Bosch BGL35MOV22 wit, rood - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 31 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BGL35MOV22 wit, rood op Kieskeurig.nl.

Sab 28-02-2018

Licht gewicht stofzuiger met zak

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Lichtgewicht stofzuiger, vind de zuigkracht wel tegen vallen. En de bijgeleverde laminaat borstel is zeer onhandig, als deze niet strak op de vloer is zuigt hij gewoon niet goed. Je staat krom stof te zuigen om de borstel goed te houden. De laminaat borstel is 15 cm korter dan de bijgeleverde combiborstel die een veel betere knik heeft en daarom kun je hier wel normaal rechtop stofzuigen. Alleen de combiborstel heeft veel hardere borstelharen.

Pluspunten

• Kleine lichtgewicht stofzuiger
  • Makkelijk hanteerbaar
  • Grote wielen

Minpunten

• Laminaatborstel

iw grijpstra 04-08-2017

stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

de stofzuiger maakt weinig geluid. heeft een lang snoer wat erg fijn is.
hij is klein en handzaam. hij was mooi geprijsd en we kregen ook nog eens 20 euro retour via bosch. een goede aankoop.
volgens de consumenten bond de beste stofzuiger m.b.t. prijs kwaliteit verhouding. wat we nu we hem in gebruik hebben zeker geloven.

Pluspunten

• lang snoer
  • klein en compact
  • weinig geluid

Moontje 02-08-2017

Compact en handig

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Compacte en handige stofzuiger. Makkelijk in gebruik. Grote stofzuigerzak. Mooie accessoires. Geluidsniveau normaal.
Ben er er erg tevreden over. Zeker aan te bevelen.

Groot 26-07-2017

compacte, lichtgewicht stofzuiger met regelbare zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Ik was op zoek naar een niet te grote, lichtgewicht stofzuiger met goede zuigkracht en heb dit gevonden in de Bosch BGL35MOV22. Bovendien tegen een goede prijs.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • compact
  • regelbare zuigkracht

Minpunten

• geen opbergmogelijkheid voor de onderdelen

Bianca 17-07-2017

Fijne wendbare stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Gewoon n fijne stofZuiger zuigt m'n vloerkleden hondenharen vrij!!! Het lange snoer zorgt ervoor dat ik de woonkamer in 1 keer kan door stofzuigen. Je hoort m bijna niet en is ontzettend wendbaar waardoor die feilloos achter me aan komt! Hij zuigt erg krachtig zowel op de harde vloer als op t tapijt! Vind alleen het voetstuk wat erg zwaar en groot maar daar leer je mee omgaan! Prima aankoop

Pluspunten

• Krachtig
  • Lang snoer

Minpunten

• Zwaar voetstuk
  • Losse elementen

Ton 12-06-2017

bijzonder stille stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Wij hebben deze stofzuiger speciaal aangeschaft omdat onze buren zeurden over het geluid van onze stofzuiger. wij blij met de zuigkracht onze buren blij (nu kunnen ze uitslapen)!

Pluspunten

• stil
  • zuigt prima

H. Beerding 16-09-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Werking is uitstekend alleen viel de actieradius wat tegen. We dachten dat 10 m de snoerlengte was maar deze was slechts 7 meter de ontbrekende 3 meter was de lengte van de slang + zuigbuis [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Pauline 26-08-2020

Bosch stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Wat een gemakkelijke handige superzuinige machine die werkelijk alle stof van vloer tot lades wegzuigt. Een aanrader [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

? wat mag dit betekenen? 09-08-2020

stofzuiger met fijn lang snoer

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

stofzuiger zuigt prima en heeft een lang snoer zodat ik niet steeds een verlengsnoer hoef te gebruiken of een ander stopcontact moet gebruiken. Helaas ligt de stofzuiger nog wel eens op de kop of op de zijkant [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kees en Wilma 15-06-2020

tweede zelfs beter

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Onze tweede Bosch bijn hetzelfde model, oude is bij de verbouwing helaas kapot gegaan, begrijpelijk daar is hij niet voor, nu een nieuwer model wat gelukkig een langer snoer heeft, geweldige stofzuiger voor huishoudelijk gebruik, licht en mooie felle rode kleur, zie ik hem achter mij ook goed. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Patricia 10-06-2020

Bevalt goed

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Licht gewicht, goede zuigkracht. Goede aankoop. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

ronald 06-08-2019

stofzuiger met stofzak

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

zuinig ,krachtige zuig kracht,werkt licht en convertabel alleen maakt wel wat meer geluid maar hij werkt heel prettig en soepel het verbaasde mij de zuigkracht voor deze prijs een topper van een stofzuiger

Pluspunten

• zeer krachtig
  • lang bereik

Minpunten

• maakt veel geluid

Carine 19-12-2018

handig en niet zwaar

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Deze stofzuiger is licht in gewicht, handig, lang snoer en prima toebehoren, blij dat ik hem kocht, een aanrader!

Pluspunten

• lichtgewicht
  • prima zuigkracht
  • goed wendbaar

Carry 08-11-2018

Het wordt bijna leuk om te stofzuigen hiermee

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Lekker stille, maar zeer krachtige stofzuiger met eenvoudige bediening. Gemakkelijk op te bergen. Kleden stofzuigen zonder moeite!

Pluspunten

• ideaal voor kleden
  • lekker stil
  • krachtige motor
  • slang en voet gemakkelijk af te koppelen

Minpunten

• met voet past ie net niet onder lagere kast door
  • snoer had iets langer gemogen

Kdw 19-02-2018

Bosch stofzuiger

Een goede stofzuiger.
Slang klik meganisme in stofzuiger is lam schiet er zo uit.
Verder goed zuigende stofzuiger ook voor parket en een regelbaar toerental.
Op tijd filters vernieuwen om een goede zuigkracht te houwen.

Pluspunten

• Sterke motor
  • Goed zuigend

Minpunten

• Lam geworden klik meganisme slang in stofzuiger.
  • Snoer op rol haspel niet krachtig na gebruik.

Jelmer 11-02-2018

Goede stofzuiger met hoge zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

De stofzuiger is mooi licht, zuigt goed, heeft groot actieradius en rijdt goed achter je aan. De borstel voor zowel harde vloer als tapijt is goed van kwaliteit, makkelijk te switchen van stand en met de wisselende zuigstanden is het zuigen van tapijt en meubels heel fijn.
Ik ging voor een zakloze stofzuiger, maar ging met deze jongen naar huis. De lage prijs, goede zuigkracht, het gewicht en het feit dat zakloze stofzuigers blijkbaar veel worden teruggebracht naar de winkel met klachten en de hoge prijs (vanaf 250 heb je een oke stofzuiger) was voor mij de reden voor deze stofzuiger.
Gisteren gebruikt en echt top! Alleen jammer dat je de opzetstukjes nergens in kan doen. Ik ging er vanuit dat dit tegenwoordig standaard is...

Pluspunten

• Licht
  • Klein en goed op te bergen
  • Goede zuigkracht
  • Verschillende zuigstanden

Minpunten

• Opzetstukjes niet in de stofzuiger te bewaren

Margo Rassin 17-08-2017

Compact model

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Ben in het algemeen tevreden over deze stofzuiger, het model is lekker compact en zuigt goed!
Een minpuntje is dat de zuigmond niet hanteerbaar is om te stofzuigen onder boxspringbedden, kasten ed.

Pluspunten

• compact
  • moderne vormgeving
  • lengte snoer en energiezuinig

Minpunten

• apparaat snel omgekanteld
  • zuigmond te robuust,zuigen onder kast niet mogelyk

Nonnie 01-08-2017

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Fijne stofzuiger, geluid is niet super hard, goede zuigkracht, handig in gebruik. Wisselende standen zijn ook handig.

Hilbrand 31-07-2017

Onopvallend goed

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Een stofzuiger is een 'dertien in een dozijn' product. Het is een grote opgave om iets toe te voegen aan alle bestaande ontwerpen. Daarin is Bosch toch wel geslaagd want met name het lage gewicht en de gebruiksvriendelijkheid vallen op. Bijkomend is dat je ook niet gestript wordt bij de aankoop van stofzuigerzakken.

Sanne 27-07-2017

Beoordeling BoschBGL35MOV22

Geschreven voor: Bosch BGL35MOV22 wit, rood

Ik vind het een goeie stofzuiger die goed zuigt en ben blij dat er ook gedacht is aan een speciaal filter voor allergieën en hij is niet zwaar en daardoor mobiel ook fijn dat het snoer lang is zodat je minder hoef te wisselen met stopcontacten en daardoor is het stofzuiger makkelijker ook is die gebruiksmakkelijk op laminaat door de zuigmond kortom heel veel kwaliteit voor een redelijke prijs in vergelijking met anderen merken stofzuigers die duurder waren en die precies de zelfde aanbevelen hadden ik zou hem zeker aan raden als je een goeie betaalbare stofzuiger zoekt die meer extra s kan dan gebruikelijke stofzuiger kan.

Pluspunten

• Allergie filter
  • Zuigkracht
  • Lengte snoer