Philips Performer Ultimate FC8955 titanium, zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 41 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Ultimate FC8955 titanium, zilver op Kieskeurig.nl.

Miatje 12-08-2020

super stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Ultimate FC8955 titanium, zilver

hij voldoet aan werkelijk al mijn wensen. de beste stofzuiger ooit voor mij.
lang snoer, makkelijk te bedienen, hele goede zuigkracht, mooi design.

Anoniem 14-07-2020

LED licht is echt handig

Geschreven voor: Philips Performer Ultimate FC8955 titanium, zilver

Ik dacht eerst dat lampjes op een stofzuiger wat overdreven waren, maar ik moet zeggen dat het echt wat toevoegt. Ik zie nu heel goed wat er allemaal ligt en waar ik moet zuigen

Bandhoe 30-04-2020

Philips fc8955/09

Geschreven voor: Philips Performer Ultimate FC8955 titanium, zilver

Hallo gister de stofzuiger ontvangen. Is een mooi en licht stofzuiger. Werk prima en licht goed in de hand. Goede zuigkracht en veel snufjes. Lange stroomkabel wat mooi is om niet elke keer te verplaatsen. Ik zou zeggen koop het en je merk het.

H. Nijenh 26-11-2019

ERG ZWAAR EN STUG

Geschreven voor: Philips Performer Ultimate FC8955 titanium, zilver

Ik ben niet blij met de aanschaf van deze stofzuiger! Hij is zwaar bij waar je hem vast hebt (handvat), en dat kun je er niet af doen, het zou mooi zijn als dat wél een optie zou zijn, zou een hoop zwaarte schelen, en hebben mensen zelf de keuze! Ook is de slang zo stug als maar wat. Echt vreselijk! Hij is ongelooflijk duur maar zijn geld absoluut niet waard!!! Zoals iemand eerder zei, je levert er aan kwaliteit heel veel voor in, al die onzin gadgets zoals op het handvat aan/uit zetten, stugge slang mag wat mij betreft per direct worden afgeschaft daardoor is het handvat alleen maar hartstikke zwaar en onhandig en de stofzuiger niet 360 graden wendbaar. Zeer zwaar stofzuigen. Een dag na het stofzuigen heb ik nog steeds last van zware armen, alleen door die stofzuiger! Zo niet handig, qua zuigkracht is hij perfect maar de voor de rest de verlichte lampjes, aan/uit op het handvat, stugge niet wendbare slang (dus niet 360 graden draaien) is echt ongelooflijk irritant, m.n. als je weinig ruimte hebt is dit elke keer weer een grote worsteling om gewoon te kunnen zuigen.

Hoolwerf 11-09-2019

Geen nieuwe zuigkap te bestellen

Geschreven voor: Philips Performer Ultimate FC8955 titanium, zilver

De stofzuiger opzich is echt een top ding. De lampjes voorop werken uitstekend om het vuil op de grond te zien liggen.
Nu is alleen wen wieltje kapot van de originele zuigmond (met de lampjes). En deze is nergens te koop.
Nu uit ellende maar zonder lampjes besteld. Dit bevalt echt een stuk minder goed. Hij zit nog ongebruikt in de doos. Hoop dat er misschien iets te regelen is.

Kriskros 29-12-2018

Fantastisch en stil

Zeer gode zuiging
Lampjes in de kop werken echt goed
Makkelijk te manouvreren
1 kop voor alle type vloeren
Redelijk lange snoer
Als je even stilstaat dan na 5 seconden ongeveer slaat de stofzuiger automatisch uit, en bij beweging gaat ie weer automatisch aan. Echt super

John19 21-10-2017

Helaas slang defect

Geschreven voor: Philips Performer Ultimate FC8955 titanium, zilver

Door de zware stugge slang is deze helaas na 9 maanden al afgescheurd. De slang draaid niet mee ivm de stroomdraad in de slang waardoor deze nu is afgescheurd.
Verder een krachtige stofzuiger. (Tot op heden)

Fruity 12-07-2017

Zuigt goed, maar de slang gaat telkens dubbel

Geschreven voor: Philips Performer Ultimate FC8955 titanium, zilver

Superfijne stofzuiger maar die slang is echt vervelend. Knakt de hele tijd dubbel! Ben bang dat ie binnenkort een keer afscheurt. Ik zou deze stofzuiger niet nog een keer kopen om deze reden. Ik vind het echt een fabricage fout dit.
De lampen op de zuigmond zijn super handig, en de zuigkracht is top

Lena61 20-05-2017

Fantastisch

Geschreven voor: Philips Performer Ultimate FC8955 titanium, zilver

Makkelijk hanteerbaar, ideaal met verlichting en zuigt ook nog eens heel goed, fantastisch apparaat.

PeterJ56 11-05-2017

redelijk

Mooi van vorm en stil.
het is lastig om de stofzuiger buis aan de stofzuiger te hangen tbv het opbergen.

de rubberstrips aan de stofzuigermond maken het stofzuigen erg zwaar om te schuiven, de beweging verloopt stroef, dus vermoeiend.

Rhox 16-12-2016

Uitstekend toestel!

Geschreven voor: Philips Performer Ultimate FC8955 titanium, zilver

Het grootste pluspunt zijn de lichtjes op de borstelkop.
Je kunt deze aan- en uitzetten zodat je beter kunt zien waar stof ligt.
De steel is van lichtgewicht aluminium en in het handvat zitten handige bedieningsknoppen.
Hierdoor hoef je dus niet op de stofzuiger zelf het apparaat in en uit te schakelen, maar dit kun je doen in het handvat.
Er is ook een ‘Automatische in-/uitschakeling’ op de stofzuiger: als je de kop niet beweegt, gaat de stofzuiger automatisch uit.
Voor de rest is het een héél goed werkend toestel, goede zuigkracht, beweeglijk en mooi (compact) design.
Buiten het feit dat deze stofzuiger erg duur is, kan ik dit toestel enorm aanbevelen!

Pluspunten:
- Lichtjes op de borstelkop, je ziet het vuil ook in donkere hoeken gemakkelijker liggen
- Borstelkop zelf is niet te hoog, zodat je gemakkelijk onder de zetels/kasten kunt stofzuigen
- Bediening via handvat, gemakkelijk om vlot door te stofzuigen
- Knap (compact) design

Minpunten:
- Prijs

JohandBr 11-12-2016

mooie stevige en krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Ultimate FC8955 titanium, zilver

Deze stofzuiger doet wat hij moet doen : stofzuigen !

Een toestel waar de mooie wielen direct opvallen.
Als het toestel aangezet wordt gaat de blauwe verlichting branden
dit geeft een extra dimensie.

Bij het stofzuigen merk je dat er voldoende zuigkracht aanwezig is.
Door de verlichting in de voet zie je meer vuil dan bij een andere stofzuiger, zeker bij harde vloeren.
Ook maakt de bediening op de handgreep dat je een bijzonder exemplaar in handen hebt, hiermee kan je de zuigkracht aanpassen of de verlichting aan / uit zetten.

Kortom een stofzuiger vol met innovaties.

Enige minpuntje is de wendbaarheid, vooral op harde vloeren zal de stofzuiger niet altijd makkelijk meebewegen.
Maar dit is niet heel erg storend.

Niet zomaar een stofzuiger maar een hebbeding die doet waar hij goed in is !

trixiebelle 04-12-2016

Dit is een gebruiksvriendelijke stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Ultimate FC8955 titanium, zilver

Deze stille stofzuiger doet zeker wat hij moet doen. Daarenboven zorgt de LED verlichting op het mondstuk zeker voor extra zichtbaarheid op donkere plaatsen en langs plinten.

AVC1 03-12-2016

Innovatieve stozuiger met hoog gebruiksgemak

Geschreven voor: Philips Performer Ultimate FC8955 titanium, zilver

Heb jarenlang gestofzuigd met heel simpele stofzuiger. De ervaring van mijn nieuwe philips performer ultimate steekt hier mijlenver boven.
Ik dacht dat mijn appartement vrij proper was met de vorige stofzuiger, maar dan ben ik rondgegaan met de performer ultimate: de verlichting aan de borstel maakte mij vrij rap duidelijk dat dit niet het geval was. Super handige functie ook in donkere hoeken: je ziet exact wat er van stof ligt en of het goed weg is.

De bediening aan de steel vind ik 1 van de beste functies: niet meer nodig om je te bukken om stofzuiger harder/zachter, af of aan te zetten. Veel beter voor de rug!

Automatische stop/start functie is ook echt handig: even iets verzetten of opruimen zonder dat je stofzuiger uit moet zetten. De stofzuiger valt automatisch in 'pauze' en herstart weer als je hem weer beweegt.

Allergiefilter is ook super voor mensen met allergieën: maakt echt verschil!

Samen met alle bijgeleverde accessoires (andere borstel voor tapijt,... etc) is deze stofzuiger voor mij onklopbaar qua prestatie.

conclusie: iets duurdere stofzuiger maar alle functionaliteiten en opties maken het echt waard!

desmetbrenda 28-11-2016

Zeer fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Ultimate FC8955 titanium, zilver

Een krachtige stofzuiger met een superhandige LED verlichting. Elk stofje zie je liggen. De bediening aan de steel is ook een bijzondere troef.

Bosseve 27-11-2016

super stofzuiger

Geschreven voor: Philips Performer Ultimate FC8955 titanium, zilver

Heb hem getest en echt een aanrader en vooral de led verlichting op de zuigmond dan zie je stof liggen die je normaal niet ziet liggen

KarinM 27-11-2016

Geweldige stofzuiger!

Geschreven voor: Philips Performer Ultimate FC8955 titanium, zilver

Wat een mooie stofzuiger! De ledverlichting in de zuigmond is echt een uitkomst!
Mijn huis is nog nooit zo schoon geweest!