Samsung VC07K41H0VB/EN zwart

Dyson Big Ball Multifloor 2, Sledestofzuiger Grijs/Rood grijs, rood

Dyson Big Ball Multifloor 2, Sledestofzuiger Grijs/Rood grijs, rood
Bekijk alle Stofzuigers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VC07K41H0VB/EN zwart op Kieskeurig.nl.

• Slecht
  • Slecht

Waardeloos ding 29-06-2019

Waardeloos ding

Geschreven voor: Samsung VC07K41H0VB/EN zwart

Omdat ik geen frequente stofzuiger ben, was elke euro die ik aan een stofzuiger uitgaf 'n euro te veel. In de Media Markt werd dit apparaat flink aangeprezen en gezien de prijs (en de zin om er een te kopen) heb ik deze snel meegenomen.

Goedkoop = duurkoop, blijkt ook hier maar weer eens.
Wat een waardeloos ding. Er zit een piepklein filtertje met een diameter van +/- 3 cm waar de lucht door wordt afgevoerd. Een 'stof'zuiger is het dus alles behalve, want dit kleine filtertje zit na 1 minuten bomvol. Wellicht te wijten aan de frequentie waarop ik 'm door de kamers heen haal, maar ook bij weinig stof blijft ie verstoppen. Het reservoir blijft vrijwel leeg en ik mag elke 1/2 minuten het filtertje schoonpoetsen.

TROEP

Pluspunten

• Esthetiek

Minpunten

• De rest

Sharon 17-06-2019

Niet kopen!

Geschreven voor: Samsung VC07K41H0VB/EN zwart

Wat een verschrikkelijke stofzuiger. Spijt als haren op me hoofd dat ikdat ding gekocht heb en me oude stofzuiger reeds heb weggegooid.
Ding stofzuigt dus gewoon niet!! Zelfs als ik een lege stofzuigerbak heb, brand het rode lichtje...
maar vuiligheid opzuigen doet hij niet!

Pluspunten

• Klein
  • Compact

Minpunten

• Zuigt niet