Dirt Devil Cavalier rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dirt Devil Cavalier rood, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Egbert Maas 24-11-2016

Wat een handig ding!

Onlangs gespot in het krantje bij Media Markt en meteen dezelfde dag opgepikt. Wij hebben al een zakloze stofzuiger van Dirt Devil waar we heel tevreden mee zijn. De wandhouder was zo gemonteerd en na een oplaadbeurt heb ik hem meteen uitgetest. Ik ben uitermate tevreden met dit artikel, had ik hem maar eerder gehad! Het huis ziet er snel weer netjes uit en het vloerkleed is vrij van kattenhaar door de gemotoriseerde borstel. Ook mijn auto ziet er sindsdien een stuk netter uit, omdat je hem zo makkelijk mee naar buiten neemt. Ik beveel deze Dirt Devil zeker aan.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Snel alles weer schoon
  • Sterke accu
  • Scherpe prijs

Minpunten

• Ik had hem eerder moeten kopen

Vanessa 24-11-2016

Topper

Mijn dyson heeft het na zeer korte tijd begeven. Erg jammer want voor de prijs had ik meer kwaliteit verwacht. Bij de mediamarkt op zoek gegaan naar een vergelijkbaar product. Het is de dirt devil cavalier geworden. Makkelijk in gebruik, vooral het gemak van het aan en uit knopje is ideaal. Met gemak verwijderd hij dierenharen en stof uit vloerkleed. Verder oogt hij vriendelijker dan de dyson. Mijn volgende aankoop wordt van dirt devil de robotstofzuiger.

toos 23-11-2016

Super tevreden!

Ik was op zoek naar een stofzuiger die je er snel even bijpakt zonder dat je de gewone stofzuiger weer helemaal uit de meterkast moet halen.... even rond de tafel, bij de bank, dat soort dingen. De meeste zijn echter zo leeg of moet je ellendig lang opladen. Ik heb m nu 3 weken maar ben super tevreden; hij laadt snel op, is licht van gewicht en heeft een hoge zuigkracht. De turboborstel maakt dat hij ideaal is op het tapijt, vloerbedekking maar ook als zonder de buis, als kruimelzuiger op bijvoorbeeld de trap of in de keuken. Hij is makkelijk te legen en wat ik ideaal vind is dat die een schakelaar heeft zodat die "aan" blijft, en dat is bij andere, duurdere merken, niet. Ik heb m gekocht bij de Media Markt en de prijs viel me echt mee. Ik merk nu ook dat ik steeds meer deze Dirt Devil gebruik dan m'n andere, gewone stofzuiger. Lange leve geen kabel!

Pluspunten

• Hoge zuigkracht
  • Snelle laadtijd
  • Schaklaar waardoor hij "aan" blijft
  • Makkelijk te legen

Minpunten

• nog geen...

Mark 15-11-2016

Zware tegenvaller

Op het oog lijkt het allemaal goed, mooie onderdelen en makkelijk in gebruik.
maar de werking is erg slecht, met een volle accu heeft krijgt het apparaat het vuil nog niet goed weg, tot grote irritatie moet je zelfs een aantal keren langzaam over vuil heen als je wilt dat deze stofzuiger het oppakt. sommige grotere stukjes blijven zelfs ronddraaien in de zuigmond totdat je de stof met zuigen, dan valt het gewoon weer op de grond. Ook met andere opzetstukken gaat het niet beter, de kierenzuiger waar je een grotere zuigkracht verwacht door de smalle mond werkt voor geen meter.

Pluspunten

• ophangen

Minpunten

• waardeloze zuigkracht