Bosch BBH6256P1 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 50 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BBH6256P1 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Koen 08-06-2019

Veelzijdige steelstofzuiger met goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

We hebben de stofzuiger nu een paar weekjes in bezit. Hij bevalt uitstekend. Heeft een sterke zuigkracht en zuigt goed op alle oppervlakte. Onze vorige stofzuiger was ook een Bosch Athlete, nadat we een klein uitstapje hadden gemaakt naar een Dirt Devil hebben we die maar snel weer retour gestuurd en weer voor een Bosch gegaan. Op alle fronten is het een beter apparaat. Groter reservoir dan de meeste, betere zuigkracht, makkelijker schoon te maken. Gebruiksvriendelijk apparaat waarbij je ook bijvoorbeeld goed banken, kasten en hoekjes of auto kunt stofzuigen doordat je er een slurf aan kan klikken.

Pluspunten

• Grote reservoir
  • Flexibel te gebruik
  • Sterke zuigkracht
  • Makkelijk schoon te maken
  • Lang Accu gebruik

Minpunten

• Kan niet makkelijk onder bank/bed zuigen

Erik 27-05-2019

Waar voor je geld

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Je mag mij een kritische koper noemen, als bij wijze van spreke de verpakking mij al niet bevalt koop ik het product al niet. Je kunt me dus rustig geloven als ik zeg dat ik dit een prima product vind in relatie tot de prijs. Reden voor aankoop was dat mijn steelstofzuiger te zwaar was voor mij (artrose in de handen) en dat ik mij groen en geel ergerde aan het snoer waar ik menigmaal zowat over struikelde en de grote box zelf die eigenlijk niet echt wendbaar was en dus eigelijk altijd in de weg stond. Maar goed, nu de steelstofzuiger... Mooie frisse rode kleur, 3 standen zuigkracht die uitstekend werkt. De krachtigste stand zuigt zowat je laminaat op zo sterk. Ik heb 2 honden die het hele jaar door verharen, op kleed en laminaat neemt de stofzuiger alles op wat hij tegenkomt, op laminaat is de laagste stand voldoende (zuigt ook bv rijstkorrels probleemloos op), op tapijt middelste stand vanwege de korte haren. Stand 3 is eigenlijk niet eens nodig. Ermee werken was even wennen, voorheen had ik een gewone slede stofzuiger en de slang en stang til je regelmatig even op, dit doe je dus niet met dit type stofzuiger, je rijdt hem als een winkelwagentje door je huis. Hij komt nagenoeg op elke plek en zuigt schoon tot aan de muur. Onder bed en bank gaat dit niet zo makkelijk als met een steelstofzuiger, maar je komt een heel eind. Op stand 1 en 2 is het een relatief stil apparaat, veel stiller dan mijn meer dan dubbel zo dure steelstofzuiger van een topmerk. Schoonmaken is vrij eenvoudig. Aan het eind zet je hem een paar tellen op de turbostand en de borstels zijn direct haarvrij. Het vuilopvangtankje is groot genoeg om minimaal 2x mijn appartement te kunnen stofzuigen (ca. 70m2). Legen is kinderlijk eenvoudig en snel te doen, je kunt hem indien gewenst afspoelen en het filter kun je zelfs wassen op 30 graden. De accu is voor mij sterk genoeg om 3x het gehele appartement zeer nauwkeurig en rustig te kunnen stofzuigen. De LED indicators zijn duidelijk leesbaar en geplaatst aan de voorzijde. Het wordt geleverd met alle hulpstukken die je normaal gesproken nodig hebt, er zit zelfs een losse slang bij en een draagband die het mogelijk maken trappen en meubels eenvoudig te reinigen. Dit omzetten is een karweitje van 5 seconden. Fijn is trouwens dat jee een extra vervangingsborstel erbij krijgt. Oplaadtijd komt vrij nauwkeurig overeen met wat de fabrikant opgeeft. Enige nadeel dat ik eigenlijk kan vinden is dat de parkeerstand wat duidelijker hoorbaar en voelbaar had mogen vastklikken, nu staat het wat onstabiel. En een suggestie voor de volgende lichting: Misschien wat LED verlichting voorop? Verder, prima apparaat! De duurdere types van andere merken (ervaring mee) zijn echt niet beter. Mijn cijfer een 8 is terecht. Een 10 geef ik nooit, en bij een 9 moet ik compleet lyrisch zijn. Een 8 betekend voor mij meer dan dik tevreden en compleet happy.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Hoge zuigkracht
  • Accurduur (genoeg voor 1-gezinswoning)
  • Geluidsniveau
  • Prijs (Vergeleken met concurrenten)

Minpunten

• Parkeerstand wat instabiel

tevreden oma 15-05-2019

prettige steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Fijne stofzuiger, makkelijk te hanteren, zelfs vanuit een rolstoel en zuigt goed, zonder veel lawaai. Geen ruzie meer met snoeren en slangen. Neemt weinig plek in en heeft handige extra hulpstukken voor bijvoorbeeld traptreden, meubels en interieur van de auto. Opladen gaat na de eerste keer snel en leegmaken ook. Met dit apparaat is stofzuiger eigenlijk best leuk! Heel blij mee!
Hoe duurzaam hij is, weet ik nog niet, maar ik hoop er lang en zuinig mee te mogen werken!

Renaterianne 10-05-2019

Bosch zoo Pro animal

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Geweldig apparaat. Zuigt goed, makkelijk in elkaar te zetten. We hebben een droogloopmat en met de gewone stofzuiger is dit vreselijk. Deze zoog de haren er heel gemakkelijk af.

Pluspunten

• Zuigkracht

Charm 12-04-2019

Heel handig!

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Ideaal! Met een (ver)harige hond in huis moet ik twee keer per dag stofzuigen. Dit apparaat is zoveel gemakkelijker en sneller gepakt dan een traditionele stofzuiger. Nu zie ik er niet meer zo tegen op.

Pluspunten

• Gemak
  • Snoerloos

Minpunten

• Accuduur

jeannette 11-04-2019

Ook voor iemand met polsproblemen

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

ik draag een orthese voor mijn rechterpols, daardoor is stofzuigen lastig omdat je een hele slang en apparaat achter je aan moet slepen. Of erger een loodzware kurbi stofzuiger. Deze is licht en handig en ik ben verliefd op de wendbare zuigbek. Een echte aanrader ook voor iemand met minder kracht!!

Pluspunten

• licht
  • wendbare zuigmond
  • huisdieren haarbostel
  • de vele extra's
  • minder geluid dan mijn oude stofzuiger

Monkster 29-03-2019

Handig, maar kort handig

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Het is een handig ding, in gebruik zoals een bezem: even pakken en de boel is zo aan kant. Maar: duur (en je denkt geld terug te krijgen, maar pas op, voorwaarden zijn nogal strict) en de accu is op hoogste stand zo leeg (20 min) . En de hoogste stand zuigt ook veel wol van mijn wollen kleed af.

Pluspunten

• Handzaam
  • Zuigt krachtig

Minpunten

• Accu snel leeg
  • Duur
  • Ombouwen is even gedoe

Gerda 23-02-2019

mooi om te zien

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Nog steeds ben ik tevreden met de aankoop. Alleen is hij toch wat zwaarder dan ik dacht als je hem gebruikt! In de winkel test je hem alleen op een gladde ondergrond! Op kleed dan toch beetje moeilijker te gebruiken, ook al omdat je juist voor het kleed, de zuigkracht iets moet verhogen! Maar verder prima apparaat.

=================================================

Review van 05

Hij doet wat ik verwachtte dat hij moet doen. bij hoge turbostand wat zwaar tegen de vleug van het kleed te duwen.
Maar pakt wel alles goed op.

Pluspunten

• zuigkracht

Minpunten

• Wat zwaarder in gebruik dan ik had verwacht

Annette 05-01-2019

Goede accuduur en zuigkracht; stroef in elkaar zetten

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Voor het stofzuigen prima. Dat wil zeggen: zuigt goed met meerdere standen, lange accuduur, middelgroot reservoir (geen zakken). Lastig onderdelen te wisselen. Is echt jammer! Niet zo licht als ik had verwacht.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • lange accuduur

Minpunten

• onderdelen wisselen heel lastig

Jose 03-01-2019

goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Het is een fijne stofzuiger, met veel zuigkracht. Heb deze gekocht omdat ik dagelijks wil stofzuigen omdat wij twee langharige honden en een kat hebben. Tot nu toe gaat dit prima
Vind het wel wat omslachtig om de steelstofzuiger om te bouwen voor bijv. mijn bankstel te zuigen.

Pluspunten

• zuigkracht
  • accuduur

Minpunten

• hulpmiddelen wat lastig

Rowan 28-12-2018

Steelstofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Super fijne stofzuiger die echt heel goed zuigt. Heb al meerdere stofzuigers gehad maar deze zuigt het best. Hij is wel vrij zwaar, maar dit vind ik niet storend. Hij zuigt alle dierenharen uit mijn hoogpolige vloerbedekking.

Pluspunten

• Zuigt heel hard
  • Fijn zonder snoer

Minpunten

• Hij is best zwaar

Hulsman 26-12-2018

Enorme grote zuigkracht!

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Zuigt beter dan mijn vorige (Dyson), Hondenharen, kattenharen, tapijten, allemaal geen probleem
Gebruik hem ook in de kapsalon, super handig!
Enige nadeel is dat het niet heel snel tot kruimelzuiger om te bouwen is maar dit nadeel weegt niet op tegen de enorme zuigkracht!

Pluspunten

• zuigt heel goed
  • handig op te laden
  • Handige parkeerstand

Minpunten

• lastig ombouwen tot kruimelzuiger
  • niet de goedkoopste maar hij is het geld wel waard

Danny 24-12-2018

stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Lichtgewicht stofzuiger, super goed voor laminaat maar ook vloerbedekking geen probleem. accu is alleen snel leeg op stand 3

Pluspunten

• lichtgewicht

Minpunten

• accu duur op stand 3

Joyce 15-12-2018

Maakt elk persoon een cleaning freak!

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Vroeger had ik een hekel aan stofzuigen. Elke keer dat lompe ding pakken vervolgens stekker insteken en dan van kamer naar kamer meezuilen. Met de nieuwe Bosch animal maak ik elke dag schoon! De stofzuiger is gemakkelijk te pakken en te gebruiken, super wendbaar en goede accu duur.
Enige nadeel is dat het lang duurt om de accu weer op te laden.
Schoonmaken wordt weer een gemakkelijke klus met de Bosch stofzuiger !

Pluspunten

• Accu radius
  • Wendbaar
  • Pakt elke haar/stof mee
  • Gemakkelijk te gebruiken

Minpunten

• Lange oplaadtijd

Marga 12-12-2018

Super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Na mij grondig te hebben verdiept en het lezen van de reviews de bosch steelstofzuiger aangeschaft. Wat een super apparaat , vervangt met gemak de dyson met snoer! Geen last meer van een omvallende stofzuiger, overal tegen aanbotsen etc. Zuigkracht is echt heel goed zelfs op het karpet is stand twee voldoende. Heb de hulpstukken nog niet gebruikt dus geen idee hoe makkelijk of lastig het is om deze erop te klikken. Maar ik ben er tot dusverre erg blij mee

Pluspunten

• Accuduur
  • Snoerloos
  • Stil

Annelies Haksteeg 07-12-2018

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Na diverse steelstofzuigers van diverse merken nu gekozen voor Bosch. Hadden we dit maar eerder gedaan!!
Wat een verademing, vorige steelstofzuigers van o.a. Electrolux en Nilfisk konden we maar een paar minuten gebruiken, en dan was de accu al leeg, of hij zat verstopt, of hij laadde niet op.
Met 2 honden en 2 papegaaien kun je niet zonder stofzuiger, de Bosch staat nu gewoon in een hoekje in de kamer en is constant gebruiksklaar,
Er zit een groot reservoir op wat heel makkelijk te reinigen is.
Verder zit bij deze o.a. een zuigslang, huisdierenborstel, en een draagriem voor als je meubels wil stofzuigen en nog meer handige hulpstukken.
Wij zijn nu heel erg tevreden met ons nieuwe Bosch-product!!

Pluspunten

• groot reservoir
  • grote zuigkracht
  • zeer krachtige accu
  • huisdierenborstel + ombouw-accesoires

Minpunten

• Geen minpunten

b 05-12-2018

draadloos zuigen

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

ik heb de stofzuiger pas kort in huis, ideaal ff snel zuigen, zuigkracht is oke, makkelijk wend/stuurbaar. ombouwen naar draagbare zuiger is nog wel even een ding maar dat zal beslist de nieuwigheid zijn.wel veiliger de trap te zuigen 1 hand vrij om je vast te houden.

A 04-12-2018

Bosch Athlet Zoo'o BBH6256P1

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Werkt goed. Zuigkracht is fantastisch. Alle haren van onze hond en katten zijn binnen een mum van tijd verdwenen. Zwenkbaarheid is prima maar gaat wat stug. Is wel behoorlijk zwaar. Vormgeving is mooi. Ik heb hem nog maar kort, maar hij werkt geweldig.

Pluspunten

• zuigkracht

Minpunten

• zwaar

Bart 30-11-2018

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Dit is nummer twee al. De eerste beviel al heel goed. Deze doet het ook alweer prima. Nu een mooie die rood van kleur is.

E. 14-11-2018

Werkt fijn

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Krachtige stofzuiger. Eerste levering hield de accu het maar 15 minuten vol, contact opgenomen en direct een nieuwe geleverd gekregen. De nieuwe werkt wel naar behoren en is erg fijn! door de hulpstukken ook gemakkelijk om je bank e.d. te zuigen.

Pluspunten

• handige hulpstukken
  • handig te legen
  • makkelijk te bedienen

Minpunten

• redelijk zwaar

Rob 07-11-2018

Stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Prima stofzuiger om snel even de boel op te frissen. Zuigt haren en zand heel goed op. ook de matten / vloerbedekking worden goed gezogen. Op tegels maakt het apparaat wel wat lawaai. Steel zou wat langer mogen zijn.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik, geen snoer
  • voldoende accu om huis te doen

Minpunten

• relatief zwaar
  • komt niet onder de bank/kast

ScottD 12-09-2018

Krachtig maar houd de kruimels niet vast

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

In eerste instantie was ik helemaal weg van het apparaat. Krachtige stofzuiger. Maakt weinig geluid en is goed voor twee verdiepingen stofvrij te maken.
Echter wij hebben langharige katten waardoor de borstel vastraakt.
Ander nadeel is dat hij de iets grotere kruimels niet volledig opzuigt in het afvalreservoir. Als ik stop met stofzuigen en de stofzuiger in de laat wil zetten dan vallen alle kruimels eruit.
Hij ligt nu bij een reparatieservice provider om te kijken wat er aan de hand is

Pluspunten

• Krachtig
  • Stil

Minpunten

• Klein opvangreservoir
  • Lange haren zorgt voor vastlopen

Bianca 06-09-2018

Licht in gebruik.

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Wij hebben deze zuiger gekozen als 2e zuiger, i.v.m de hondenharen en het knoeien van de kids, om het schoonmaken makkelijk bij te houden. Hij is zeer gemakkelijk in gebruik waardoor wij hem dagelijks gebruiken. Onder de bank e.d komt hij niet zonder hulpstukken. Dit is, niet zoals gedacht, nu onze enige zuiger die wij nog gebruiken. Zeker een aanrader.

Jingwen Liu 05-09-2018

Goed stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Mooi stofzuiger, en doet erg goed. Wij hebben lastig van de haar van ons hond, daarom heb we deze gekocht.

Anja 17-08-2018

perfecte stofzuiger voor een kattenhuishouden.

Geschreven voor: Bosch BBH6256P1 rood

Perfecte stofzuiger voor een kattenhuishouden. Hij is makkelijk wendbaar en doet wat hij moet doen.
Op de turbo stand is de accu wel wat sneller leeg, maar stand 2 werkt ook perfect.
Ik wil niet meer wat anders.

Pluspunten

• wendbaar
  • geen snoer
  • zuigt alle kattenharen op
  • laad snel op

Minpunten

• op turbo stand accu snel leeg