AEG VX8-1-DB-M blauw, grijs, oranje

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX8-1-DB-M blauw, grijs, oranje op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ed en Willem Bever 11-08-2017

een NIeuwe Vriend de VX8-1-DB-M

Ge-wel-dig. Oh mensen permitteer je dit toch allemaal. Zo'n feest kan "stofzuigen"dus zijn (blijkt nu!!) Hij blijft je maar de ruimte geven door die 12 meter snoer. Wat een super kwaliteit van stangen borstel etc etc. En wat een NOISE.......zowat absolute stilte met maar 61 dB. Zuigt voortreffelijk. En zelfs die ene review met stugge slang? Gelul, niks mis mee.
Heel heel vel Value voor zeer matig money. want 199,-- euro voor dit product (en heb veel onderzoek vooraf gedaan) is werkelijk heel heel goedkoop. Iets dat zo goed en mooi is berg ik niet in een kast op die verdient een ereplaats.

Pluspunten

• Geluid 61 dB SUPER GOED !!!!
  • Kwaliteit een 10
  • Handelbaarheid een 10
  • Zuigkwaliteit een 10
  • Heel heel veel value voor weinig money

Minpunten

• GEEN
  • helemaal niks op af te dingen
  • jammer dat nog niet iedereen er een heeft

S. Nijdam 09-02-2017

zeer krachtige, maar stille stofzuiger

Op zoek naar een nieuwe stofzuiger bij deze AEG uitgekomen, ziet er leuk uit en is vooral stil...echt stil !!
Wat een rust...dus daarom alleen al.
En zuigt bovendien met uitzonderlijke kracht, trekt moeiteloos mijn vinyl omhoog en moet dan wat "valse lucht" toevoeren.
Ook het snoer is heel prettig lang.
De slang past degelijk op de mooie telescoop buis en alles voelt heel degelijk aan.
En ook nadelen?
Als afbeelding op de doos staat deze zuiger met een luxere handgreep prominent afgebeeld en wordt je wat lekker gemaakt, maar deze blijkt van een duurder type.
Ook het wel fijn lange snoer is wat stug en aan de onderkant van de kunststof behuizing blijft door statische elektriciteit makkelijk stof en haren hangen, temeer hij laag over de grond "schuift".
En door de enorme zuigkracht zuigt het soms wat zwaar, daar de borstel in het (zuig) mondstuk niet voldoende vrij van de ondergrond komt
Ook is het apparaat aardig aan het gewicht om mee om te zeulen, maar heeft dan wel weer een fijne draagbeugel.
Al met al een mooie fijne en vooral opmerkelijk stille en toch krachtige stofzuiger.

Pluspunten

• opvallend stil !
  • enorme zuigkracht
  • degelijk
  • fijn lang snoer

Minpunten

• wat stug snoer
  • behuizing trekt makkelijk stof en haren aan