Miele Blizzard CX1 Excellence EcoLine zwart, wit, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Miele Blizzard CX1 Excellence EcoLine zwart, wit, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Nico 11-11-2019

Sinds 1 week heb ik in huis deze stofzuiger, stil, krachtig, rol makkelijk in huis, lange buis dus niet nodig om te buigen, goed voor mijn rug. Super degelijk en solide van kwaliteit, snoer (7 meter) is lang genoeg om de gehele huis in een keer te stofzuiger, blij met deze apparaat en zal zeker 10 jaar mee gaan net als al mijn vorig Miele stofzuiger.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Krachtig ondanks de "maar" 550 watt
  • Rol makkelijk op laminaat vloer
  • Lange snoer

Minpunten

• Stofzuiger is niet licht van gewicht.

Henry 18-02-2017

Grote zuigkracht

Deze stofzuiger een maand in bezit. Hij zuigt erg goed en door de filters makelijk schoon te houden zonder verlies van zuigkracht. Het snoer is te kort en moet al snel weer in een ander stopcontact. Heel erg irritant is het handvat. Met het stofzuigen met de stang eraan gaat het nog. Als je alleen het handvat wilt gebruiken met meubels of auto uitzuigen is hij onhandig...lastig vasthouden. Alleen daarom heb ik toch spijt van deze aankoop.

Pluspunten

• Stil
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Onhandig handvat
  • Kort snoer