Miele CX1 Cat & Dog PowerLine rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele CX1 Cat & Dog PowerLine rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Smakeliek 09-09-2017

Miele cx1 cat&dog stofzuiger

Ik heb de stofzuiger nu een week in gebruik. Ik ben erg te spreken over de turbo zuigmond. Deze verwijderd echt moeiteloos de hondeharen uit de mat en en de bank. Ook heel handig is het borsteltje wat in de handgreep geintegreerd zit. Nooit meer losse onderdelen die kwijt raken dus. Het geluid zou wel wat zachter mogen. En de snoer iets langer. Super fijn ook dat er geen stofzak in hoeft

Pluspunten

• De turbo zuigmond met rolborstel
  • Het borsteltje in het handvat
  • Een handgreep boven de slang
  • Soepele wieltjes
  • Stevige buis

Minpunten

• Iets te veel geluid
  • Iets te korte snoer
  • Best groot en zwaar
  • niet oplaadbaar om ff zonder stekker te gebruiken

Martin 24-08-2017

Is Miele nog op de goede weg??

We hebben deze Miele gekocht omdat we dachten dat het een top product is. Maar bij gebruik kom je zoveel ondoordachte punten tegen van deze stofzuiger, dat hij zeker geen Miele waardig is ! 1/ de slang is echt veel tekort. 2/ De uitstroom opening van de lucht blaast rechtstreeks over de vloer, gevolg het stof wat je wilt opzuigen blaast de lucht in nog voordat je begonnen bent met stofzuigen. 3/ Handgreep is zeker niet gebruiks vriendelijk te noemen. Hij is te dik en daardoor moeilijk te hanteren. 4/ Bij het stofzuigen van de vloerbedekking moet je hem op 50% van zijn vermogen zetten anders stuitert hij over de vloer, terwijl je eigenlijk 100% vermogen wilt gebruiken juist bij vloerbedekking. Dan nog de zo geroemde kwaliteit van deze Miele. Bij het zuiver maken van het stofreservoir viel het onderste dekseltje bij mij spontaan in de vuilniscontainer. Bij het monteren viel mij op dat het best wel een zeer goedkope plastic constructie was die zeker voor meer problemen gaat zorgen in de nabije toekomst. KORTOM GENOMEN VIND IK HET EEN SLECHT DOORDACHT PRODUCT VAN MIELE.

Pluspunten

• Misschien de levensduur van de motor?

Minpunten

• Slang tekort
  • Blaast lucht rechtstreeks over de vloer
  • Handgreep te dik en ongemakkelijk te hanteren
  • Kwaliteit van de plastic scharnierpunten
  • Stuitert over de vloer bij vloerbedekking zuigen

Officiele reactie van Miele 01-09-2017

Beste Martin, Dank voor uw review. Vervelend dat u niet tevreden bent over de stofzuiger. We zouden graag met u in contact komen. Zou u via webcare@miele.nl willen laten weten hoe we u kunnen bereiken? Alvast dank, Mvg,

Frank 27-03-2017

De geweldige powerborstel

Krachtig en zeer grondig met de power borstel.
Het is niet de stilste maar het is acceptabel, zeker als je het zuigvermogen in ogenschouw neemt. De powerborstel geeft ook extra rumoer, maar het geeft mij de indruk dat er echt wat gebeurt.
Nadeel is dat er 3 zuigmonden nodig zijn om alle vloeren te zuigen. 1 voor gladde vloer, een voor normaal gebruik en een met de power borstel. Die laatste werkt alleen niet op erg langharige kleden, Dan loopt de bostel vast.
Het zakloze reservoir is redelijk eenvoudig te legen (als je eenmaal weet hoe het moet).

Pluspunten

• Krachtig
  • Veel mogelijkheden
  • power borstel

Minpunten

• meerdere voetstukken

C. de Bie 08-03-2017

Top zuiger

Deze Miele Cat & Dog zeer ideal als je honden en katten in huis heb. Het zuigt er goed en krachtig. Hulpstukken altijd bij de hand. Vuil is gemakkelijk te verwijderen en geen geode met zakken.

Pluspunten

• zeer krachtig met het opzuigen

Minpunten

• Maakt iets te veel decibellen ( lawaai)
  • stekkersnoer iets te kort