Philips 3-in-1 snoerloze oplaadbare stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 3-in-1 snoerloze oplaadbare stofzuiger op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marcel 25-11-2018

Super apparaat

Super handig ding met veel zuigkracht. Dweilen gaat moeiteloos en niet te nat maar gewoon goed.
Wij zijn er blij mee

Pluspunten

• licht van gewicht
  • sterke zuigkracht
  • dweilen gaat prima

Minpunten

• ophangbeugeltje stelt niets voor
  • prijs

Kathleen85 12-07-2017

Stofzuigen en dweilen is nog nooit zo makkelijk geweest

Stofzuigen en dweilen is nog nooit zo makkelijk geweest! De Phillips PowerPro Agua belooft dat je kan stofzuigen en dweilen tegelijk en komt deze belofte ruimschoots tegemoet. Ik heb zelf echt een hekel aan stofzuigen en dweilen. Bij het stofzuigen moet ik elke keer op zoek naar een stopcontact, de snoer zit me in de weg, veel geluid. Ik doe het altijd met tegenzin. Maar de PowerPro biedt hierbij uitkomst! Het is makkelijk wendbaar, licht en het lawaai blijft beperkt. Daarnaast kan je direct dweilen! Er zijn twee doekjes, een voor houten vloeren en de andere voor stenen vloeren. Ik merk bij mezelf dat ik steeds vaker de stofzuiger pak zonder tegenzin! Ik ben superblij met de 3-1! De kruimeldief is ook makkelijk te gebruiken en zeer handig!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Goede zuigkracht
  • Accu gaat lang mee

Minpunten

• Accu opladen duurt 5 uur
  • Geen Nederlandse handleiding

Mint 12-07-2017

Lichtgewicht en tijdbesparend

Zeer tevreden over deze stofzuiger. Licht gewicht, waardoor een grote oppervlakte geen zere armen oplevert. Batterij is snel opgeladen. De 'normale' stand heeft genoeg zuigkracht. De extra sterke stand is ideaal voor deurmatten ed. Het mooiste is natuurlijk de optie om ook direct de vloer vochtig te reinigen. Het vervangt niet een echte dweilbeurt maar voorkomt deze in ons geval wel omdat de vloer zoveel vaker vochtig wordt bijgehouden. Huis ruikt dan ook meteen lekker fris! En het kost geen extra moeite naast het stofzuigen meer. Ideaal! Enige minpuntje vinden wij de constructie van het stofreservoir, die niet altijd even makkelijk erop klikt.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Nat en droog schoonmaken in 1 beurt

Minpunten

• Reservoir klikt soms lastig

JeroKeut 11-07-2017

compact en snoerloos

Hoge verwachting grotendeels waargemaakt. 3 in 1 werkt perfect om (erbij) te hebben. Snoerloos dus ideaal om mee naar de bovenverdiepingen te nemen.
Dweilen is niet voor als het echt erg nodig is, maar meer als onderhoud.
Stofzuigen gaat goed, flexibel, wendbaar, goede accu en zuigt goed.
Kruimeldief is mijn favoriet hierin. Hij is krachtig en met de speciale opzetmondstuk ideaal voor de kattenharen in onze bank en de kruimels van de kinderen.

Pluspunten

• draadloos
  • lange accu
  • zuigt goed
  • Eenvoudig in gebruik
  • 3 in 1

Minpunten

• snel vol
  • gebruiksaanwijzing niet in NL
  • Hoekjes slecht bereikbaar

Miiii 11-07-2017

Draagt absoluut bij aan een schoner huis!

Het duurde even voor de Philips Power Pro een plaatsje in ons huis had weten te veroveren, maar het is gelukt!

Verwacht je een stofzuiger? Nee, een volwaardige stofzuiger vind ik het niet, daarvoor is de zuigkracht en opslagcapaciteit te beperkt naar mijn mening. Verwacht je een kruimeldief? Nee, dit apparaat is minder handzaam en neemt duidelijk meer plaats in in de kast. Verwacht je een dweil? Nee, de Power kan ook weer meer dan dat. Maar verwacht je een aanvulling op de bovengenoemde apparaten dan is dit apparaat precies dat!

De Power Pro heeft inmiddels een plekje gevonden in de trapkast en wordt er dagelijks even bijgepakt om even gauw rond de eettafel of in de keuken de ergste rommel weg te halen (voorheen bleef dit te vaak liggen omdat ik te lui was om de stofzuiger uit de berging te halen...). Zo af en toe een sopje in het reservoir en de vloer wordt heerlijk snel schoon gedweild. Niet te nat en niet te droog, erg belangrijk voor me omdat ik erg voorzichtig ben met onze mooie houten vloer.

Kortom, ons leven is net weer een stukje makkelijker en schoner geworden. Ik ben er blij mee en beveel dit apparaat dan ook van harte aan!

Pluspunten

• Maakt schoonmaken toegankelijk
  • Uitstekende dweilfunctie

Minpunten

• Geen gebruiksaanwijzing in het NL meegeleverd
  • Komt lastig in hoekjes
  • Beperkte zuigkracht

Gerbili 11-07-2017

Alles lekker snel en gemakkelijk schoon

Deze snoerloze stofzuiger is erg makkelijk in gebruik. Door het compacte ontwerp kun je in alle hoekjes en gaatjes komen, en kun je 'm ook onopvallend opbergen, zonder dat het veel ruimte kost.

De stofzuiger is enorm wendbaar. De zuigmond is wat kleiner dan een standaard stofzuiger, maar juist daardoor erg praktisch. De steel ligt lekker in de hand en is ergonomisch.

Ik merk dat ik, door het gebruikgemak, veel sneller aan het stofzuigen ga. Even snel alles schoon. De accu gaat lang genoeg mee om een paar keer schoon te maken, voordat 'ie aan de lader moet. De accuduur gaat ongeveer 1 uur mee.

Op laminaat is over het algemeen de normale zuigkracht voldoende. Bij wat zwaarder vuil kun je 'm op de turbo zetten. Het geluidsniveau is dan wel wat hoog.

Het dweilen werkt goed. De vloer is nagenoeg droog, na behandeling. Doordat je de dweil in combinatie met de stofzuiger gebruikt, zuig je eerst al het vuil op voordat je met de dweil erover gaat. Alles in een keer. Je hebt wel iets meer kracht hiervoor nodig, maar het is goed te doen.

Je kunt je eigen zeep gebruiken en de bijgeleverde doeken zijn prettig in gebruik.

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • zeer wendbaar
  • goede accu

Minpunten

• geluidsniveau bij turbostand

123731 11-07-2017

Wendbaar en gemakkelijk

De stofzuiger is erg wendbaar wat hem heel gemakkelijk maakt, doordat je niet eerst een snoer hoeft uit te rollen, pak je hem sneller om even iets op te zuigen. Het dweilgedeelte vind ik niet heel makkelijk. Doordat er geen dosering op zot, is de dweil erg nat en schuift het allemaal erg zwaar over het laminaat.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Snoerloos
  • Stil

Minpunten

• Het dweilgedeelte

tryouter 10-07-2017

Makkelijk in gebruik en dubbel zo snel het huis schoon

Mooi apparaat, staat in de hoek/kast aan de lader. Draadloos stofzuigen of even snel de kruimeldief is echt een gemak. Het dweilsysteem heb je in een paar seconden eronder. Het stofzuigen en dweilen is een super uitvinding. Je loopt achter de PowerPro Aqua aan dus je ontkomt er soms niet aan dat je over je net gedweilde stuk loopt. Op de maximale stand houdt hij het minder lang voor dan op de normale -minder krachtige- stand. Volgens de specificatie moet hij het 40 minuten uithouden eer hij weer 5u aan de lader moet. De Powerpro is overigens minder krachtig dan mijn Philips FC9236 2000W. Daar kwijg je wel een hoop gemak voor terug.
Al met al een tevreden gebruiker. Je vloer is vaker schoon, omdat het zo makkelijk en snel gaat.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk

JerryVK 09-07-2017

Perfecte aanvulling op gewone stofzuiger

De PowerPro Aqua FC6409/01 is een ideale stofzuiger naast onze 'normale' Philips stofzuiger.
Met 2 honden, 2 katten en een klein meisje van 8 maanden is het ideaal om voor het spelen op de grond even snel de haren van de grond te zuigen.
Ook de dweil functie werkt perfect. Met de losse handzuiger doen we nu ook dagelijks de trap.
Wel is het van belang wanneer er veel honden/katten haren opgezogen worden dat de borstel onder de voet regelmatig schoongemaakt wordt.
Kortom een perfecte aanvulling op de gewone stofzuiger.

Pluspunten

• Lange accu duur
  • Dweil functie

Minpunten

• Borstel regelmatig schoonmaken

Rens076 05-07-2017

Stofzuigen was nog nooit zo makkelijk!

Wauw! Wat een stofzuiger! Ik ben geen fan van stofzuigen maar merk dat ik dat nu veel vaker doe.

De stofzuiger is ontzettend wendbaar, draadloos en licht. Daardoor ligt het perfect in de hand! Heel laagdrempelig om te gebruiken ook.

Een stofzuigerzak is niet nodig, wat prima werkt. Je gooit makkelijk het vuil weg, super makkelijk!

Dan heb je de uitneembare kruimeldief, heel handig voor kleine dingen of even tussendoor.

En dan last but not least: je kunt ook nog eens dwijlen. Werkt super.

Met deze stofzuiger houd ik mijn huis super schoon en vind ik het nog leuk ook om te doen! Echt top :)

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Licht gewicht
  • Geen stofzak
  • Dwijlen

Dave3636 05-07-2017

Gemakkelijk in gebruik!

De Philips Pro Aqua is makkelijk in gebruik! Het ligt lekker in de hand, makkelijk wendbaar en is ergonomisch.
Je gebruikt het sneller dan de gewone stofzuiger omdat je geen snoer hebt en geen stang hoeft uit te trekken. Met de Philips Pro Aqua kan je gewoon op het aan/ uit knop drukken en je kan beginnen met stofzuigen. De accuduur gaat ongeveer 1 uur mee, waardoor je meerde keren kunt stofzuigen.
De zuigkracht is krachtig genoeg, je hebt zelf een optie turbo stand waardoor de steelstofzuiger nog krachtiger opzuigt. Bij moeilijke plekken kun je de kruimeldief gebruiken die afneembaar is van de steelstofzuiger, met de geleverde opzetstukken kun je de bank of de auto makkelijk stofzuigen.
De dweilfunctie is erg handig, waardoor je tegelijk kan stofzuigen en dweilen. De dweil wordt bevochtigd en niet zeiknat dus je kan het veilig op verschillende soorten vloeren gebruiken want je krijgt er 2 verschillende dweilen bij. (een voor stenen vloer en een voor houten vloer).

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • snoerloos
  • ergonomisch
  • stofzuigen en dweilen tegelijk
  • lange accuduur

MissFrodo 04-07-2017

Teleurgesteld

Gezien de prijs had ik best hoge verwachtingen....dat viel tegen. Qua zuigkracht heb ik veel meer aan mijn oude sledestofzuiger. Filter verstopt zeer snel dus je moet eerst met stoffer en blik aan de gang om het meeste alvast weg te halen. Groot voordeel is wel dat deze snoerloos is en opgeladen klaar kan staan om te gebruiken. Kruimeldief werkt wel goed en dweilfunctie is leuk gevonden. Ik vind het dus geen aanrader voor deze prijs.

Pluspunten

• Snoerloos

Minpunten

• zuigkracht laat te wensen over
  • dweilen gaat niet echt soepel

dennis 03-07-2017

alles kunner

Ik heb nu de Philips Power pro Aqua, hiervoor had ik zijn vervanger.
Het is een handig apparaat. Hij is wat zwaarder dan zijn voorganger maar door zijn accu is deze ook langer te gebruiken.
Het waterbakje kan je vullen met alleen leidingwater of met leiding water en schoonmaakmiddel.
Er zitten twee soorten houders bij voor de vloeren, de een kan wat vochtiger schoonmaken dan de ander.
Het apparaat heeft een afneembare kruimeldief, met handige hulpstukken voor bv de trap te stofzuigen.
Het stofreservoir is vrij klein maar op zich genoeg voor het dagelijkse werk.
Je kan je huis hiermee goed schoonhouden alleen is een grote stofzuiger altijd makkelijk om achter de hand te houden.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • alleskunner

Minpunten

• zwaarder
  • kan niet in alle hoeken komen

loesscha1984 01-07-2017

vervangt de stofzuiger niet

Ik ben niet weg van het product. Een vervanging van een normale stofzuiger vind ik het niet. Ik mis de zuigkracht van een standaard stofzuiger.
Hij is zeker lekker wendbaar en ligt. Maar ik merk dat hij aan de zijkant niet alles meeneemt.
De kruimeldief is ideaal voor de trap, maar ik kreeg de haren van mijn katten (kort- en langhaar), niet van mijn meubels (glad en stroeve stof).
Het dweilen werkt wel correct en handig dat het in 1 apparaat zit.

Pluspunten

• wendbaar
  • 3 in 1

Minpunten

• niet voldoende zuigkracht

Jacqje1983 30-06-2017

Fijn apparaat!

Een hele fijne en goede steelstofzuiger.
Grote voordeel t.a.v. een normale stofzuiger is dat hij altijd gebruiksklaar staat.
Geen snoer uit hoeven rollen en in het stopcontact steken, geen stang uit trekken etc.
Gewoon de stofzuiger pakken en het hele huis stofzuigen zonder te wisselen van stopcontact of te struikelen over het voor.
Ik was verrast door de enorme zuigkracht en accuduur. De kattenharen verwijderd deze prima.
Ook maakt deze een stuk minder lawaai dan de concurrent. De katten vliegen niet meer angstig door het huis.
Ook de draaiende borstel in het mondstuk is gemakkelijk te verwijderen en schoon te maken. Dit was ook bij de concurrent een drama.
De stofzuiger is ontzettend wendbaar, waardoor je ook gemakkelijk kunt draaien en om meubels heen kunt gaan. Hij pakt niet alles mee langs de plinten en hoeken, maar je klikt zo de kruimeldief eraf om even de lastige plekken te pakken, maar ook om even over de bank te halen etc. Helaas is het opzetstuk die bij de kruimeldief zit niet geschikt om over je bank, stoelen etc te gaan. De borstel stopt dan met draaien.
Verder is het reservoir eenvoudig te legen en het filter gemakkelijk te reinigen.
Ik pak hem echt meerdere keren per dag ivm de kattenbak korrels en kattenharen.
Daarnaast zit er nog een dweilfunctie op. Deze is ideaal wanneer je even een deel van het huis snel wilt stofzuigen en dweilen. Hij dweilt wel iets minder prettig dan wanneer je dit even zelf doet met een losse dweil. En hij dweilt natter. dus vind het voor een laminaatvloer wel erg nat. Maar eerlijk is eerlijk hij laat geen strepen achter op de vloer. Ook verbruik je aanzienlijk minder water dan wanneer je ‘normaal’ dweilt.
Het is zeker een ideale functie voor mensen die wat slechter ter been zijn.
Ik ben er ontzettend blij met deze steelstofzuiger en ik merk dat ik hem erg vaak eventjes pak om even door het huis te halen. En ik heb nog geen astma aanval bij de kat gezien, dus hij maakt echt heel goed schoon.
Kortom een aanrader!

Pluspunten

• Accuduur
  • Gebruiksgemak
  • Afneembare kruimeldief
  • Zuigkracht
  • Geluid

Minpunten

• Reservoir snel vol
  • Dweilt iets wat nat
  • Zuigt langs plinten niet alles op

Jacqje1983 30-06-2017

Fijn apparaat!

Een hele fijne en goede steelstofzuiger.
Ik pak hem echt meerdere keren per dag ivm de kattenbak korrels en kattenharen.
Het is zeker een ideale functie voor mensen die wat slechter ter been zijn.
Kortom een aanrader!

Pluspunten

• Accuduur
  • Gebruiksgemak
  • Afneembare kruimeldief

ilse2020 28-06-2017

Wendbaar en krachtig, zelfs met dweilfunctie!

Perfecte aankoop! Na het lezen van een blog over dit artikel was ik meteen enthousiast en ik heb geen moment spijt van mijn aankoop gehad! Hij is lekker licht en wendbaar en gaat lang mee (handig lampje om te zien hoe vol de batterij nog is). Handig is de dweilfunctie voor als er weer eens een beker melk omgaat... Ook fijn is de turboborstel welke je op de kruimelzuiger kunt klikken en heel goed de kattenharen van de bank zuigt. Toppertje!

Pluspunten

• Krachtig
  • Wendbaar
  • Licht
  • Met dweilfunctie
  • Turboborstel

Minpunten

• Ophangsysteem kan beter

okko1972 23-06-2017

Veelzijdig apparaat en makkelijk in gebruik.

Een geweldig apparaat met veel mogelijkheden.
Dweilen en stofzuigen in een keer, kruimeldief, haren van huisdieren makkelijk te zuigen van meubelen en ideaal om de trap te stofzuigen. Snoerloos, ook echt een pluspunt.
Samengevat een hele fijne aankoop!

Pluspunten

• Snoerloos
  • Dweil en stofzuiger in een.
  • Kruimeldief
  • Huisdierhaarzuiger