Dyson Big Ball

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Dyson Big Ball op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fam de Haan 25-06-2017

Zuigt niet

Geschreven voor: Dyson Big Ball

Na vele jaren een Siemens te hebben gehad, zijn wij overgestapt naar een Dyson. Helaas de slechtste keuze die wij hadden kunnen maken!

-Zuigt niet
-Maakt enorm veel lawaai
-Geen service

Dyson geeft niet thuis bij het bespreekbaar maken van het probleem. Een oplossing wordt dus niet geboden.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Zuigt niet
  • Veel geluid
  • Geen service

Officiele reactie van Dyson 26-06-2017

Beste familie De Haan,

Vervelend dat u zulke problemen ervaart met uw Dyson. De Dyson Big Ball heeft 252 aw aan zuigkracht en is daarmee een van de sterkte in zijn soort. Wellicht dat uw machine ergens een defect heeft wat ook het harde geluid kan verklaren. Een defecte afsluiting of een verstopping in de cycloon bijvoorbeeld. Graag wil ik u uitnodigen uw probleem nogmaals neer te leggen bij mijn collega's van de klantenservice op 0800-0206203 of via help@dyson.nl. U kunt dan verwijzen naar het servicenummer 2546587, dan weten mijn collega's waar het over gaat. We willen u graag helpen.

Met vriendelijke groeten
Dyson Benelux