Miele Blizzard CX1 Parquet PowerLine - Stofzuiger zonder zak - Techblauw blauw

Miele Blizzard CX1 Comfort PowerLine zwart

Miele Blizzard CX1 Comfort PowerLine zwart
7,1 (10)

Miele Blizzard CX1 Red EcoLine rood

Miele Blizzard CX1  Red EcoLine rood
7,7 (9)
Bekijk alle Stofzuigers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Blizzard CX1 Parquet PowerLine - Stofzuiger zonder zak - Techblauw blauw op Kieskeurig.nl.

Bon Apart 22-02-2017

Miele Miele blizzard cx1 met vijf standaard zuigmonden

Geschreven voor: Miele Blizzard CX1 Parquet PowerLine - Stofzuiger zonder zak - Techblauw blauw

Het product is standaard voorzien van extra zuigmonden buiten de afgebeelde parket borstel voor harde vloeren zoals tegels en parket is deze stofzuiger ook nog voorzien van eens standaard Miele AllTeQ-zuigmond en extra Miele SRD 21 kierenzuigmond. En verder de op de foto van de website afgebeelde hulpstukken welke standaard in deze stofzuiger opgeborgen kunnen worden.
De zuigkracht is regelbaar en in 4 standen in te stellen en de enige uit deze serie Miele blizzard cx1 met een HEPA 14-filter als je astmatisch bent of last hebt van allergieën dan is deze stofzuiger veruit de beste keuze in deze serie en voor 40 euro meer ontvang je een extra zuigmond.

Pluspunten

• HEPA 14-filter
  • parket zuigmond
  • duurzaam ontwerp
  • comfort handgreep

Minpunten

• Kleur

Hannie 06-02-2018

Super fijne sterke stofzuiger

Super stofzuiger. Sterke zuigkracht ideaal voor harde vloeren. De extra hulpstukken zijn makkelijk. Heel makkelijk legen en schoonmaken. Als ik dit geweten had had ik hem veel eerder gekocht

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Makkelijk leegmaken
  • Makkelijk schoonmaken.

Ineke 29-07-2017

Sterke stofzuiger

Ben nu 3 weken in bezit van deze stofzuiger. Hij doet het heel goed maar dat is ook juist het probleem, hij zuigt vacuüm aan mijn vloerbedekking.
Dus ik vind hem veel te zwaar zuigen.
Prima stofzuiger maar NIET voor vloerbedekking!

Pluspunten

• Makkelijk te legen
  • zeer wendbaar

Minpunten

• zuigt vacuum aan vloerbedekking
  • Erg zwaar

Walt 18-05-2017

Super krachtig, makkelijke bediening

Heb hiervoor een aantal stofzuigers gehad die het aardig deden, maar waar binnen no-time stukken en wielen afbraken. Ook de zuigkracht nam af.
Deze Miele is een ware zegening voor iedereen die moet stofzuigen. De power en het gemak waarmee ik nu de boel stofvrij krijg is nu een genot. Vind zelf de parketzuiger, de ingebouwde borstel en het automatische oprolsnoer ook erg handig. Een aanrader dus

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Bediening
  • Ingebouwde borstel
  • Automatisch oprolsnoer
  • Makkelijk te legen

Minpunten

• Snoer 6 meter

peter 13-01-2020

Ongebruiksvriendelijk

Miele in eerste instantie gekozen voor de zuigkracht, maar dat is dan ook het enige positieve. Zeer ongebruiksvriendelijk, de 4 zwenkwielen vliegen de stofzuiger alle kanten op. Schuifmechanisme aan de handgreep afgebroken waardoor het borsteltje eraan niet blijft zitten. Het reservoir niet makkelijk los te halen om te legen . Draaipunt aan de voet niet flexible genoeg om hem te draaien.

Pluspunten

• zuigkracht

Minpunten

• ongebruiksvriendelijk
  • afgebroken schuif voor borstel op handgreep
  • te kort snoer

M Kanters 06-02-2018

Perfecte beweging te maken om vooral in hoeken te komen.

Geweldige stofzuiger. Beveel ik iedereen aan. Gemakkelijk in gebruik. Je komt in alle hoekjes. Zonder papierenzak ook erg prettig!