Samsung VC07K41H0VB/EN zwart - Reviews

Stofopvang
stofreservoir
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung VC07K41H0VB/EN zwart op Kieskeurig.nl.

• Slecht
  • Slecht

Waardeloos ding 29-06-2019

Waardeloos ding

Geschreven voor: Samsung VC07K41H0VB/EN zwart

Omdat ik geen frequente stofzuiger ben, was elke euro die ik aan een stofzuiger uitgaf 'n euro te veel. In de Media Markt werd dit apparaat flink aangeprezen en gezien de prijs (en de zin om er een te kopen) heb ik deze snel meegenomen.

Goedkoop = duurkoop, blijkt ook hier maar weer eens.
Wat een waardeloos ding. Er zit een piepklein filtertje met een diameter van +/- 3 cm waar de lucht door wordt afgevoerd. Een 'stof'zuiger is het dus alles behalve, want dit kleine filtertje zit na 1 minuten bomvol. Wellicht te wijten aan de frequentie waarop ik 'm door de kamers heen haal, maar ook bij weinig stof blijft ie verstoppen. Het reservoir blijft vrijwel leeg en ik mag elke 1/2 minuten het filtertje schoonpoetsen.

TROEP

Pluspunten

• Esthetiek

Minpunten

• De rest

Sharon 17-06-2019

Niet kopen!

Geschreven voor: Samsung VC07K41H0VB/EN zwart

Wat een verschrikkelijke stofzuiger. Spijt als haren op me hoofd dat ikdat ding gekocht heb en me oude stofzuiger reeds heb weggegooid.
Ding stofzuigt dus gewoon niet!! Zelfs als ik een lege stofzuigerbak heb, brand het rode lichtje...
maar vuiligheid opzuigen doet hij niet!

Pluspunten

• Klein
  • Compact

Minpunten

• Zuigt niet

Geert67 22-05-2019

Kanttekeningen

Geschreven voor: Samsung VC07K41H0VB/EN zwart

Hoge verwachting maar teleurstellend. 3 weken in gebruik. Bewust gekozen voor Samsung daar de vorige zeer goed voldeed.
Handvat lekt, omdat je de Stofzuiger moet tillen, bij het zuigen van de trap. Rubber verschuift bij het legen van opvangbak en sluit niet goed aan bij opvangbak. Veel stof langs rubber.
Handgreep is niet ergonomisch en zwaar in handen.

Sharon683 03-02-2019

Geweldige stofzuiger!

Geschreven voor: Samsung VC07K41H0VB/EN zwart

Na 9 jaar genoten te hebben van mijn vorige Samsung stofzuiger, was ik toe aan een nieuwe. Ik heb mij goed voor laten lichten bij verschillende winkels en deze stofzuiger trok mijn aandacht. De recensies en prijs waren goed, waardoor ik tot aankoop over ben gegaan. Ik heb geen seconde spijt van deze aankoop! Het is een geweldige lichte stofzuiger en heeft een groot zuigvermogen. Uit mijn tapijt en bank kwam ongelofelijk veel stof, omdat de nieuwe stofzuiger dit wel opzoog t.o.v. mijn oude stofzuiger. Kortom, een geweldige aankoop!

Patrick 37 03-02-2019

Samsung vc 4100 zakloze stofzuiger

Geschreven voor: Samsung VC07K41H0VB/EN zwart

Ik ben zeer te spreken over dit model zeer energiezuinig geluidsarm super sterke zuigkracht en volgt super waar je ook gaat aan en uitschakelaar is ook handig op het handvat de stootrubbers doen hun werk prima.