AEG CX7-21EB - Reviews

stofzuiger
Inclusief kruimelzuiger

Sil 02-08-2017

AEG Steelstofzuiger Super handig met huisdieren

Met de steelstofzuiger ben ik zo klaar rond om de papegaaien kooi met hierin een papegaai die al 10 jaar in de rui is. Hele dagen vol veren en stof. De AEG pak je zo en weg is de rommel.
Een echte aanrader voor mensen met vogels, huisdieren en rommelmakers in huis. Zeer licht in gewicht en zeer handig in gebruik. Nu is de rommel opruimen gewoon leuk en niet zwaar meer met een normale stofzuiger. Ik raad hem dan ook echt aan iedereen aan. Een topper.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • wentbaar

Anne-Rie 20-01-2018

Handig en makkelijk te bedienen

Voor mijn 91-jarige moeder die haar huishouden grotendeels nog zelf doet ideaal. Erg licht en wendbaar, 2 standen voor zuigkracht, uitneembare kruimeldief. Eenvoudig te bedienen en makkelijk te reinigen. Kruimels, opgedroogde modder verdwijnt in een ommezien zonder dat je eerst de zware stofzuiger tevoorschijn hoeft te halen. 21 min. batterijduur is ruim voldoende.