Bosch BBH21830L - Reviews

Laadtijd
5 uur
Bedrijfstijd
36 min

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Yvonne 28-04-2017 Product paar dagen in bezit

Super handige hulp in huishouding

We waren al langere tijd opzoek naar een steel stofzuiger om dagelijks, snel zonder teveel gedoe, de rommel van onze huisdieren op te ruimen. Deze draadloze stofzuiger maakt deze klus heel eenvoudig. Hij is gemakkelijk erbij gepakt en weer opgeruimd. De zuigkracht is prima heeft af en toe wat moeite met grote stukken. De zwenkkop is ook ideaal.

Pluspunten

• zuigkracht
  • zwenkkop
  • afneembare kruimeldief
  • snoerloos
  • snel opgeladen

Minpunten

• heeft af en toe moeite met grote stukken vuil

Saar 25-04-2017 Product paar weken in bezit

Super handig

Na veel vergelijken voor de bosch gekozen en een perfecte keus. Ik kan er met een opgeladen accu precies het hele huis stofzuigen. Ideaal met kinderen die veel kruimelen. Ook een groot voordeel dat de accu opgeladen is binnen 5 uur.

Pluspunten

• Korte oplaadtijd

Minpunten

• Kruimelzuiger klikt soms moeizaam in de stofzuiger

Ivonne 25-04-2017 Product paar dagen in bezit

Handig apparaat

Apparaat nog maar kort in gebruik, maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Zuigkracht is goed, Handig in gebruik. Stevige parkeerstand. Het in elk elkaar zetten na aankoop is erg simpel. Duidelijke gebruiksaanwijzing voor montage, gebruik en schoonmaken. De kleine kruimelzuiger is snel en handig van de steel te verwijderen. Buiten dat is het een erg mooi apparaat om te zien, je hoeft hem niet in een kast te zetten omdat het zo lelijk is. De tijd zal uit moeten wijzen of de prestaties goed blijven.

Pluspunten

• Stevige parkeerstand
  • Geen oplaadstation, stekker zo in het stopcontact
  • Kruimeldief is simpel van de steel te halen
  • Licht gewicht

R.Vos 05-06-2017 Product paar maanden in bezit

Fijne stofzuiger

Top aankoop. Zuigt goed en is fijn in gebruik. We hadden dit al veel eerder moeten doen. Grote stofzuiger wordt niet meer veel gebruikt. Alleen nog af en toe voor de hoogpolige mat. Daar heeft deze atofzuiger toch een beetje moeite mee.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Fijn in gebruik
  • Makkelijk te legen

Minpunten

• Duur accu opladen

A.Karayazan 26-05-2017 Product paar weken in bezit

Geweldige steelstofzuiger

Ik had mij verdiept in allerlei reviews. En had vervolgens besloten om de laguna blauw steelstofzuiger te kopen. Deze is echt super licht een heel erg fijn om naar boven te brengen. Ik heb een kleintje en vind het prettig dat deze lang mee kan. Ik gebruik deze elke dag. Het is ook super fijn dat die snel opgeladen word. Dat scheelt enorm.

Yvonne 02-05-2017 Product paar dagen in bezit

Erg goede zuigkracht en makkelijk handteerbaar

Ik zocht iets voor erbij te hebben speciaal voor het kattengrind tussendoor weg te zuigen, zodat ik niet telkens mijn gewone stofzuiger naar boven hoef te sjouwen, ik had al een kruimeldief maar dat werkte niet voldoende, deze steelstofzuiger werkt ideaal, hij zuigt alles goed op en kun je in een hoekje zetten, waardoor je hem makkelijk even kunt pakken, ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Neemt weinig plaats in

Minpunten

• Niets gevonden

B en H 01-05-2017 Product paar dagen in bezit

Overtreft de verwachting, echte zuigkracht, handig model.

Overtreft de verwachting, echte zuigkracht en een handig slank model en is dan ook de prijs waard vinden we.

Pluspunten

• slank
  • sterk
  • mooi
  • kwalitatief goed

Tevreden Bosch bezitter 15-04-2017 Product paar dagen in bezit

Super Stofzuiger

Ik raad iedereen deze stofzuiger aan. Zie je een rommeltje pak je even de kruimeldief. Maken de kinderen een rommel pak je zo even de stofzuiger en klaar. Super fijn in gebruik, lekker wendbaar, niet te zwaar. Ideaal

K VISSER 08-04-2017 Product paar dagen in bezit

compact en handig in gebruik

handig in gebruik en snoerloos , ideaal voor allerlei ruimtes en in het bijzonder op trappen
zou evt wel zo makkelijk om direct een extra oplader bij te verkrijgen