Philips PowerPro Ultimate FC9932 zwart, blauw, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 39 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Ultimate FC9932 zwart, blauw, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Silvia 02-10-2017

Led-verlichting in de stofzuigermond is echt een uitvinding!

Na heel wat stofzuigers te hebben versleten nu voor een duurder model gekozen. De reviews waren al goed en was benieuwd. De led-verlichting in stofzuigermond is echt een uitvinding! Je kunt echt goed zien wat er op de grond ligt. Ik stofzuig elke dag en schrok wat er nog lag op de grond (mijn oude stofzuiger zoog dus niet alles goed op blijkt nu). Maakt weinig lawaai (stuk minder dan mijn vorige) en door handgreep zuigt het heel makkelijk. Stofzuiger zelf rolt licht achter je aan. Tot nu toe zeer tevreden. (3 dagen in gebruik). Ook makkelijk dat je de kleine opzetstukjes bij je hebt zodat je er sneller gebruik van maakt.

Pluspunten

• Ledverlichting
  • Rolt licht achter je aan
  • Krachtige stofzuiger
  • Opzetstukjes op handgreep
  • Lang snoer

Prizzo 17-07-2017

Wauw..

Mijn eerste reactie bij het uitpakken van de stofzuiger, wauw...
Waar was jij in mijn leven toen ik je echt nodig had. Maar daar is hij dan hoor. Wat een prachtapparaat. Het design, het gebruiksgemak, de lamp-lampen, helemaal top! En wat een zuigkracht. Voor mij nooit meer een zak! En door het licht zie je werkelijk alles liggen, waardoor je je huis nog schoner kan stofzuigen. Ik ben super tevreden, wat een aanrader!

• Gebruiksgemak
  • Led-Lampen

Minpunten

• Niet draadloos

Ingrid 14-07-2017

Wat een feestje wordt stofzuigen met deze stofzuiger. Soepel glijdt de stofzuiger door het huis, de led verlichting helpt me te zien waar nog wat stof ligt. De automatische pauze ideaal, de bediening op het handvat erg makkelijk. De borstel kop aan het handvat erg handig, zo hoeft er niet eerst een opzetstuk gepakt te worden, die er overigens in alle handige formaten wel bijzitten. Een plaatje voor het oog, handig te legen, en met grote capaciteit.

Pluspunten

• veel extra's

Minpunten

• prijs

ZusterSecretia 13-07-2017

Super Stofzuiger

Dit is echt een geweldige stofzuiger. Het leuke is dat je je je niet meer hoeft te bukken om hem te bedienen. Alle knoppen zitten boven aan de stang. Heel handig dus. Hij valt ook stil als je even niet beweegt. Ook de led-verlichting is praktisch op donkere plaatsen. Je hoeft ook geen zakken meer te kopen. Deze stofzuiger vangt alles op in een apart deel van dat je kan legen. Als ik toch een puntje van kritiek moet geven is het misschien de prijs. maar wat wil je voor wat hoort wat.

Pluspunten

• Vrijwel geluidloos
  • Bediening op de slang
  • Ledlicht op zuigmond
  • Zuigt zeer goed

Minpunten

• Prijs

Fleur1205 12-07-2017

veelzijdige stofzuiger

De ledlampen op de stofzuiger zijn echt ideaal, hierdoor zie ik alle stof makkelijk zitten. de stofzuiger ligt er fijn in de hand. het enige nadeel is dat de stofzuiger stang niet helemaal tot het plafond rijkt.

Pluspunten

• automatisch uit en aan schakelen
  • led verlichting
  • zacht geluid

Minpunten

• stang rijkt niet helemaal tot het plafond

muay 09-07-2017

superfijne stofzuiger door de lichten op de mond

Ik kan alleen maar erg enthousiast zijn over deze stofzuiger. Hij werkt supergoed. Is handzaam en maakt weinig geluid, Door de verlichting op de mond van de stofzuiger mis je geen stofje .Ideaal !!

Pluspunten

• de lichten op de mond vd stofzuiger
  • geen stofzak

Woutertje 07-07-2017

Led en kracht

In eerste instantie dacht ik led verlichting op een stofzuiger, het moet niet gekker worden. Maar de toegevoegde waarde zag ik direct bij gebruik. Je ziet echt veel meer stof dan je zou verwachten. Hij is stil en de zuigkracht is echt top. Het leeg maken van de bak is echt super simpel. Klep open en weg gooien maar. En dat is zeker niet bij alle stofzuigers zo makkelijk. Klein nadeel vindt ik de uitschuiborstel op het mondstuk. Deze klikt te snel weer terug in bij gebruik.

Pluspunten

• Led
  • Zuigkracht
  • Makkelijk te legen

Minpunten

• borstel op het mondstuk klikt snel terug

EvelinaRochaz 07-07-2017

Uitstekende innovatieve en hoog kwalitatieve stofzuiger

Deze stofzuiger overtreft al mijn verwachtingen. Vanaf het uitpakken tot en met het gebruik ervan.
Hij heeft een uitstekende krachtige en regelbare zuigkracht en een prima luchtgeleiding.

De opvangbak is erg gemakkelijk te legen en te reinigen en de stofzuiger rolt gemakkelijk over het tapijt maar ook net zo

makkelijk over een harde vloer.

Met behulp van vloerlamptechnologie wordt zelfs het "verborgen" vuil zichtbaar.

De handbediening heeft verscheidene handige functies zoals bijvoorbeeld de auto off switch bij geen gebruik.

De stofzuiger is zeer compleet en wordt geleverd met een skala aan accesoires (opzetstukken).

"Met deze stofzuiger krijgt stof geen kans!"

Top innovatief product, echt een aanrader!

Pluspunten

• Innovatief
  • Zeer krachtig
  • Solide en kwalitatief
  • Wendbaarheid, gebruikersgemak
  • Erg Zuinig (650 Watt)

Minpunten

• Iets aan de prijs

Frank van Braak 06-07-2017

Meesterlijke stofzuiger

Vanaf het moment van uitpakken voelde de stofzuiger als een robuust apparaat. Dit werd bevestigd door de redelijke gewicht ervan. Het is een solide stofzuiger met degelijk materiaal en dito accessoires.

Het is geen kleine jongen dus. De buizen zijn sterk en de opzetstukken zijn degelijk. De zuigkracht is dan ook extreem goed, zeker in vergelijking met een stofzuiger met een zak welke vele malen meer energie (lees: watt) heeft en verbruikt.

De voordelen zijn dat de stofzuiger uit zichzelf stopt zodra deze voor een korte periode stil staat (bijv. om iets tussendoor op ruimen) zodra het handvat weer bewogen word gaat de stofzuiger uit zichzelf weer aan en verder met zuigen. Geweldig!

De afstandsbediening op het handvat zijn ook handig, vooral wanneer je de zuigkracht wilt vergroten of verkleinen omdat je over een tapijt of een stuk vloerkleed gaat. Ook het aan en uit zetten van de stofzuiger kan vanaf de afstandsbediening aan het handvat. Hetzelfde geldt voor de LED verlichting!

Wat een geweldige toevoeging is die LED verlichting. Al is het ook schokkend :-) De vloer leek schoon na stofzuigen met de vorige stofzuiger, maar door het aanzetten van de verlichting werden alle zand en broodkruimels (hoe klein ook) direct zichtbaar. Het is dan ook schokkend hoeveel de stofzuiger opzuigt en het is direct zichtbaar in de opvang bak.

Klein nadeel is de meubelborstel welke direct aan het handvat zit. Deze borstelhaartjes gaan snel krom raken en uit elkaar staan omdat ze telkens ergens achter blijven haken. Ook schieten de haartjes eenvoudig terug nadat ze uitgeschoven zijn. Dat zou verbeterd kunnen worden. En doordat hij niet 'aerodynamisch' is aan de voorkant, blijft hij wel eens achter meubels haken en volgt hij niet soepel. Dit kan misschien ook een kwestie van wennen zijn.

Ander nadeel is de manier waarop er aan het handvat een stel accessoires geklikt kunnen worden. Dit is geen handige plek en hiermee stoot je telkens tegen je been tijdens het stofzuigen. Die heb ik er dus ook afgehaald.

De accessoires welke erbij zitten maken het apparaat overigens wel helemaal compleet en voor vele doeleinden van toepassing. Verder is het dus een super stofzuiger welke zijn geld waard is. Zeker in het achterhoofd houdend omdat het hogere aanschaf bedrag terug verdiend gaat worden door het gebruik van een lagere wattage wat betekent dat er minder stroom gebruikt wordt.

Pluspunten

• LED verlichting
  • Afstandsbediening
  • Compleet door accesoires
  • Zuinig
  • Zakloos

Minpunten

• Zwaar
  • Accessoires aan steel
  • niet aerodynamisch

HullieSil 06-07-2017

Zeker waar voor je geld!

Fijne stofzuiger, het licht in de stofzuigervoet is echt heel fijn zodat je ziet of er nog iets ligt, hij rolt makkelijk met je mee, de handbediening op de stang is echt gemak en met slechts één druk met je voet rolt de slang, die lang genoeg is om onze hele huiskamer (en die is erg groot) ineens mee te stofzuigen zonder de stekker te moeten verplaatsen. De grote openingen aan de voorkant van de voet zorgt ervoor dat korrels en kruimels en kattekorrels in een keer op en neer gelijk opgezogen worden, het scheelt feitelijk tijd in het stofzuigen, en de stofopvangbak, dat is echt zo'n gemak om te bedienen! De uitschuifbare plintenborstel is op zich zeker handig maar hij schuift snel terug in de basisstand, dit is onhandig.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Makkelijke handbediening op stofzuigerstan
  • grote openingen in voet
  • licht in voet om stof goed te zien
  • stofbak gemakkelijk leeg te maken

Minpunten

• Plintenborstel schuift snel terug in basis

Brigitte 06-07-2017

Modern en gebruiksvriendelijk

De Philips PowerPro Ultimate heeft mijn verwachtingen overtroffen!
Hij is wendbaar, degelijk en heeft een goede zuigkracht.
De LED-verlichting is superhandig.
Geen gedoe meer met stofzuigerzakken.
aan/uit knop binnen handbereik.
De zwaarte is het enige nadeel.

Pluspunten

• LED verlichting
  • Goede zuigkracht
  • Modern
  • Degelijk
  • Geen stofzuigerzak

Minpunten

• Zwaar

mavive123 05-07-2017

Maakt deze huishoudelijke taak aangenaam, top apparaat

In vergelijking met mijn oude stofzuiger (met zak), merk ik een duidelijke verbetering in de zuigkracht, het lawaai en het gemak van deze Philips stofzuiger. De vele accessoires zorgen ervoor dat alle taken in een mum van tijd gedaan zijn. De LED-verlichting zorgt ervoor dat je geen enkel stofje mist. En dat ik nogal een uitkomst wanneer je een huisdier rond hebt lopen. Het apparaat is zeer wendbaar en is gemakkelijk in gebruik mede door het handige kliksysteem.
Als ik dan toch een nadeel moet noemen is dat de doos (en dus ook het apparaat) een de zware kant zijn. Dit doet overigens niets af aan het gebruiksgemak. Ook heb ik even moeten wennen aan de bediening boven op de slang. Maar na de gewenning, is het alleen maar handig dat je niet telkens hoeft te bukken wanneer je de zuigkracht e.d. aan wilt passen.

Pluspunten

• zuigkracht
  • geluidsniveau
  • wendbaarheid
  • gebruiksgemak
  • accessoires

Minpunten

• enigszins aan de zware kant
  • bedieningspaneel op slang vergt gewenning

Roparo 04-07-2017

Het licht zien tijdens het stofzuigen

Ondanks het lompe uiterlijk loopt de stofzuiger soepel over het laminaat. Met het lange snoer een groot bereik. Eenvoudige bediening op het handvat, kan even wennen zijn. Eenvoudig ingebouwde borstels voor de kleine hoekjes. Doet waarvoor hij bedoeld is en doet dit ook gewoon super.

Pluspunten

• Ledverlichting voor goed zicht
  • Eenvoudige bediening
  • Lang snoer voor groot bereik
  • Grote zuigkracht

Minpunten

• lopm ogend uiterlijk

Miejannie 04-07-2017

Wat een geweldige stofzuiger!

Wat voor mij het meest bijzonder is is de LED-verlichting tijdens het stofzuigen. Ik zie nu stof waar ik voorheen aan voorbij ging. Zo'n eenvoudige oplossing, die zoveel toegevoegde waarde heeft. Geweldige uitvinding en na het stofzuigen is het dan nu ook echt schoon. Dit is met recht stofzuigen en je ziet echt niets meer over het hoofd. Top!

Ook het bedieningspaneel is prettig. Als je even de slag neerlegt, gaat hij vanzelf op stand-by en als je weer gaat stofzuigen gaat hij weer aan. Erg gemakkelijk en prettig. De bijgeleverde accessoires voor onder andere verschillende vloeren zijn handig. Geen zakken meer, pluspunt! Ik ben erg blij met dit apparaat en zou het zeker aanbevelen. Het is van goede en stevige kwaliteit.

Het enige nadeel is dat het apparaat best wel groot is en daardoor best wat ruimte in beslag neemt (je kunt het maar op 1 manier neerzetten).

Pluspunten

• LED-verlichting waardoor je geen stofje mist
  • Bedieningspaneel op de stang
  • Geen stofzuigerzakken meer
  • Krachtig apparaat

Minpunten

• Neemt wel wat ruimte in beslag met opbergen.

JLNDR38 29-06-2017

Prima stofzuiger!

Goede stofzuiger. Fijne bediening op handvat wat daardoor wel wat zwaarder is. Apparaat zelf is niet zwaar en rijdt ook licht. Led is handig om al het stof te zien!

Filiz78 28-06-2017

Niet alleen mooi maar ook effectief!

Wat een design en innovatie. Het ziet er niet alleen mooi uit, deze stofzuiger zuigt alle stof in een mum van tijd echt op, door de led verlichting zie je echt alle stof ook stof wat je met het blote oog niet ziet. De afstandsbediening op de stang is geweldig. Als je even iets tussendoor moet doen, leg je de stang op de grond en de stofzuiger gaat binnen 2 seconden automatisch uit en als je weer verder wilt start de stofzuiger binnen 2 seconden automatisch zonder de aan uit knop aan te raken, simpelweg door de stang weer in stand stofzuigen te houden. De meegeleverde accessoires zijn ook ideaal voor alle soorten vloeren.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Led verlichting
  • Geen stofzak
  • Makkelijk te legen
  • Bedieningspaneel

Minpunten

• Bedieningspaneel gevoelig

Jeanette82 24-06-2017

Wendbaar perfect voor t opzuigen van dierenharen

Voor t opzuigen van dierenharen is deze stofzuiger perfect. Geen problemen mee. Door aan uit knop op handvat geen gedoe bij het stofzuigen op strap en het aanzetten van het apparaat. Door smalle kop makkelijk onder bank en kast stofzuigen en gebruik van led om te zien of je niet iets vergeten bent. Heerlijk wendbaar en fijn in gebruik. Door t automatisch stop systeem kan je makkelijk even iets verplaatsten en weer verder doordat na 2 sec de machine stop en als je verder gaat weer aan gaat.

Pluspunten

• Aan uit systeem
  • Bediening op handvat
  • Zuigt goed dierenharen op
  • Wendbaar
  • Led in borstel

Globe87 22-06-2017

Goede stofzuiger

Ik ben erg blij met de stofzuiger. We hebben voornamelijk tapijt, wat echt super goed werkt. De lichtjes op de grootste kop vallen ook goed in de smaak en hij is makkelijk te legen!

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • verschillende koppen

Minpunten

• zwaar