Bosch BBHL21840 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBHL21840 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

m.snel 04-03-2021

Korte accuduur, slechte zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Reeds na een paar maanden al nam de accuduur en zuigkracht met meer dan de helft af. Daags na het verstrijken van de garantietermijn deed de accu het helemaal niet meer.

Pluspunten

• gebruiksgemak

Minpunten

• levensduur accu
  • zuigkracht

Frans 09-12-2018

mooie redelijke stofzuiger maar matig binnenfilter

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Wij hebben deze stofzuiger nu enkele maanden.
Wat het meeste opvalt in negatieve zin is dat de stofzuiger door het zuigen ook aan de buitenkant erg stoffig wordt. Mijn conclusie is dat de lucht die door de zuiger weer de kamer in geblazen wordt niet erg schoon is (filter). Dat vindt ik toch wel een groot nadeel. Verder is de stofzuiger wel handig, maar mijn vrouw vindt het sturen nog steeds lastig en pakt om die reden toch vaak onze oude snoerstofzuiger. Het legen en schoonmaken is ook een lastig klusje, waarbij je zelf soms ook in het stof komt te staan. Alles bij elkaar is het enthousiasme in de tijd dat we hem gebruiken toch wat afgenomen. Het blijft zo dat het wel handig is om kleine dingen even snel op te zuigen en ook de los uitneembare kruimelzuiger is vaak handig.

Pluspunten

• handig voor tussendoor
  • kruimelzuiger
  • mooie vormgeving

Minpunten

• uitgeblazen lucht niet schoon
  • stof legen lastig
  • sturen vraagt gewenning

Mediamarkt 05-12-2018

Steel stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Ben nog steeds tevreden over mijn stofzuiger, alleen als ik hem leeg wil maken krijg ik hem zo moeilijk eraf gehaald. verder doet ie het harstikke goed.

Michaela 29-08-2018

prettige aanvulling in huishouden (met kinderen)

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Zeer mooi, licht apparaat.
Goede zuigkracht, geschikt voor parketvloer. Ook prettig op tapijt en steen.
Even wennen aan de roterende borstel, werkt super. Heel fijn apparaat voor dagelijks bijhouden/zuigen, helemaal door de combinatie met de kruimeldief waardoor je ook over stoelen ed kan zuigen. Met het opzetstuk ook in hoekjes te zuigen met kruimeldief. Jammer dat voor het opzetstuk geen opslag is gemaakt op het apparaat. Je zou er de hele kamer mee kunnen zuigen maar ik denk dat ik voor de wekelijkse schoonmaak de reguliere stofzuiger zal gebruiken.

Pluspunten

• Licht apparaat
  • Roterende borstel geschikt voor alle vloeren
  • Blijft goed staan, neemt weinig ruimte in

Minpunten

• Geen opbergmogelijkheid op apparaat voor opzetstuk

Monique 20-08-2018

Handzaam, snel een goed resultaat met flinke zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Het is fijn om tussendoor snel een goede zuigkracht te hebben. Het apparaat is wendbaar en ligt makkelijk in de hand zonder dat het gewicht de pols belast. Voordeel boven de gewone stofzuiger is dat er geen snoer is wat hindert en tijd kost terwijl het resultaat daar dicht bij in de buurt komt. Hij bergt makkelijk op en is eenvoudig onder lading te zetten. Een heel fijn product.

Pluspunten

• Licht en wendbaar
  • Makkelijk weg te zetten
  • Eenvoudig op te laden
  • Goede zuigkracht
  • Stofreservoir makkelijk te legen

Frans 19-08-2018

mooie stofzuiger die redelijk zuigt

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Ik heb de stofzuiger gekocht omdat het mij erg handig leek dat er geen kabel en apparaat achter je aankomt.
Heb eerst overwogen om een (veel duurdere) Dyson aan te schaffen, maar zag toen dit apparaat en was meteen verkocht.
Het apparaat ziet er veel mooier uit (chique en niet in zo'n kermiskleuren) en doordat het motordeel lager zit, zit het zwaartepunt ook lager en dat is prettiger met manoeuvreren. De zuigkracht is toch wel wat minder als van onze kabelstofzuiger (een Nilfisk Coupé), maar samen met de motorborstel toch voldoende. De accuduur is voldoende voor onze begane grond. Ik zou het wel fijner gevonden hebben als er een ophangconstructie bij gezeten zou hebben, waarbij deze meteen aan de lader gekoppeld is. Nu moet hij ergens staan en moet je steeds de laadkabelstekker er apart insteken. Ook nog een nadeel dat je vaak het stof compartiment schoon moet maken, maar dat gaat op zich makkelijk.
Alles bij elkaar een leuk apparaat voor een schappelijke prijs.

Pluspunten

• makkelijk en licht zuigen.
  • makkelijk stofreservoir legen.
  • ziet er mooi uit
  • prijs

Minpunten

• geen ophangconstructie en geïntegreerde laadkabel.
  • geen superzuigkracht

Anke 17-08-2018

Super efficiënt

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Super fijn product, erg handig. Opladen duurt niet te lang en handig in gebruik. Geen gedoe met snoeren en dat je stofzuiger overal tegenaan knalt. hij is niet zo wendbaar als een 360 graden dweilstok zeg maar maar dat kan ook niet. Al met al een product dat ik zeker aan zal raden.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Goede zuigkracht ook de kruimeldief

Minpunten

• Even wennen aan het gewicht
  • Even wennen aan de wendbaarheid

Mediamarkt 17-08-2018

Steel stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik zonder snoer wilde stofzuigen. Hij is ook lichter dan een stofzuiger.
Hij zuigt goed ook de tapijten die ik heb liggen. Hij stofzuigt ongeveer 40 min en dat was genoeg voor mijn huis.
Een echte aanrader.

Denny 15-08-2018

Goede zuigkracht , makkelijke bediening , licht van gewicht

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Het is een fijne 2 in 1 steelstofzuiger , makkelijk om even snel wat schoon te maken .
hebben deze gekocht omdat we honden hebben lopen in huis en hierdoor vaak snel even de hondenharen weg willen halen , dit pak je sneller dan een gewone stofzuiger .
De zuigkracht in samen werking met de roterende borstel is een perfecte combinatie om de haren van huisdieren op te ruimen(ook op een stoffenbank) evenals de koekkruimels en zand voeten van de kinderen .

Pluspunten

• zuigkracht
  • bediening
  • roterende borstel
  • loopt tijd van de accu tijdens gebruik
  • licht van gewicht

irina 08-08-2018

licht en goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

1 week in gebruik en ik ben zeer tevreden tot nu toe. Lichte gewicht, makkelijk op te bergen en gewoon handig.

Anneke Boelens 07-08-2018

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Mooie,handige met lange steel kruimeldief.
Leuk model ,ligt goed in de hand.
Hij zuigt geweldig. Goede accuduur.
De kruimeldief verdient zijn aparte status doordat je het zuiggedeelte van de steel kunt halen en gemakkelijk bv. de bank, een stoel, door de vensterbank enz. kunt halen. Erg handig.

Pluspunten

• Goede accu
  • Goed schoon te maken

Joy 02-08-2018

top product

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

beste aankoop tot nu toe. Heb even getwijfeld of hij wel aan mijn wens zou voldoen. Twijfel is er totaal niet meer. Goede zuigkracht makkelijk in gebruik. Accu gaat lang mee en hij is zo weer opgeladen. Doordat hij snoerloos is pak je hem zo mee en mooie bijkomstigheid is de afneembare kruimel dief. Zeer tevreden over dit product

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goede accu
  • geen snoer
  • handige ook als kruimeldief

Minpunten

• geen

Maxime 30-07-2018

Bosch steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Deze stofzuiger is ideaal om mijn studio te onderhouden. Neemt veel minder plek in beslag dan een reguliere stofzuiger is draadloos en op te laden middels een stekker in het stopcontact. Goede zuigkracht, fijn dat de kruimeldief uitneembaar is. Helaas wordt daar maar 1 opzetstuk bij aangeboden wat zich niet bij uitstek leent om bijvoorbeeld de bank te stofzuigen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Opladen middels stekker in stopcontact
  • 2-1 apparaat

Minpunten

• Opzetstuk kruimeldief

HJ R 23-07-2018

Zeer handige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Deze stofzuiger doet het heel lang op 1 acculading, ik kan makkelijk de hele bovenverdieping zuigen.
Erg handig, hij staat achter de deur en ik kam 'm zo pakken. Hij zuigt krachtig.
Heel licht, geen gesjouw meer met een grote stofzuiger.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Licht in gewicht
  • Krachtig in zuigen

Pieter 17-07-2018

Mooie compacte stofzuiger met afneembare kruimeldief

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Een mooi apparaat dat prima functioneert. Superhandig voor de studentenkamer van onze dochter. Geen snoer of een traditionele stofzuiger die overal achter blijft haken of een slang waarmee je op moet passen niks om te trekken. Incl een handig laadsnoer en dus geen basisstation waar die in moet staan om op te laden.

Pluspunten

• Compact
  • Snoerloos
  • Afneembare kruimeldief
  • Licht van gewicht dus goed hanteerbaar

Bob Verberk 17-07-2018

Bosch powerbrush readyy 'y lithium

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Fijne stofzuiger en kruimeldief in een. Laad snel op en heeft een sterke zuig kracht. Handig om even snel de "bezem" door de woonkamer te halen. De echte stofzuiger gebruiken we alleen nog maar voor de grote dingen.

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Laad snel op
  • Handig afneembare kruimeldief

Minpunten

• Geeft niet aan als hij bijna leeg is

Bob Verberk 17-07-2018

Bosch powerbrush readyy 'y lithium

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Laad snel op
  • Handig afneembare kruimeldief

Minpunten

• Geeft niet aan als hij bijna leeg is

Isabella Engelina 15-07-2018

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Sterke stofzuiger, verwijderd alle kattenharen gemakkelijk uit hoeken maar ook uit vloekleden. Ideaal dat ie van zichzelf rechtop blijft staan en op te splitsen is als kruimeldief. Enige nadeel is dat ie best zwaar is.

Pluspunten

• Sterk
  • Flexibel
  • Staat van zichzelf
  • Snoerlos
  • Strak design

Minpunten

• Zwaar
  • Lange oplaadtijd

Ron 11-07-2018

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Bosch steelstofzuiger werkt goed en is handig in gebruik. De beloofde 40 minuten gebruik wordt ook makkelijk gehaald.

Pluspunten

• zuigkracht
  • accuduur

Anesia 06-07-2018

Snel, licht en flexibel

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Opgewonden met deze nieuwe technologie! Raak eindelijk de oude zware stofzuigers van de school kwijt en sta niet meer op de kabels!
Een groot pluspunt is het eenvoudig verwijderbare handstofzuiger om kleinere plekken en oppervlakken schoon te maken.
U hoeft de volledige stofzuiger niet te gebruiken wanneer u het kleine onderdeel eenvoudig kunt verwijderen. Ook heel belangrijk is het feit dat de stofzuiger lichter wordt wanneer deze in gebruik is! Dus dat geeft extra gemak bij het schoonmaken!
Snelle reiniging en zeer flexibel in gebruik, bespaart u veel tijd, geld en energie!
Heel praktisch in het algemeen! Ik raad het ten sterkste aan!

Pluspunten

• Snel
  • Licht
  • Flexibel
  • Praktisch

Thea 20-11-2017

Prettige snoerloze stofzuiger.

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Een heel fijne snoerloze stofzuiger, met weinig geluid en een afneembare kruimeldief voor stoelen en trappen. Snelle oplader en kan ca 45 minuten zuigen.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Makkelijk in gebruik

Daphne 18-11-2017

Snoerloos, lange batterijduur

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Heel fijne stofzuiger, snel te pakken om even vlug alles bij te houden. Past in Mn meterkast. Weinig geluid. Zuigkracht voldoende snel opgeladen. Helemaal top!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Snel opgeladen
  • Makkelijk op te bergen
  • Weinig geluid

Minpunten

• Past niet onder heel lage meubels

Fam Noordam 15-11-2017

Wendbaar, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Omdat we in ons nieuwe huis een natuurstenen vloer hebben, wilde ik een kruimelzuiger om iedere dag onder de eettafel de restjes weg kan halen. een wisser werkt niet op een stenen vloer. We hebben gekozen voor een steelstofzuiger, waar de kruimelzuiger op zit. Ik vind het zeer makkelijk. snel even de zuiger pakken, zonder dat het snoer in de weg zit en voor de kleine hoekjes pak je de kruimelzuiger. Hij is nooit leeg. we gebruiken hem alleen beneden. Hij is zeer wendbaar, waardoor hij in alle hoekjes kan komen. Alleen vind ik hem een hard geluid maken.

Pluspunten

• wendbaar
  • makkelijk in gebruik
  • makkelijk te legen

Minpunten

• geluid niveau is hoog

Rumeysa 11-11-2017

Goed product

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Prijskwaliteit is zeer goed. Maakt niet veel geluid en weegt lichtjes. Makkelijk voor op de trappen. Je hoeft niet te bukken tijdens het stofzuigen.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Handig
  • Draadloos
  • Mooie design
  • Licht gewicht

JVO 03-11-2017

handige snoerloze steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBHL21840 zwart

Deze steelstofzuiger heeft een Li-Lion accu waardoor ik veel verwacht van de levensduur van de accu. Omdat de recensies van deze steelstofzuiger goed zijn heb ik hier voor gekozen. Hij blijft ook keurig rechtop staan dus makkelijk weg te zetten. Het enige nadeel is dat de stofzuiger "bewust" opgeladen moet worden door het stekkertje in de accuzuiger te steken. Er zijn ook steelstofzuigers die op het moment dat ze in de standaard worden gestoken worden opgeladen. Deze steelstofzuiger blijft echter zonder standaard prima rechtop staan.

Pluspunten

• goede accu
  • robuust

Minpunten

• om op te laden stekkertje in accu steken