Medion MD 16192

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion MD 16192 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Michiel8 08-01-2020

Ik ben echt supertevreden

Geschreven voor: Medion MD 16192

Met enige twijfel kocht ik deze robot, maar hij heet echt alle verwachtingen overstegen. Oké hij maakt wat geluid, alsof er iemand met een handstofzuiger door je huis loopt, maar hey.. who cares. Ik stel hem in om 6u 's ochtends, en als ik beneden kom is de hele woonkamer gestofzuigd. Het is mooi dat hij een wieltje heeft dat omhoog komt bij obstakels. zo worden ook deurmatjes of kabeltjes makkelijk meegenomen.

Pluspunten

• Plat, dus komt ook onder je bank of bed
  • laadt zichzelf op
  • alixpress biedt goedkope reserve borstels
  • hij is niet te flauw. Gaat gewoon door

Minpunten

• geluid is aanwezig

N.Brands 04-02-2019

Helemaal gelukkig

Geschreven voor: Medion MD 16192

Wij hebben dit robot stofzuigertje nu enkele maanden in gebruik en we zijn er helemaal gelukkig mee. Wij zijn bejaarden en hebben een hekel aan stofzuigen. Nu doet Suzanne, zoals we haar genoemd hebben , het en het scheelt een berg werk en het is nog nooit zo schoon geweest in huis. Bovendien ben je genoodzaakt onnodige obstakels in huis, zoals potjes, losliggende kleedjes, kranten en tijdschriften van de vloer te verwijderen. Ruimt nog lekker op ook!! Mocht Suzanne het opgeven, dan gaan wij meteen om een nieuwe.

Pluspunten

• Alles

Henk Prins 22-11-2016

Leukste aankoop van het jaar!

Geschreven voor: Medion MD 16192

Werkt beter dan verwacht het voelt bijna alsof ik een werkster heb. Terwijl ik beneden even koffie drink en naar het nieuws kijk worden boven de slaapkamers gestofzuigd.

Gaat in de kamer mooi onder de bank door en manouvreert in de keuken tussen de stoelen door. Ik kan/wil nooit meer zonder.

Ruud 09-11-2016

handige hulp

Geschreven voor: Medion MD 16192

Deze robot maakt de boel behoorlijk schoon, zuigt ook zand en klein grind op en door zijn 2 borstels komt hij behoorlijk ver in de hoeken en aan de randen van de kamer. Door zijn hoogte van 8 cm komt hij niet overal onderdoor, dus heb je de keuze om meubels iets hoger te plaatsen of die plekken zelf te doen met stofzuiger. In tegenstelling tot een andere die wij voor de bovenverdieping hebben hoeft deze niet alles af te tasten omdat hij met de sensors wanden en grotere obstakels "ziet" en daar afstand van bewaart, daardoor maakt hij aanzienlijk minder herrie dan zijn collega op de bovenverdieping, die collega is maar 5,5 cm hoog en gaat daardoor wel overal onderdoor, maar is dan weer veel minder krachtig zuigt geen zand of ander zwaarder materiaal op en kan niet op tapijt werken zelfs niet op zeer kortharige droogloop mat, waar deze robot totaal geen moeite mee heeft.

Pluspunten

• Krachtige zuigmotor
  • Stevige borstels
  • gaat op grotere ruimte automatisch sneller rijden
  • werkt ongeveer 80 minuten lang
  • "Ziet" traptreden

Minpunten

• Dokken duurt soms lang
  • Hepa filter snel vol