AEG VX6-1-LR Asprirateur SAC rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX6-1-LR Asprirateur SAC rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Martin 13-08-2018

Prima StofzuigerStofzuiger

Goede zuigkracht instelbaar. De stofzuiger is wendbaar makkelijk te bedienen.
Prijsverhouding is goed.

Pluspunten

• Ligt van gewicht
  • Wendbaar
  • Goede zuigkracht
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

Alex 22-04-2017

Doet het goed en heel stil.

Na het lezen van de stofzuigertest van de Consumentenbond (een aanrader slechts 3,= eur) deze stofzuiger online bij Stofzuiger Voordeel voor eur 99,== incl. verzendkosten aangeschaft. De volgende dag keurig afgeleverd. De zuigkracht moet niet te hoog worden ingesteld, want bij 30% kleeft de zuigmond al aan het tapijt vast. Het apparaat is licht van gewicht en kan daardoor makkelijk aan de hand op de trap worden meegenomen. Slede loopt soepel mee over drempels, tapijt en harde vloer. Slechts een week in gebruik.

Pluspunten

• Stille motor
  • Compact

Minpunten

• Bevestiging hulpstukken (2) aan de slang;

gerlach 20-01-2017

AEG VX6-1-LR

lekker stille stofzuiger met een groot prestatie vermogen en super energie zuinig ook nog licht in gewicht dus geen hinderlijke zware toestand mee zeulen