Rowenta Compact Power Cyclonic RO3731 stofzuiger zonder zak zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Compact Power Cyclonic RO3731 stofzuiger zonder zak zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mellanie 14-09-2018

Stofzuiger

Op zich een prima zuiger alleen heb ik het idee dat de zuigermond erg schuurt over de grond tenminste zo'n soort geluid hoor je. En dat geeft een minder fijn gevoel om eerlijk te zijn. Nu heb ik hier wel laminaat en tegelvloer. De dierenharen zuigt hij wel goed op en de bank afzuigen gaat ook prima.

Pluspunten

• Geen stofzuigerzak.

Minpunten

• Schuur geluid over de grond

Ellis uit Heerhugowaard 12-09-2018

Licht, kort snoer, zeer krachtig

Omdat onze stofzuiger (Henry) het zo goed als begeven heeft, hebben wij deze stofzuiger van Rowena getest. Hij is qua gewicht zeer licht. Je voelt vrijwel niets achter je aan. Ik vind het snoer te kort. Voor kleinere woningen is dit wellicht geen probleem. De zuigkracht is enorm, te krachtig eigenlijk en slechts middels een schuifje op de slang te temperen. Voor ons (lengte 180 cm+ )is de steel ook aan de korte kant. Wat wel geniaal is het aan de steel bevestigde opzetborsteltje en de zakloze stofzak. Gemakkelijk te legen en schoon te maken.

Pluspunten

• Opzetborsteltje
  • Lichtgewicht
  • Zakloze stofzak

Minpunten

• Te krachtig
  • Snoer te kort

YenYen 03-09-2018

lichtgewicht, zakloos en krachtig

Deze stofzuiger is compact, (iets te)krachtig, lichtgewicht en zakloos.
De lengte van de slang en steel is perfect, waardoor de rug niet wordt belast. Het snoer is lang genoeg, zodat je niet steeds een ander stopcontact hoeft te zoeken.
Het borsteltje aan de steel is makkelijk naar beneden te schuiven en kan niet kwijt raken. Jammer dat de andere 2 hulpstukken niet in de stofzuiger geplaatst kunnen worden. De kracht van de motor is iets te krachtig en alleen te stellen d.m.v. het schuifje op de steel. Losse matten blijven daardoor niet op z'n plek liggen, zelfs niet als het schuifje helemaal open staat en op een gladde vloer wordt de zuigmond vastgezogen op de vloer en dan gaat het volume best omhoog. Door het lage gewicht is de stofzuiger makkelijk de trap op en af te tillen.
De stofbak is heel makkelijk te verwijderen, te legen en weer terug te plaatsen.

Pluspunten

• zakloos
  • lichtgewicht
  • lange steel/slang
  • lang snoer
  • borsteltje aan steel

Minpunten

• geen opbergruimte hulpstukken
  • te grote zuigkracht alleen te regelen via schuifje
  • maakt bij vastzuigen veel geluid

Cora 02-09-2018

kleine, lichte, wendbare stofzuiger

Kleine, lichte, wendbare stofzuiger met een enorme zuigkracht. De stofzuiger heeft een mooi design en heeft een vrolijke kleur.
Het was even wennen omdat de stofzuiger vrij licht is, wel heel handig als je de trap moet stofzuigen en de stofzuiger moet op tillen. De zuigkracht is alleen te regelen met het schuifklepje op de slang, maar dat is goed te doen.
Er zitten handige hulpstukken bij, alleen jammer dat deze niet op te bergen zijn in de stofzuiger. Er zit een smal opzetstuk bij deze is erg fijn om bijvoorbeeld de randjes in je auto te stofzuigen waar je normaal niet bij komt.
Het borsteltje op de slang dat je eenvoudig naar benden kunt schuiven is echt ideaal en zou iedere stofzuiger moeten hebben. Met dit borsteltje kun je bijvoorbeeld heel makkelijk de plinten schoonzuigen.
Het is een zakloze stofzuiger, de opvangbak is makkelijk te verwijderen, te legen, schoon te maken en je plaats het ook weer net zo makkelijk terug.

Pluspunten

• Borstel op de slang

Boy 01-09-2018

Een complete stofzuiger met alles erop en erbij. De zuigkracht is bijzonder groot. Zelfs zo groot dat bij de parketstand de zuigmond op de vloer blijft gezogen. Het is goed dat de zuigregeling aan de buis de zuigkracht kan verminderen. Zelfs bij de laagste zuigkracht is deze nog bijzonder krachtig. Ik ondervind dat niet als alleen maar voordeel. Van mij mogen de haren wel wat langer zijn en/of de openingen tussen de haren wat groter zijn.

Pluspunten

• Grote zuigkracht
  • Licht in gewicht
  • Borstel vast aan stang

Minpunten

• Grote zuigkracht
  • Te plastic wielen
  • Wielen blokkeren/rollen niet mee

Kevin 31-08-2018

Dakloze stofzuiger

Mooie stofzuiger. verschillende zuigkrachten. Verschillende mondstukken. Makkelijk in gebruik. Goed voor je rug

Pluspunten

• Zakloze stofzuiger
  • Verschillende zuigkrachten