Philips PowerPro Compact FC9332 - Reviews

zakloos
A energieklasse
Type/soort
stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Compact FC9332 op Kieskeurig.nl.

Anne098 11-12-2018

Zuigkracht is weg

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9332

Na een gebruik van ongeveer 3 maanden, een â twee keer per week. Doet hij het niet meer. Hij zuigt niks op. Echt zonde, probeer nu info te zoeken wat ik nog meer kan doen. Is er alleen een 0900- nr ter beschikking. Probeer ze te mailen, kan alleen als je een bedrijf bent. Ik kom er in ieder geval niet uit wat de volgende stap is?
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Hoog58 27-06-2018

Perfecte stofzuiger. Goede prijs en kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9332

Enkele weken in bezit. Zeer licht. Fijne parketborstel. Hiervoor al een Philips zakloze stofzuiger naar volle tevredenheid gehad. Deze stofzuiger is heerlijk licht, wendbaar en doet wat je ervan mag verwachten. Een aanrader
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Floris 18-02-2018

Zeer zlechte stofzuiger. mag geen stofzuiger heten

Geschreven voor: Philips PowerPro Compact FC9332

Wij zijn over het algemeen niet kritisch maar deze stofzuiger zuigt echt zeer slecht. Hiervoor ook een Philips gehad waar wij redelijk tevreden over waren. Zeer teleurstellend van een gerenomeerd merk. Winkel (Expert) gaf aan dat het aan de wetgeving ligt dat stofzuigers minder vermogen mogen hebben. Wat een onzin!!!!

Pluspunten

• genoeg hulpstukken, heb je alleen weining aan.

Minpunten

• zuigt zeer slecht op alle ondergronden