AEG VX8-2-CB-E bruin, grijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX8-2-CB-E bruin, grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

i***@c************* 25-01-2024
Geschreven voor: AEG VX8-2-CB-E bruin, grijs

Deze stofzuiger gekocht omdat de vorige er na 15 jaar trouwe dienst mee ophield. Ik was vooral op zoek naar een stille stofzuiger. Ik ben me ervan bewust dat de zuigkracht van die oude degelijke onverwoestbare stofzuigers (van dat ene merk) nu nergens meer te krijgen is (zal wel met stroomgebruik te maken hebben, maar een halfuur nodig hebben met een zuinige stofzuiger voor de woonkamer kost net zoveel stroom als 10minuutjes met een goede..)
Na aanzetten viel direct op dat deze stofzuiger echt onwaarschijnlijk stil is. Echt heel goed. Ik was alleen wel teleurgesteld over de zuigkracht van deze stofzuiger. Alleen de krachtigste stand is bruikbaar, en de smartstand helpt je zoals een klein kind helpt met klussen, het is gewoon niet echt practisch. Bovendien valt nu na een jaar steeds de zuigmond van de buis, omdat het draaipunt al versleten is.. En ook het hulpstuk met borstel en meubelzuigmondje moet met tape worden vastgeplakt omdat het niet meer klem zit. Vanwege de afwijkende vorm van de buis is hier geen andere optie dan een nieuw orgineel (duur) onderdeel te kopen…
Wat mij betreft geen aanrader.

c************@g******** 23-10-2023
Geschreven voor: AEG VX8-2-CB-E bruin, grijs

Na 2 jaar slaat hij steeds uit, alle filters vervangen, niets helpt en ik ben binnen mijn familie nr. 3 waarbij dit gebeurt , kan je net zo goed een goedkope nemen

w.a. Geense 05-12-2020

Stille stofzuiger maar steeds wegzakkende zuigkracht

Geschreven voor: AEG VX8-2-CB-E bruin, grijs

Deze AEG VX 8.2 silence gekocht op advies van verkoper Mediamarkt. Wat als eerste opvalt is dat er geen goede gebruiksaanwijzing bij zit. Slechts één (1) vel met veel symbolen. Na enig zoeken kun je die gebruiksaanwijzing op internet vinden. Kennelijk wordt de zuigkracht aangepast aan het type vloerbedekking. Welnu: wij hebben alleen maar laminaat en parket en toch varieert de zuigkracht voortdurend. c.q. valt steeds weg. Ook zuigt de borstel zichregelmatig vast aan het laminaat en dan zakt de zuigkracht/toerental ook weg. Heel onbevredigend allemaal. Volgende week terug naar Mediamarkt; misschien begrijp ik iets niet anders gaat deze AEG terug.

Pluspunten

• geruisloos
  • licht gewicht

Minpunten

• geen goede gebruiksaanwijzing
  • zuigkracht zakt voortdurend weg

Caayann 01-04-2019

Stille stofzuiger met matige zuigkracht

Geschreven voor: AEG VX8-2-CB-E bruin, grijs

Vanwege het geluid aangeschaft. Helaas op vloerbedekking en kleden zeer matige zuigkracht op sterkste stand. 20x over een stofje, pluisje of kruimel zuigen en het dan of met de hand oppakken of zonder stang opzuigen..... ik dacht een stofzuiger gekocht te hebben.... Helaas, ik heb spint van deze toch behoorlijk prijzige aankoop.

Astrid 08-11-2016

Opvallend goede zuigkracht voor zo'n laag wattage

Geschreven voor: AEG VX8-2-CB-E bruin, grijs

Wij zochten een goede stofzuiger die weinig geluid gemaakt. Dit apparaat voldoet daar ruimschoots aan. Het handvat is heel robuust en kan je in verschillende lengten en manieren gebruiken. Ik dacht altijd dat je een hoog wattage moest hebben om goed te kunnen zuigen, maar deze machine heeft mij verrast qua kracht.

Pluspunten

• compacte machine
  • zeer solide handvat
  • goede zuigkracht

Annemieke 01-11-2016

Top stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX8-2-CB-E bruin, grijs

Een paar weken geleden heb ik deze stofzuiger aangeschaft. Ben heel erg tevreden. De stofzuiger zuigt goed en is echt heerlijk stil. Zelfs als de kids op bed liggen kan ik nog even snel door het huis. Je tilt hem makkelijk op met de hendel en de accessoires zijn super handig voor de bank en trap. Zelfs de hondenharen worden met gemak opgezogen.

Pluspunten

• Stil
  • Goede zuigkracht

dirkje 26-10-2016

super stil

Geschreven voor: AEG VX8-2-CB-E bruin, grijs

Wat een super stille stofzuiger is dit zeg...Jaren een miele gehad die gewoon een stofzuiger geluid maakte. Maar deze nieuwe aeg hoor je dus echt niet. Verder vind ik de handgreep erg fijn om de stofzuiger aan op te tillen. Ik wil nooit meer een andere stofzuiger!!!

Pluspunten

• superstil
  • handgreep
  • langsnoer
  • bediening

Minpunten

• prijs

Adrie angemeer 25-10-2016

Fantastische geluidsarme stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX8-2-CB-E bruin, grijs

Reuze fijn dat deze stofzuiger nu eindelijk eens geluidsarm is.
Het lange snoer is voor mijn huis super omdat ik en de gehele trap van boven naar beneden en de gehele verdieping vanuit 1 wandcontactdoos kan doen

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Extra Lang snoer
  • Makkelijk opbergsysteem

Minpunten

• Bij stop gaat automatisch in stand 3
  • trap zuigen je stoot makkelijk op de display