Bosch BGL8508 - Reviews

Beoordeling op basis van 20 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

de Regt 07-08-2017

Krachtig, comfortabel toestel

Van alle concurrenten en Bosch-modellen vond ik dit de beste aankoop. Het toestel is vanwege zijn vier wielen enorm wendbaar en in combinatie met het lange snoer kun je overal komen zonder van stopcontact naar stopcontact te hoeven wisselen. Het apparaat is makkelijk te bedienen met de grote knop op het toestel en het heeft een enorme zuigkracht. Een toptoestel dat ik zeker iedereen zou aanraden!

Pluspunten

• Enorm krachtige motor
  • Heeft een lang snoer
  • Meerdere opzetstukken
  • Slang makkelijk in hoogte te verstellen
  • Goed wendbaar

Minpunten

• Geen opbergplaats voor opzetstukken in stofzuiger

G&J 10-07-2017

Bosch BGL8508 Fijne Stofzuiger

Na jarenlang een mooie Siemens te hebben gehad, zijn we overgestapt naar een Bosch. Deze stofzuiger is een echte verbetering ten opzicht van ons vorig model. Zowel de zuigkracht als handelbaarheid van het apparaat zorgen voor makkelijk gebruik en een stofvrije omgeving.

De stang is makkelijk af te stellen en de wieltjes werken erg fijn op onze houten vloer, zonder dat er krassen ontstaan. Het feit dat het snoer 15 meter is zorgt er ook voor dat je niet telkens de stekker eruit moet trekken.

Onze katten zijn nog steeds een beetje bang voor de stofzuiger, maar wij zijn er erg blij mee!

Pluspunten

• Handvat stang
  • Zuigkract
  • Opzetstukken
  • Lang snoer
  • weinig geur

Minpunten

• redelijk zwaar
  • stekker gaat niet altijd in 1 keer naar binnen

dutchmen1980 01-10-2017

Absurd goed apparaat

Heb de afgelopen jaren de nodige stofzuigers versleten. Groot huid, kinderen, huisdieren, eigenlijk alles erop en eraan. Maar dit apparaat is buitengewoon absurd goed.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

Tineke Komen 27-07-2017

Toppertje

Wat een top stofzuiger, deze rolt niet om maar volgt je overal. De kracht van de stofzuiger verwijderd alle stof, haren etc. De voerbedekking komt er weer als nieuw uit te zien!

Pluspunten

• Super schoon en stofvrij
  • Rolt simpel achter ja aan, ook door langere snoer

Minpunten

• Hulp stukken aan de stang, dat is lastig

Ella 26-07-2017

Fantastische stofzuiger

Deze stofzuiger maakt de klus een stuk gemakkelijker, hij schuift het vuil niet voor je uit en je kan een natuurlijke houding aannemen door het handvat. Ik had eerder niet gedacht dat ik een goede stofzuiger zo belangrijk kon gaan vinden.

Pluspunten

• grote zuigkracht
  • meerdere opzetstukken
  • lang snoer

Corry 20-07-2017

Betrouwbare kwaliteit

Deze inmiddels tweede Bosch Stofzuiger is weer een nieuwere generatie van betrouwbare kwaliteit. De zuigkracht is uitstekend, op zowel harde als ook zachte ondergrond. Er is goed nagedacht over de ergonomie: een lange steel, zeker door de extra greep aan de bovenzijde van de steel. Zeker aan te raden voor langere mensen.
De slang is onverwoestbaar. Andere merken hebben nog te maken met een spiraalvormige slang. Deze Bosch heeft een met stof omwikkelde slang die er voor zorgt dat de levensduur extra lang is.

Pluspunten

• Lange steel
  • Sterke slang
  • Lange actieradius

Minpunten

• Hulpstukken niet op te bergen in stofzuiger zelf

Jeroen 19-07-2017

Top zuigkracht

Ik heb deze stofzuiger uitgekozen vanwege alle A scores die op het milieulabel stonden en hij maakt het zeker waar. Doordat ik een huisstofmijtallergie heb is het van belang een stofzuiger te hebben die weinig stof/vuile lucht weer uitstoot. Ik merk dat de stofzuiger goed zijn werk doet. wat verder nog fijn is zijn de rubberen stootranden rondom en de draaiknop bediening om de zuigkracht hoger te zetten. Maar ook op de laagste stand zuigt hij prima. Hij is zeker zijn geld waard.

• Stootrand
  • Regelbare zuigkracht
  • Fijne parketborstel
  • Lang snoer

Minpunten

• Niet goedkoop, maar je betaald voor kwaliteit

Patricia 06-07-2017

Prima stofzuiger

Ik heb een tweede stofzuiger erbij gekocht .
Ik heb nu voor boven en beneden een stofzuiger.
Ideaal voor de dagelijkse bezigheden.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Lekker veel actiradius

Petra SCHOONderbeek 04-07-2017

Perfecte zuigkracht

Zojuist mijn eerste Bosch stofzuiger gekocht bij BCC. Natuurlijk direct gemonteerd. Het in elkaar zetten van deze Bosch stofzuiger is een fluitje van een cent. Meteen de stofzuiger uitgeprobeerd, de bediening ervan spreekt voor zich. In één woord een zeer fijne stofzuiger waar ik nog heel veel plezier aan ga beleven. Nooit geweten dat stofzuigen ook leuk kan zijn!

Pluspunten

• extra zuigmond
  • 15 meter lang snoer
  • gemakkelijk in te stellen zuigkracht

Ankie 01-07-2017

Licht en krachtig

Licht in gebruik met mega zuigkracht. Bovendien zuinig en gebruiksvriendelijk
Ik had voorheen een miele en heb absoluut geen spijt van mijn switch naar de bosch In'genieus.
Zo wordt stofzuigen een waar plezier

Pluspunten

• Licht
  • Krachtig

Leonard 30-06-2017

prima stofzuiger, lekker lang snoer, geweldige zuigkracht

Het lange snoer en de zuigkracht spraken me super aan. En ook de cashback actie maakte het nog super leuk.

Pluspunten

• 15 meter snoer
  • zuigkracht

Minpunten

• flink apparaat

fam Stokkers 30-06-2017

Goede aankoop

Wij zijn blij met deze stofzuiger. De stang is verstelbaar en dus perfect aan je houding aan te passen, daarbij een fijne stille motor met een goede zuigkracht (zelfs met een bijna volle zak) en een geweldig lang snoer !!

Elly 28-06-2017

krachtige motor

We zochten een nieuwe stofzuiger die zowel op harde vloeren als op tapijt zijn werk goed doet. Deze Bosch 8508 stofzuiger met een 4 x A-beoordeling voldoet erg goed op beide ondergronden en overtreft onze verwachtingen. Er wordt een aparte borstel bijgeleverd voor harde vloeren. Deze werkt prettig. Je kunt ook de normale zuigmond gebruiken, maar die is groter en zwaarder. Werkt ook prima, maar toch.
Nog niet eerder zo'n krachtige stofzuiger gehad. Je krijgt veel waar voor je geld. Ook het ergonomische handvat is super in het gebruik. Ik kan alleen maar enthousiast zijn over deze stofzuiger. Een aanrader.

Pluspunten

• 15 meter snoer
  • ergonomisch handvat
  • aparte borstel voor harde vloeren
  • geluidsarm
  • heel goede zuigresultaten

Minpunten

• het is een vrij groot apparaat.

Hans Heeren 23-06-2017

Stofzuiger Bosch

Het lange kabel aan de stofzuiger is het meer dan waard om te gaan voor deze stofzuig, waarbij ik het niet eens heb over de stofzuiger zelf.

Pluspunten

• Very long kabel
  • Prijs/kwaliteit verhouding
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Die zijn er niet/

Pocahonta 11-06-2017

Uitstekende zuigprestatie !

Enorme zuigkracht bij een laag energie verbruik, zuigmond / stang met greep gemakkelijk in gebruik en alles blijft goed in elkaar zitten tijdens het gebruik. Ook indien er onder meubels wordt gezogen. Fijn dat er een lang netsnoer aan zit maar minder fijn als je een kort stukje nodig hebt en dat weer moet inrollen. Het inrollen begint pas op het moment dat je de volle 15 meter eerst hebt afgerold.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.nl

mevr kievit 07-06-2017

bosch stofzuiger BGL8508

de zuigkracht is prima maar het geluid valt tegen volgens de reclame hoor je haast niets maar hij maakt best wel leven.

Pluspunten

• hij is niet zo zwaar
  • en hij zuigt goed

Minpunten

• het geluid valt tegen

Peter Koppenol 05-06-2017

stille sterke krachtptaser

Bij BCC uitgezocht, met zeer deskundige begeleiding. Fors uitgevallen Bosch model, zwenkt zeer soepel op de wieltjes. Extra hoog handvat vind ik prettig omdat ik 1,97 meter lang ben.
Eenvoudige functies instelbaar met 1 grote knop. Op Auto-stand zeer rustig geluid. En 15 meter snoer !!
Minder handig: 2 zuig hulpstukken passen niet meer in de stofzuiger zelf, maar zitten met een klemmetje nu aan de buis.

Pluspunten

• 15 m snoer
  • zwenk-wieltjes

Minpunten

• hulpstukjes aan de buis

Sandra 03-06-2017

Gweldig krachtige en mooie stofzuiger

De stofzuiger is als eerste een lust voor het oog....(want dat is voor mij altijd zeer belangrijk). Daarnaast is hij zeer stevig, van goede kwaliteit en dan dat lange snoer: de hele kamer stofzuigen vanuit 1 stopcontact....geweldig! De stofzuigerslang ziet er elegant uit ipv een oersaaie grijze plastic slang. Zuigkracht top. Echt een aanrader: een mooie ,krachtige en stille stofzuiger. Had hiervoor een Bosch free e en die doet nu zijn werk in de garage (en dat na 7 jaar dienst). Top stofzuigers.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Krachtig
  • Ziet er mooi uit

Yokibeer 31-05-2017

Groot zuigvermogen, stille kracht,

Stofzuiger met de beste zuigresultaten op verschillende soorten ondergrond in ons huis en vrijwel geluidarm.

P.B. 04-01-2017

De stilste stofzuiger die er bestaat.

In navolging van een kennis met positieve ervaring deze stofzuiger gekocht na het defect raken van onze vorige.
Deze Bosch is bijzonder stil maar zuigt daarintegen zeer goed

• Wendbaar
  • Zuigt goed
  • Veel zuigmonden

Minpunten

• Snoeroprolling zonder knop
  • Veel losse hulpstukken