Philips PowerPro Compact FC9333/09 Stofzuiger zonder zak

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 40 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Compact FC9333/09 Stofzuiger zonder zak op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Annemieke 12-04-2019

Onhandige stofzuiger zonder zuigkracht

Er zitten geen standen op zodat hij altijd op dezelfde stand zuigt.
Hij valt heel makkelijk om.
De stang is te lang om goed mee te kunnen zuigen.
De borstel die aan de stand zit is niet schoon te maken omdat hij er vast aan zit.
Het elektriciteitssnoer is te kort.

Pluspunten

• zakloos

Minpunten

• onvoldoende zuigkracht
  • zuigkracht niet regelbaar
  • te kort snoer

Marc 24-03-2019

Ik heb nog nooit een review geschreven maar nadat ik vanmorgen het huis heb stof gezogen, ben ik op zoek gegaan naar reviews van deze stofzuiger, om te kijken of het misschien aan mij lag. Ik heb me enorm geërgerd aan de zuigkracht.

Ik zou deze niet nemen, hij is misschien energiezuinig maar als je 3 x langer zuigt omdat hij niets opneemt..

Wel een makkelijke, lichte en best mooie zuiger maar hij zuigt gewoon niet goed.

Maurice 07-04-2020

Helemaal mee eens. We hebben nog nooit zo'n slechte stofzuiger gehad. Weinig mogelijkheden en weinig zuigkracht. Zonde van je geld.

Tonnie Nieuwenburg-Moes 25-06-2018

Lichtgewicht en compact.

Makkelijk in gebruik veel hulpstukken geluid valt mee. Na de stofzuiger te hebben uitgeprobeerd ben ik hier heel enthouisast over. Kwaliteit en prijs in juiste verhouding.

JLTest 20-10-2017

Fijne stofzuiger

Prima stofzuiger met een hele goede zuigkracht.
Als ik wat minpunten moet noemen vind ik dat het snoer erg kort is, de stoftank snel vol is en het reiningen van de filters best veel tijd kost.
Daarentegen zuigt hij echt heel goed. Het beste wat ik tot nu toe heb gehad en ook echt beter dan mijn dyson!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Kort snoer

Toxaris 12-07-2017

Hadden we eerder moeten kopen...

De stofzuiger is ter vervanging van een oude Nilfisk. We waren aangenaam verrast door deze stofzuiger. De zuigkracht is erg goed, zo goed zelf dat als je vergeet het schuifje open te zetten, dat vloerkleedjes vast blijven zitten aan de zuigmond. Het ontwerp is erg prettig. Niet alleen erg wendbaar, maar ook handig. In hoogte verstellen van de zuigstang is een druk op de knop, de borstel is ingebouwd in het handvat en schuif je zo naar beneden. Het spitse opzetstuk is bevestigd aan de stang. Alles bij de hand en snel te gebruiken. De vorm van de standaard zuigmond (er worden er twee geleverd) is driehoekig, waardoor hoeken zuigen kinderspel is. Ook aan de randen van de zuigmond is de zuigkracht goed.
Doordat de stofzuiger zakloos is, is hij makkelijk te legen. Wel maakt hij flink wat geluid, maar niet echt meer dan andere stofzuigers.
Al met al zeker aan te bevelen!

Pluspunten

• krachtig
  • handig ontwerp

Minpunten

• snoer mag langer

Wobbe 12-07-2017

Goeie keus voor een scherpe prijs

Deze stofzuiger is een hele goede keus als je voor een scherpe prijs een zak-loze stofzuiger zoekt.

Hij zuigt beter dan mijn vorige stofzuiger van een ander merk die twee keer zo duur was. Ook was ik verbaast over hoe licht de stofzuiger is en hoe soepel het mondstuk over de gleed. Zowel harde vloeren als tapijt zijn in een handomdraai weer mooi.

Er zit een uitschuifbare borstel in de steel die je niet kan kwijt raken. Ik vond die borstel erg handig om stof en spinnenwebben aan het plafond of in kleine hoekjes weg te halen.

Het stofcompartiment klik je gemakkelijk los en dan leeg je ‘m zo in de prullenbak. Als je eenmaal een stofzuiger zonder zak gebruikt wil je niet meer terug. Deze stofzuiger was ook iets stiller dan mijn vorige.

Het enige kleine nadeel is dat de stang een tikje zwaar is en wat goedkoop aanvoelt. Verder is het een hele goeie stofzuiger voor een nog betere prijs.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Zeer betaalbaar

Minpunten

• Steel is wat zwaar

Steven 07-07-2017

Erg fijne stofzuiger

Erg fijne sterke stofzuiger. Erg handig in gebruik, fijn dat het borsteltje aan de stang zit zodat je die niet kwijt raakt. Erg fijn op laminaat en tapijt. Echt een aanrader. Hebben ook sinds kort een zakloze Samsung maar die is beduidend minder.

Pluspunten

• Kracht
  • Makkelijk over laminaat
  • Goed over nagedacht door Philips

Ivette 07-07-2017

Krachtige en handige stofzuiger

Deze stofzuiger had ik snel uit de doos, en in elkaar gezet. alles spreekt voor zich.
het is een lichte stofzuiger met een heel goede zuigkracht. De steel is mooi lang, zodat je niet hoeft te bukken en alle hulpmiddelen zitten handig op de steel verwerkt. mooi lang snoer, en zeer wendbare machine.

Pluspunten

• lange steel
  • wendbaar
  • goede zuigkracht

Fetinel 05-07-2017

Stofzuiger FC9 333

Een licht en compact toestel. Handig om de trap mee op en af te gaan.
Kattenharen neemt hij probleemloos op. Al blijven de haartjes soms in de accessoire borsteltjes hangen.
Het snoer mocht iets langer maar dat is mijn persoonlijke visie.
De verschillende borstels zijn handig en gemakkelijk te versteken.
Handig om overal mee rond te stofzuigen.
Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Licht en compact

Minpunten

• soms piepend geluid

Roland 05-07-2017

Compacte krachtpatser

Op het moment dat je hem aanzet verrast de zuigkracht. Deze is zo sterk dat de kracht wat minder gezet moet worden op de buis. Helaas geen instelbaar toerental op de stofzuiger zelf maar de functie op de buis werkt ook prima. Deze compacte zuiger kan zijn taak goed aan in huis met meerdere personen en een hond.

De geïntegreerde borstel in de handvat is ideaal en super gemakkelijk. Het opzetstuk voor op de buis is juist het tegenovergestelde. Het opzetstuk werd binnen een minuut verwijdert van de buis. Een plekje op de stofzuiger zelf zou praktischer zijn.

Ook het schoenmaken van de opvangbak is een fluitje van een cent. Dit heb ik wel een anders meegemaakt.

Samengevat de PowerPro Compact is een stofzuiger die gewoon doet wat hij moet doen en makkelijk op te bergen is door zijn compacte formaat

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Goede zuigkracht
  • Geintergreerde borstel in handgreep
  • Makkelijk schoon te maken
  • Uitwasbaar filter

Minpunten

• Geen regbaar toerental
  • Buisclip voor extra opzetstuk

Mugje023 04-07-2017

Goede stille stofzuiger

Wow, ik ben heel blij met mijn nieuwe stofzuiger. Het was even wennen om niet meer een stofzak te hebben. Maar als er nu iets verdwijnt in mijn stofzuiger kan ik het er met gemak uithalen. Deze stofzuiger werkt stil, en schoon. Hij is licht en makkelijk te hanteren. Wat een verschil. Op de trap kan ik de speciale stof mond naar beneden halen. Die zit gewoon op de stang. Dus zo makkelijk te hanteren.

Pluspunten

• Stil
  • Geen stofzak
  • Lichgewicht

Insider77 02-07-2017

Eer aan naam: compact

Laat ik vooropstellen dat de zuigkracht heel goed is, je ziet dat de zuigmond stof naar zich toe trekt. Ook heel prettig aan de zuigmond is dat iets groter vuil opgezogen wordt, en niet weggeduwd zoals veel andere zuigmonden van stofzuigers. Confronterend om door de transparante opvangbak te zien hoeveel vuil er in huis ligt! Het hulpstoffen voor de hoekjes en naden van de bank zit beter bevestigd, dan voorgaande uitvoeringen.
Minpunt vind ik wel de kabellengte, deze is net te kort om de woonkamer of trap (uiteraard is dit ook afhankelijk van de locatie van de stopcontacten) zonder om te steken te kunnen stofzuigen. Het snoer rol wel lekker snel op! Daarnaast mis ik een handvat aan de bovenkant van de stofzuiger. Dit gebruik ik regelmatig om de zuiger terug te duwen.
Ik gebruik de stofzuiger nu op de bovenverdieping en dan doet ie eer aan z'n naam aan: compact en pro (krachtig).

Pluspunten

• Zuigkracht

Minpunten

• Kabellengte te kort
  • Geen handvat aan de bovenkant

ILOT 02-07-2017

Ik heb de stofzuiger nu al een aantal keer gebruikt en ik ben zeer tevreden over de zuigkracht en het gemak van het schoonmaken.
Hij zuigt makkelijk op zowel vloerbedekking als een stenen vloer.

Ik vind wel dat hij niet zo makkelijk mee rolt omdat de wielen niet flexibel zijn. Hij kantelt hierdoor makkelijk. Ook is het snoer erg kort.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Op verschillende ondergronden goede resultaten

Minpunten

• kort snoer
  • wielen niet flexibel

koekeloereonline 29-06-2017

superzuigkracht, vliegt over de vloer

Het design is mooi. Ziet er super uit.  De knopjes voor uitschuiven of stang verwijderen werken soepel evenals het verwijderen van de stofzak.
De stang is zwaar. te zwaar. zelfs mijn man met spieren krijgt pijn in zijn armen tijdens het stofzuigen. maar als je hem niet omhoog tilt, vliegt hij over de vloer, heel soepel. ik vind de wielen niet fijn. als ze zouden draaien, zou hij wendbaarder zijn. als ze het snoer raken, blokeert het echt en moet je moeite doen om het los te krijgen. het verwijderen van de stofbak is super. echt ideaal. het binnenhalen van het snoer gaat echt heel soepel. te soepel, hij uiteinde knalt hard tegen de stofzuiger aan en als je niet uitkijkt, kan dat echt pijndoen. hij heeft superzuigkracht, heerlijk zo soepel als alles opgezogen wordt.

Pluspunten

• super zuigkracht
  • soepele knopjes voor uitschuiven
  • soepel systeem voor verwijderen stofbak
  • vliegt soepel over de vloer

Minpunten

• zware stang
  • slecht wendbare wielen
  • te hard binnenhalen van het snoer

Sanbon 27-06-2017

Snoer mag best langer

De voordelen aan het apparaat zijn toch echt de kleine borstel die aan de stang vast zit, je schuift deze naar voren totdat je hem vastklikt en je maakt het net zo makkelijk weer los en schuift het naar achteren. Alle slangen en opzetstukken zijn veel makkelijker vast en los te maken door middel van kliksystemen. De opvangbak kan je schoonspoelen met water, de 2 filters achter de opvangbak kan je ook schoonspoelen met water. Dat is wel een voordeel. Het grootste nadeel aan deze stofzuiger is toch echt wel het snoer. Van zuigmond tot einde stekker is 9 of 10 meter, dat is op zich best prettig, alleen had het snoer van mij echt wel een meter/anderhalf langer gemogen. Mijn vorige phillips had hetzelfde euvel, het snoer mag echt wel wat langer. Het zuigen werkt goed op harde vloeren, tapijt ben ik er nog niet helemaal tevreden over.

Het schoonmaken van de opvangbak moet ik mijn weg nog in gaan vinden, ik heb het nu schoongespoeld met water en de 2 filters uitgespoeld. Het foamfilter wordt niet zo schoon als ik had verwacht, nu heb ik het voor de eerste keer ook met koud water gespoeld en misschien moet ik het met warm water spoelen om het heel schoon te krijgen.

Pluspunten

• Geen stofzak
  • handige stangen
  • opzetborstel geintergreerd

Minpunten

• kort snoer

Steffie 26-06-2017

compact en licht in gewicht

Compacte stofzuiger die licht aanvoelt en goed vooruit te trekken is. Kracht van de zuiger is prima. Handig is dat er een aantal hulpstukken in de stofzuigerstang zijn verwerkt (echt een pluspunt!) Voor de prijs/kwaliteitsverhouding een goede aankoop

Pluspunten

• licht
  • compact
  • hulpstukken meteen bij de hand