AEG LX7-1-EB-P zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LX7-1-EB-P zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

EJ Bergsma 01-04-2024

AEG stofzuiger niet reparabel

Geschreven voor: AEG LX7-1-EB-P zwart

Stofzuiger zonder stofzak. Heeft het best een aantal jaren uitstekend gedaan. Inmiddels een andere gekocht met batterij. De AEG werd echter nog steeds gebruikt tot er blijkbaar wat klem zat in de motor. Motor draaide heel even en daarna stop. Het frustrerende is dat de stofzuiger niet zonder breekwerk uit elkaar te halen is. Dus helaas niet reparabel. Vind ik niet duurzaam.

Pluspunten

• Geen stofzak
  • Compact
  • Prima handelbaar

Minpunten

• Voorste stoffilter slecht los te krijgen
  • Niet reparabel, cover niet los te krijgen

N.N. 09-11-2019

Matig product

Geschreven voor: AEG LX7-1-EB-P zwart

We hebben deze stofzuiger nu een halfjaar. Zuigt prima en het legen van de opvangbak werkt ook goed echter hebben wij problemen met de stofzuigmond. De drie standen werkten na een paar weken al niet meer. Ook hingen de draden aan het stukje stof wat op de mond zit. We kregen in de winkel een nieuwe. Nu, na een halfjaar, weer hetzelfde euvel. Jammer!

Trees 16-12-2018

Stofzuiger AEG

Geschreven voor: AEG LX7-1-EB-P zwart

Prijs kwaliteit verhouding is goed, prima zuigkracht. Handig oprolsysteem voor het snoer. Snoer had net even 1 mtr langer mogen zijn.