Numatic HHR202 zwart, groen, roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Numatic HHR202 zwart, groen, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

pieterpost 27-02-2017

Goede stofzuiger, zonder al te veel gekkigheid

Prima stofzuiger.
We hebben deze stofzuiger nu een jaar in huis en hij bevalt prima. De zuigkracht verliest hij niet totdat de stofzuigerzak helemaal vol zit. De turbofunctie gebruik ik alleen als ik de hairobrush gebruik. De hairobrush valt mij trouwens wel een beetje tegen. Hij borstelt niet zo goed de hondenharen uit het vloerkleedje als beloofd. Wel zijn de sleufjes, in de as waar de borstels aan zitten, handig omdat je zo makkelijk met een mesje de rondgedraaide haren los kunt snijden en verwijderen.

Pluspunten

• zuigkracht
  • lange telescoopbuis
  • geen zelf opwindbaar snoer die hapert
  • lang snoer
  • opzetborsteltje voor bankstel e.d.

Minpunten

• manier om de buizen in elkaar te schuiven
  • hairobrush mindergoed dan gedacht

Yvonne 09-02-2017

top zuigertje

Zocht twee jaar geleden naar een goede stofzuiger en kwam bij deze uit.
Ik heb idd twee langharige ,grote honden ( en een kat) dus deze besteld ivm extra opzet stukken om de haren vd bank enz te kunnen zuigen.
Deze stofzuigstukken nog maar eenmaal gebruikt omdat het echt niet nodig is om een extra opzet stuk te gebruiken.( maar je krijgt ze er gratis bij ...altijd handig toch?)
Er zit een handige low/higher knop op waarmee je de zuigdruk kunt regelen.
Fijne extra lange snoer zodat je niet om de meter moet veranderen van stopcontact.
Al bij al ...een fijne stofzuiger die me goed bevalt tot nu toe

Pluspunten

• lange snoer

Minpunten

• moter zit bovenin en valt daardoor erg snel om