Miele Blizzard CX1 Parquet EcoLine - Reviews

Karadnz 26-10-2016 Product paar weken in bezit

Wow wat een zuigkracht

Hoi,

Ik heb deze stofzuiger een aantal weken getest. Ik moet eerlijk zeggen dat ik erg tevreden over ben en dat had ik niet verwacht want ik had geen hoge verwachtingen van een stofzuiger zonder zak omdat ik daar eerder geen goeie ervaringen mee heb. Echter, ik heb wel gemerkt dat het reinigen van deze stofzuiger erg gemakkelijk is. Dat is erg fijn want ik gebruik de stofzuiger dagelijks. De zuigkracht is gigantisch. We hebben een kleine in huis die maar al te graag zelf probeert te eten en als er dan rijst op de grond komt, hele plakkerige rijst op bijvoorbeeld het tapijt, Dan weet ik dat deze stofzuigen zelfs die rijst er af kan krijgen met geen enkele moeite. Dus minder zorgen voor mama en de kleine kan lekker zijn gang gaan.
Ik moet wel zeggen dat de zuigkracht zo groot is dat ik wel per se de kracht lager moet instellen als ik bijvoorbeeld het tapijt stofzuig, maar ons hele huis heeft parket en deze stofzuiger is daar heel erg geschikt voor. Dankzij de speciale viltjes glijdt hij over het pakket en wankelt niet en valt ook niet om als het over een drempeltje rijdt.

Verder vind ik tot de stofzuiger erg makkelijk schoon te houden is niet alleen het bak en de filter, zelfs. de borstels is gemakkelijk schoon te houden. Het houdt geen enkele haar vast alles wordt naar binnen gezogen. Daarbij vind ik het ook erg belangrijk dat een stofzuiger geen nare geuren verspreid en ik mag je vertellen dat dat hierbij niet gebeurd.

Tot slot heb ik wel een aandachtspunt. Ik vind dat de stang te zwaar is.

Pluspunten

• Behoorlijke zuigkracht
  • Lange snoer (1etage woning)
  • Geen nare luchtjes die vrijkomen
  • Gemakkelijk schoon te houden
  • De stofzuiger kan tegen een stootje /wankelt niet

Minpunten

• De stang is zwaar

Judith 21-10-2016 Product paar dagen in bezit

Goede stofzuiger

Een fijnere stofzuiger dan de Samsung die hij vervangt. Miele gebruikt degelijke (plastic) onderdelen. Lijkt allemaal tegen een stootje te kunnen. De zuiger is wendbaar en heeft een goede zuigkracht. Met vele opzetstukken geschikt voor alle soorten te zuigen ondergronden. Ietwat zwaar met de trap op gaan. Het schoonmaken is makkelijk en zonder knoeien te doen.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Wendbaar
  • Degelijk

Minpunten

• Kort snoer
  • Iets zwaar

Carmen 20-10-2016 Product paar weken in bezit

Fijne stofzuiger

Eindelijk een zakloze stofzuiger van Miele.
Heel stabiel door de 4 wielen, eenvoudig te legen stofreservoir met apart filter voor fijnstof waardoor het minder 'stuift' bij het legen. Door de regelbare zuigkracht op alle ondergronden plezierig in gebruik. Goede borstels onder de voet waardoor je hem zorgeloos kan gebruiken op parket maar ook op een kwetsbare gietvloer.

Pluspunten

• Stabiliteit
  • Zuigkracht
  • Veel verschillende opzetborstels op het apparaat

Minpunten

• Snoerlengte

Karin 20-10-2016 Product paar weken in bezit

goede zakloze stofzuiger,makkelijk wendbaar

Deze Miele stofzuiger heeft een goede zuigkracht en maakt hierbij weinig geluid.Het apparaat is vrij groot en zwaar maar wel makkelijk wendbaar tijdens het zuigen.Heeft veel hulpstukken en telescoopbuis,dit is handig in het gebruik.Groot pluspunt,hij is zakloos en de grote stofopvangbak is eenvoudig schoon te maken waarbij het fijnstof apart wordt opgevangen.

Pluspunten

• zuigkracht
  • geluid
  • grote opvangbak

Minpunten

• zwaar
  • groot

Fatiha 20-10-2016 Product paar weken in bezit

Top stofzuiger!

Een hele krachtige stofzuiger. Je kunt de zuigkracht aanpassen, als je bijvoorbeeld een tapijt wilt stogzuigen. Ook is de parket functie echt een pluspunt. Ik heb zelf parket in huis die door mijn vorige stofzuiger beschadigd is. Met de Mielle CX1 helemaal geen last van gehad. Mijn parket bleef mooi en alle stof verdween als sneeuw voor de zon. Echt een hele goede stofzuiger. Ik raad het iedereen aan die parket heeft. Er zitten veel borstels bij. Wazrdoor je kunt afwisselen voor tapijt, tegels ect.

Pluspunten

• Parket functie
  • Zuigkracht aanpassen
  • Diverse borstel bijgeleverd

Minpunten

• Zwaar
  • Groot