Philips PowerPro Active FC9529 zwart, grijs, paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Active FC9529 zwart, grijs, paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

Krvdb 13-02-2019

Helaas bevalt deze Philips ons totaal niet
Door een mega aanbieding bij Blokker heb ik deze stofzuiger in een opwelling gekocht denkende dat deze op onze vorige stofzuiger (bijna zelfde uiterlijk) zou lijken. Ahum wat een fout ! Deze stofzuiger zuigt nauwelijks scoort bij coolblue op de site dus ook maar een E kwa zuigkracht op harde vloeren (!) daarnaast erger ik me kapot aan het snoer. Wij hebben een vloer oppervlakte van 130m2 en helaas is deze stofzuiger voorzien van maar 6(!) meter snoer (zie cooolblue site). Dus zelfs een slaapkamer kom ik vanuit de gang niet eens in en moet dus overal opnieuw de stekker erin steken. Vreselijk. Dus geen zuigkracht en nauwelijks stekker lengte

Pluspunten

• Rijdt goed mee, stoot niet tegen je voeten aan

Minpunten

• Snoerlengte 6 meter veel te kort
  • 750 wat zuigt amper
  • Paarse kleur

Bram 13-06-2018

Niet kopen is echt slechte stofzuiger.

Een aantal zaken waardoor je dit ding gaat haten.
1. Snoer tekort
2. Zuigkracht zeer slecht.
3. Stoffilter na elke stofzuig actie reinigen, anders wordt de zuigkracht nog slechter.
4. Schuifje boven aan slang verschuift te makkelijk.
5. Nog meer Zuigkracht verlies door lekkende slang.

Al met al n Philips product wat eigenlijk niet op de markt moet komen.

Krvdv 12-04-2017

Niet kopen! Bevalt niet

Net deze FC9529/09 gekocht bij Blokker
Uitgepakt kwam ik er gelijk achter dat t snoer echt veel te kort is moet op 4 punten de stekker er opnieuw in doen (stom dat ik daar niet naar gekeken heb maar ook stom dat die dingen niet gewoon altijd lang zijn) performer die ik had had een lang snoer

Daarnaast vind ik m nu al weinig zuigkracht hebben helaas. De poezen pluizen krijgt je niet van de mat in de hoogste zuigstand

Ook heb pluizen gaatje bovenaan de stang gaat (langs je broek of heup) steeds weer open
Overal zitten klipjes aan waarom hier niet

Pluspunten

• Geen zak

Minpunten

• Weinig zuigkacht
  • Erg kort snoer
  • Schuifje opent steeds vanzelf