Medion MD 16192

Bosch Readyy’y BBH22042 Best Reviewed 4 keer jul 2016
8,9 (22)

Marly 22-11-2016 Product paar dagen in bezit

Betalen

Bij Medion kan je met een Mastercard niet betalen???????
Product staat 3 maal gereserveerd op de bankkaart, maar wordt niet aanvaard????

Geachte heer

Uw klantnummer is **********. Gelieve dit nummer altijd op eventuele correspondentie te vermelden.

Uit het door u verzonden bericht begrijpen we dat u een vraag heeft over een bestelling. De collega's van de Medionshop hebben ons laten weten dat de reserveringen zijn geannuleerd en dat u het beste contact kunt opnemen met uw bank. Wanneer u toch wenst te bestellen kunt u het beste een andere betaalmethode kiezen bij het afrekenen.

Mijn antwoord:
Beste

Bedankt voor uw antwoord, maar verwijder dan ook van uw website dat je met Mastercard kan betalen want dat is bedrog.

Ik zal dan ook niet nalaten deze mails te posten op de juiste media.

Mvg GH

Henk Prins 22-11-2016 Product paar weken in bezit

Leukste aankoop van het jaar!

Werkt beter dan verwacht het voelt bijna alsof ik een werkster heb. Terwijl ik beneden even koffie drink en naar het nieuws kijk worden boven de slaapkamers gestofzuigd.

Gaat in de kamer mooi onder de bank door en manouvreert in de keuken tussen de stoelen door. Ik kan/wil nooit meer zonder.

Ruud 09-11-2016 Product paar dagen in bezit

handige hulp

Deze robot maakt de boel behoorlijk schoon, zuigt ook zand en klein grind op en door zijn 2 borstels komt hij behoorlijk ver in de hoeken en aan de randen van de kamer. Door zijn hoogte van 8 cm komt hij niet overal onderdoor, dus heb je de keuze om meubels iets hoger te plaatsen of die plekken zelf te doen met stofzuiger. In tegenstelling tot een andere die wij voor de bovenverdieping hebben hoeft deze niet alles af te tasten omdat hij met de sensors wanden en grotere obstakels "ziet" en daar afstand van bewaart, daardoor maakt hij aanzienlijk minder herrie dan zijn collega op de bovenverdieping, die collega is maar 5,5 cm hoog en gaat daardoor wel overal onderdoor, maar is dan weer veel minder krachtig zuigt geen zand of ander zwaarder materiaal op en kan niet op tapijt werken zelfs niet op zeer kortharige droogloop mat, waar deze robot totaal geen moeite mee heeft.

Pluspunten

• Krachtige zuigmotor
  • Stevige borstels
  • gaat op grotere ruimte automatisch sneller rijden
  • werkt ongeveer 80 minuten lang
  • "Ziet" traptreden

Minpunten

• Dokken duurt soms lang
  • Hepa filter snel vol