Bosch BBH21830L blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBH21830L blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Petra 19-10-2019

Niet met dieren!

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

Neem deze niet als je meerdere dieren in huis hebt. Dan werkt hij gewoon niet.
Te weinig zuigkracht.

janchik 15-09-2018

Krachtige accuzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

Ik heb deze steelstofzuiger gekocht bij A & O, omdat deze firma een ongelooflijk goede klantenservice heeft en daardoor doen wat zij beloven, hetgeen ikzelf heb ondervonden bij eerder aangeschafte producten. Daarnaast zijn zij het goedkoopst door hun cashback.
V.w.b. de stofzuiger zelf had ik nooit verwacht dat een accuzuiger zo een goede zuigkracht zou hebben. Ik had de dag ervoor nog met mijn eco slede stofzuiger het hele huis gedaan, dus ik verwachtte niet veel stof en vuil te zuigen met deze Bosch. Ik was stomverbaasd toen ik zag hoeveel vuil deze Bosch nog van het laminaat en de tapijten wist te verwijderen. Die elektrische rolborstel in de voet haalt werkelijk ieder haartje van de tapijten. De accutijd en sterkte is meer dan voldoende. Ben zeer tevreden, had ik veel eerder moeten doen i.p.v. die zogenaamde door de EU goedgekeurde eco ramp zuiger. Blijkt toch weer dat Bosch de beste Li-Ion accu ervaring heeft.

Pluspunten

• snel opgeladen
  • accutijd meer dan voldoende
  • goede zuigkracht
  • perfecte rolborstel
  • goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• geen

MaHo90 02-09-2018

Handige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

Mijn vrouw wilde graag een nieuwe stofzuiger, het liefst een handzaam model die snel te pakken is. Hier voldoet deze Bosch BBH21830L volledig aan. Het apparaat is krachtig genoeg om dagelijks te gebruiken. Het feit dat je de kruimeldief los kunt gebruiken is daarnaast ook ideaal. De accuduur is wat aan de lage kant en het opladen duurt in verhouding lang. Echter kunnen wij alles stofzuigen op 1 lading en is de stofzuiger weer vol wanneer we hem nodig hebben. Maar wij hebben dan ook geen grote oppervlakte in ons appartement. Wel mis ik een beugel waarop dit type is op te hangen tijdens het laden, in plaats hiervan wordt er een losse adapter meegeleverd. Over de duurzaamheid valt nog weinig te zeggen daar wij de stofzuiger pas een maand in gebruik hebben.

Pluspunten

• Krachtig
  • Stil
  • Handzaam
  • Losse kruimeldief

Minpunten

• Korte accuduur
  • Lange laadtijd
  • Geen beugel om op te hangen tijdens het laden

Jacqueline 08-08-2018

Super

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

Super aanwinst in het huishouden. Valt me ook enorm mee hoevaak hij moet opladen. Zuigkracht is prima, zuigt alles op, ook kattengrind. Heb mijn oude stofzuiger weg kunnen doen. Het accessoirekit van bol.com past er helaas niet op, eentje via Bosch zelf gekocht (passen alleen op de kruimeldief, niet op de mond van de stofzuiger) en nu kan ik ermee afstoffen en de auto stofzuigen etc.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Makkelijk in gebruik
  • Makkelijk weg te zetten

Minpunten

• Past niet onder de bank of het bed
  • Er zit geen ophangsysteem bij

Ado 17-07-2018

Compleet en flexibel

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

Deze combinatie kruimeldief/stofzuiger hebben we gekocht omdat we niet continu met een snoer willen rondlopen in huis. Handig om kleine afval resten mee op ruimen en ook snel over schakelen naar een complete snoerloze stofzuiger. Hij werkt lekker wendbaar en doet prima waarvoor hij bedoeld is. De zuigkracht had wel iets groter gemogen maar is prima voor deze prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• wendbaar
  • licht gewicht
  • lange accuduur
  • stevig kwaliteit

Minpunten

• laadtijd
  • zuigkracht

Wittetoren 14-07-2018

stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

Heerlijk een goed werkende 2 in 1, zowel als steelstofzuiger als handstofzuiger te gebruiken. Snel apparaat, zuigkracht is prima

Pluspunten

• neemt dierenharen en stof, vuil moeiteloos op
  • wendbaar en licht in gewicht

De huishouyd 18-03-2018

Goede aankoop voor de huishouding

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

Stofzuiger is eenvoudig en licht in het gebruik om dagelijks even de vloer na te lopen wat met 2 katten toch soms wel nodig is. Het bespaart ook veel tijd om niet steeds de stofzuiger (slangen en steel) met snoer overal naar toe te slepen, zoals naar de verdieping.

Pluspunten

• Lange accu duur
  • prima zuigkracht
  • wendbaar tussen kasten en meubels

Minpunten

• nog geen

De huishouyd 15-03-2018

Goede aankoop voor de huishouding

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

Pluspunten

• Lange accu duur
  • prima zuigkracht
  • wendbaar tussen kasten en meubels

Minpunten

• nog geen

Roy 14-11-2017

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

Voor het eerst een draadloze stofzuiger aangeschaft en ik ben er erg over te spreken. Een aanrader voor mensen zonder groot huishouden!

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken

Wendy 07-11-2017

Lekker licht

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

Deze stofzuiger is lekker licht, je tilt hem zo op. Met al die kattenharen is dit een aanwinst die ik elke dag ga gebruiken. Makkelijk te legen en ook de uitneembare kruimeldief is handig in het gebruik.

Pluspunten

• licht
  • wendbaar

Minpunten

• geen opbergmogelijkheid mondstuk kruimeldief

Christien 11-10-2017

Ideaal om ernaast te hebben

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

Deze steelstofzuiger is een goed product om naast de stofzuiger erbij te hebben. Mocht je even vlug een kleinere oppervlakte willen zuigen dan neem je dit lichtgewicht die met de makkelijkere draaivoet overal bijkan. Vlug een trap, auto of bv bank afzuigen dan neem je de kruimeldief die ingesloten zit. Goede en voldoende zuigkracht!

Pluspunten

• Makkelijk overal te gebruiken
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Geen houder om hem in te stalen bij het opladen

IB 03-10-2017

Geweldig die Bosch snoerloze steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

Heerlijke stofzuiger. Je kunt hem zo pakken zonder gedoe met snoer, stang of slang. Zuigkracht is prima en hij is zeer wendbaar. Niet zwaar in gebruik. Heb hem pas maar ben er nu al heel blij mee.

Pluspunten

• zuigt prima, goed wendbaar en niet zwaar
  • zo te pakken en geen gedoe met snoeren en slangen

Minpunten

• (nog) geen gevonden

R.Vos 05-06-2017

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

Top aankoop. Zuigt goed en is fijn in gebruik. We hadden dit al veel eerder moeten doen. Grote stofzuiger wordt niet meer veel gebruikt. Alleen nog af en toe voor de hoogpolige mat. Daar heeft deze atofzuiger toch een beetje moeite mee.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Fijn in gebruik
  • Makkelijk te legen

Minpunten

• Duur accu opladen

A.Karayazan 26-05-2017

Geweldige steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

Ik had mij verdiept in allerlei reviews. En had vervolgens besloten om de laguna blauw steelstofzuiger te kopen. Deze is echt super licht een heel erg fijn om naar boven te brengen. Ik heb een kleintje en vind het prettig dat deze lang mee kan. Ik gebruik deze elke dag. Het is ook super fijn dat die snel opgeladen word. Dat scheelt enorm.

Yvonne 02-05-2017

Erg goede zuigkracht en makkelijk handteerbaar

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

Ik zocht iets voor erbij te hebben speciaal voor het kattengrind tussendoor weg te zuigen, zodat ik niet telkens mijn gewone stofzuiger naar boven hoef te sjouwen, ik had al een kruimeldief maar dat werkte niet voldoende, deze steelstofzuiger werkt ideaal, hij zuigt alles goed op en kun je in een hoekje zetten, waardoor je hem makkelijk even kunt pakken, ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Neemt weinig plaats in

Minpunten

• Niets gevonden

B en H 01-05-2017

Overtreft de verwachting, echte zuigkracht, handig model.

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

Overtreft de verwachting, echte zuigkracht en een handig slank model en is dan ook de prijs waard vinden we.

Pluspunten

• slank
  • sterk
  • mooi
  • kwalitatief goed

Minpunten

• geen
  • geen

Yvonne 28-04-2017

Super handige hulp in huishouding

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

We waren al langere tijd opzoek naar een steel stofzuiger om dagelijks, snel zonder teveel gedoe, de rommel van onze huisdieren op te ruimen. Deze draadloze stofzuiger maakt deze klus heel eenvoudig. Hij is gemakkelijk erbij gepakt en weer opgeruimd. De zuigkracht is prima heeft af en toe wat moeite met grote stukken. De zwenkkop is ook ideaal.

Pluspunten

• zuigkracht
  • zwenkkop
  • afneembare kruimeldief
  • snoerloos
  • snel opgeladen

Minpunten

• heeft af en toe moeite met grote stukken vuil

Saar 25-04-2017

Super handig

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

Na veel vergelijken voor de bosch gekozen en een perfecte keus. Ik kan er met een opgeladen accu precies het hele huis stofzuigen. Ideaal met kinderen die veel kruimelen. Ook een groot voordeel dat de accu opgeladen is binnen 5 uur.

Pluspunten

• Korte oplaadtijd

Minpunten

• Kruimelzuiger klikt soms moeizaam in de stofzuiger

Ivonne 25-04-2017

Handig apparaat

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

Apparaat nog maar kort in gebruik, maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Zuigkracht is goed, Handig in gebruik. Stevige parkeerstand. Het in elk elkaar zetten na aankoop is erg simpel. Duidelijke gebruiksaanwijzing voor montage, gebruik en schoonmaken. De kleine kruimelzuiger is snel en handig van de steel te verwijderen. Buiten dat is het een erg mooi apparaat om te zien, je hoeft hem niet in een kast te zetten omdat het zo lelijk is. De tijd zal uit moeten wijzen of de prestaties goed blijven.

Pluspunten

• Stevige parkeerstand
  • Geen oplaadstation, stekker zo in het stopcontact
  • Kruimeldief is simpel van de steel te halen
  • Licht gewicht

Tevreden Bosch bezitter 15-04-2017

Super Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

Ik raad iedereen deze stofzuiger aan. Zie je een rommeltje pak je even de kruimeldief. Maken de kinderen een rommel pak je zo even de stofzuiger en klaar. Super fijn in gebruik, lekker wendbaar, niet te zwaar. Ideaal

K VISSER 08-04-2017

compact en handig in gebruik

Geschreven voor: Bosch BBH21830L blauw

handig in gebruik en snoerloos , ideaal voor allerlei ruimtes en in het bijzonder op trappen
zou evt wel zo makkelijk om direct een extra oplader bij te verkrijgen