De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tristar SZ-1918 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,8

E************@h********** 31-01-2022
Geschreven voor: Tristar SZ-1918

Ik denk dat wij gewoon pech gehad hebben.
Eerst erg tevreden na we hem vorig zomer bij de Action hadden gekocht.
Wel werd hij erg snel warm. Ook zit het reservoir en filter snel vol. Ondanks daar op gelet te hebben en steeds hem helemaal uit elkaar en schoongemaakt te hebben kon hij blijkbaar het hele fijne stof van het verbouwen van de slaapkamer niet aan. Daarna bleef de zuigkracht afnemen. Vandaag rook ik ook een brandlucht en heeft hij het echt opgegeven. Erg jammer. Maar weer een compacte gewone stofzuiger voor boven gekocht.

lenoire 30-03-2020

[on]handige stofzuiger.

Geschreven voor: Tristar SZ-1918

Gekocht bij de Aldi [ 2stuks ], na een maand een geluid [?] en daarna niets meer, accu gecontroleerd of er niet een pinnetje was afgebroken, [ nee dus ] gekeken via het oplaad scherm of deze deed opladen [ gaf wel het opladen aan van de oplader ] dus ok. maar bij het aanzetten één piep en dat is het dan, niets nada, de vraag is of je wel een hulp zuiger voor deze prijs mag verwachten. Nu maar wachten tot de 2e het ook begeeft,
Het opvangbakje schoonmaken is een stoffige bezigheid waarbij het uit elkaar halen van de filter een nog stoffige werkje er gratis bij krijgt.

Randolph 29-03-2018

Verbluffend resultaat gezien de prijs

Geschreven voor: Tristar SZ-1918

Fijne combinatie kruimeldief en stofzuiger. Resultaat op harde vloer is perfect. Snoer is misschien een minpunt maar hierdoor wel veel krachtiger dan een accu apparaat. Ophangbeugel zou fijn zijn maar wat mag je verwachten voor die prijs bij de Action.

Pluspunten

• verbluffend resultaat
  • 2 in 1 kruimeldief steelstofzuiger
  • geen accu die snel ontlaad
  • prijs kwaliteit

Minpunten

• ophangbeugel
Randolph 18-07-2018

Nu 4 maanden in mijn bezit en nog steeds geweldig goeie ervaringen. Ook kattenharen op de bank zuigt hij op zeker als je even bij elkaar veegt met een iets vochtige huishoud handschoen.

Jos 25-10-2017

handig voor de slaapkamer

Geschreven voor: Tristar SZ-1918

Deze stofzuiger onlangs als impulsaankoop bij de Action gekocht voor rond de 25 euro, met het idee om hem als kruimeldief te gebruiken.

Ik gebruik hem voor de slaapkamers, waarbij het handig is dat mijn kinderen (9 / 11 j) hem ook kunnen hanteren en hij makkelijk onder het bed kan zuigen. Ondanks het wat lagere vermogen van 400W is de zuigkracht voldoende (op harde vloeren).
Wat ik wel jammer vind is dat hij niet netjes is op te bergen na gebruik; er is geen snoer oprolmechanisme of een ophangbeugel, waardoor hij voor mij als kruimeldief minder geschikt bleek.
Het snoer is ook vast gemonteerd dus je zit altijd met die bos spaghetti.

Conclusie:
Aardig als extra stofzuiger voor de slaapkamer (of studentenkamer)

Pluspunten

• Goede zuigresultaten op harde vloeren
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• geen snoer oprol systeem
  • geen ophangbeugel