zak

Paul M. 20-07-2017

Mooie (qua vormgeving en kleur) handelbare stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Prima stofzuiger qua prijs/prestatie Bosch BGL35MOV10 van onszelf. Zo ook hebben wij vandaag de Bosch BGL35MOV22/01 voor onze dochter aangeschaft vanwege de goede en prettige ervaring met deze stofzuiger.

Petra 19-07-2017

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Krachtige zuigkracht en makkelijk in gebruik kortom fijne stofzuiger maakt niet veel lawaai dus een aanrader

.. 19-07-2017

Krachtige stofzuiger, mooi en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Bosch altijd een top merk, daarom ook voor gekozen.
Prijsklasse is gewoon goeie prijs voor deze stofzuiger.

Plus de filter erin is beter om stof van buitenaf mee te zuigen ook voor hooikoorts patiënten Zoals me vriend.

Top allemaal!

Pluspunten

• Lekker licht
  • Goeie Zuigkracht

Bianca 17-07-2017

Fijne wendbare stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Gewoon n fijne stofZuiger zuigt m'n vloerkleden hondenharen vrij!!! Het lange snoer zorgt ervoor dat ik de woonkamer in 1 keer kan door stofzuigen. Je hoort m bijna niet en is ontzettend wendbaar waardoor die feilloos achter me aan komt! Hij zuigt erg krachtig zowel op de harde vloer als op t tapijt! Vind alleen het voetstuk wat erg zwaar en groot maar daar leer je mee omgaan! Prima aankoop

Pluspunten

• Krachtig
  • Stil
  • Lang snoer

Minpunten

• Zwaar voetstuk
  • Losse elementen

Anoes 15-07-2017

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Fijne stofzuiger ook omdat er 2 ,verschillende borstels bij zitten en het geluid is maar minimaal. En de kleur vindt ik helemaal top

Ben 15-07-2017

Stofzuiger met goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Stofzuiger met eenvoudige bediening goede zuigkracht, grote bereikbaarheid. Eenvoudig en robuust. Goede prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Energieverbruik
  • Zuigkracht

Minpunten

• Zware zuigmond

Fam. Pasterkamp 14-07-2017

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Hadden het oude model en die was al top, nieuwe model is nog beter en nog stiller.
Langere stang en snoer

Pluspunten

• Langere stang
  • Langer snoer

Ben 13-07-2017

Compact en bijzonde licht in gewicht

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Opzoek naar een compacte stofzuiger, en dat is deze stofzuiger, bijzonder licht en met een grote stofzak en de lucht die hij uitblaast is superschoon speciaal opgelet, met een allergie van mijn huisdieren, en hij is heerlijk wendbaar en super in gebruik, dit is niet mijn eerste stofzuiger maar wel de beste stofzuiger maar zeker door het gewicht en zuiggeluid, echt een aanrader.