Bosch BBH6256P1 - Reviews

Type/soort
stofzuiger
Type
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 27 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Michael Weis 14-11-2017

Mooi modern product dat meer dan voldoet aan de verwachting

Een mooi product, heeft voldoende accucappaciteit en zuigkracht voor een gezin met 3 jonge kinderen en 2 honden. De stofzuiger is mooi compact en past netjes in de meterkast waardoor we ruimte besparen. Het enige wat ik mis is een meegeleverde opberg/ophang mogelijkheid voor de bijbehorende systeemaccessoires. Maar os hiervan een absolute aanrader!

Pluspunten

• compact
  • rechtop staand kunnen zuigen
  • accu duur
  • zuigkracht
  • ruimtebesparend

Minpunten

• geen opbergruimte systeemaccessoires

sandra 11-08-2018

steelstofzuiger

Ik heb gekozen voor dit apparaat omdat deze bij Bol.com goede reviews kreeg.
Ik wilde een draadloze ook vanwege de trap dan makkelijker te stofzuiger dit is gewoon niet makkelijk je moet te veel handelingen verrichten zoals de slang omzetten want met de gewone zuiger gaat dit niet lukken bovendien vind ik de stofzuiger erg zwaar ik heb een hond en met uitproberen komen er meteen haren in en vind ik het dan toch zeer lastig om het apparaat retour te zenden.
De vormgeving en kleur is wel prachtig maar voor mensen met reuma en of artrose toch vee te zwaar.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • degelijk apparaat

Minpunten

• te zwaar
  • voor simpel de trap te stofzuigen word het lastig

Kim 01-08-2018

Fenomenale zuigkracht, accu minder

Met huisdieren en/of kinderen in huis is dit een aanrader, dagelijks stofzuigen wordt bijna leuk. Ik gebruik mijn 'gewone' stofzuiger bijna niet meer. Deze steelstofzuiger zuigt béter dan mijn gewonen stofzuiger op de turbo stand. Op de turbo stand is de accu echter in 10 minuten echt op. Na 6 uur opladen kun je dan weer verder.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Look
  • Handzaam

Minpunten

• Accuduur en oplaadtijd
  • Prijs!

fred 24-07-2018

Super krachtig, verbazingwekkend handig!

Zag een steelstofzuiger in de winkel, wilde eerst op internet even kijken of er nog specifieke andere waren die aan mijn wensen zou voldoen. Deze gezien en besteld. Hij voldoet zelfs beter dan ik verwacht had. Naast mooi, handig en vooral goede zuigkracht! Op normale stand doet hij al wat ik verwacht maar zit ook een turbo stand op. Dit is op tapijt fantastisch en zelfs beter dan gebruikelijke stofzuigers. Blij met mijn aankoop!

Pluspunten

• zuigkracht
  • handig, kan overal bij en ziet er mooi uit!
  • makkelijk in gebruik, licht en wendbaar
  • zo te pakken en zo weg te zetten
  • geen snoer

Linda 16-07-2018

Zeer geschikt voor stofzuighaters met huisdieren

Ik zou deze stofzuiger aanbevelen voor mensen die net als ik stofzuigen haten. Het klusje dat ik in huis altijd uitstelde of het liefst door iemand anders liet doen.... Iets wat bijna niet te doen is met 2 lieve katjes in huis die wel veel haar laten uitvallen.

Maar toen kwam deze stofzuiger. Na het lezen van een aantal goede reviews besloten wij er ook maar 1 aan te schaffen. Wat een uitkomst! Stofzuigen gaat echt 3x zo snel (want het neemt echt kattenharen mee) en maakt het stuk minder lawaai. De katjes zijn er zelfs nieuwsgierig naar ipv doodsbang.

Een paar tips:
1. Doe gelijk de bijgeleverde dierenborstel in je stofzuiger. Deze is echt een stuk krachtiger, wat erg goed helpt bij het verwijderen van haren uit de vloerbedekking.
2. Zet hem niet de hele tijd op de turbo stand, anders haal je dat uur stofzuigen niet. (doe het wel als je geen zin hebt in lang stofzuigen ;).
3. De stofzuigen kan niet heel ver onder de bank/bed. Dat is de reden dat het een 9 krijgt. Om deze plekken toch schoon te krijgen, doe ik dit even snel met swiffer en zuig het daarna op. Uiteraard kan je natuurlijk ook de bank/bed verschuiven... maar zo'n fanatieke schoonmaakster zal ik dan ook weer niet dagelijks worden.

Al met al een zeer fijne stofzuiger!

Pluspunten

• Veel zuigkracht
  • Werkt goed bij dierenharen
  • Maakt weinig lawaai

Minpunten

• De stofzuiger kan niet ver onder de bed/bank

michel 08-07-2018

stevig apparaat

super alternatief voor een reguliere stofzuiger.
snoerloos dus lekker makkelijk. zuigkracht is prima. evenals de accuduur. even in de kast opbergen en weer pakken wanneer nodig. Dit is best vaak omdat het zo fijn werken is.

Pluspunten

• snoerloos
  • stil

Herman 19-03-2018

Zeer sterke vervanger voor normale stofzuiger

Deze stofzuiger is een perfecte vervanger voor de normale stofzuiger met zak. We waren aan vervanging toe en uiteindelijk besloten om deze draadloze te nemen. Wat een genot. Geen draad, geen slang, geen zak meer. Voor een normaal huishouden met een normaal vloeroppervlak ruim voldoende accu capaciteit. Stand 1 heeft niet zoveel zuigkracht. De borstel werkt dan ook niet. Vanaf stand 2 gaat de borstel in werking en heeft voldoende zuigkracht. Stand 3 trekt losliggende vloerkleden gewoon omhoog. Nadeel is dan wel dat de accu capaciteit snel afneemt. de matten bij de achter en voordeur, schoonloopmatten, worden echt schoon. Het wisselen naar andere hulpstukken had wat makkelijker gekund. Het indrukken van de vergrendelingsknop voor het aanbrengen van de slang in plaats van de vloermond en het wisselen van de grote steel naar het kleine handvat gaat wat moeizaam. Misschien dat dit in de loop van de tijd wat sneller gaat als je het wat vaker doet. Het geluidsniveau vind ik zeer acceptabel. De oude stofzuiger maakte veel meer lawaai dan deze. In stand 1 zelfs fluisterzacht.
Nogmaals, een perfecte accu stofzuiger. Niet goedkoop, maar uiteindelijk spaar je ook stofuizgerzakken uit. En door goed op internet ronde te kijken kun je toch een hoop besparen op deze stofzuiger.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accu
  • Looks
  • Geluidsniveau
  • Kan vrijstaand aan de lading worden gelegd

Minpunten

• Wisselen van hulpstukken

Kimberley 25-11-2017

Zeer wendbaar

Het ideale alternatief voor de stofzuiger met snoer. In een paar minuten ga je zo de kamer door en doet niet veel minder aan zuigkracht als een gewone stofzuiger! Ideaal wendbaar en even onder de kast zuigen is ook geen probleem. Als de accu leeg is, laad je hem even een paar uur op (bijvoorbeeld 's nachts, hoef je ook niet te wachten) en je kunt weer verder.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accuduur
  • Wendbaarheid
  • Makkelijk weg te zetten

Janita 25-11-2017

Sterke stofzuiger

Het is een handige en sterke stofzuiger. De vele extra opzetstukken maakt hem geschikt voor het hele huis. Het stof is er eenvoudig uit te halen. Blij dat ik deze stofzuiger gekocht heb, je pakt hem snel , zeker ook heel handig met 2 honden.

Pluspunten

• Sterk
  • Handig

Janita 22-11-2017

Sterke stofzuiger

Pluspunten

• Sterk
  • Handig

John van gelder 12-11-2017

Fantastische vevanger voor een grote stofzuiger

Super ding , vervangt na een paar dagen al de slede stofzuiger , die komt niet meer uit de kast !
Zo handig in gebruik en zuigt perfect !

Jan 01-11-2017

Goed apparaat

De Bosch Athlet Zoo'o BBH6256P1 is een krachtige steelstofzuiger die dankzij de hoge zuigkracht en meegeleverde accessoires ook stugge dierenharen zonder problemen verwijdert. De borstels van het ProAnimal mondstuk draaien op hoge snelheid rond. Zo maken ze diepliggend vuil en dierenharen los, ook uit hoogpolig tapijt. Je hebt keuze uit 3 standen. Er is een stand voor de lichte vervuiling en een stand voor de reguliere vervuiling.

Thee_neel 30-10-2017

Goede zuigkracht

We hadden het idee dat ons tapijt best schoon was. Bij de eerste zuigbeurt met onze nieuwe stofzuiger kwam er al zoveel, blijkbaar verborgen, vuil af. Dat hadden we niet verwacht. Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Veel extra toebehoren

Minpunten

• er is geen opberg iets voor alle extra's

Mandy 22-10-2017

Wat een uitkomst! Super apparaat!

Sinds ons zoontje zelf probeert zijn boterhammetje te eten kwamen we er achter hoe vaak we de stofzuiger van boven moesten halen. Onze stofzuiger is niet bepaald een lichtgewicht dus wilde ik graag een steelstofzuiger. We gingen naar de winkel om er een aantal uit te proberen. Omdat mijn voorkeur uitging naar een Dyson begonnen we ijverig met het uitproberen van een aantal modellen van dit merk. Echter was ik wat teleur gesteld in de Dyson apparaten dus gingen we over naar die van bosch... Wat een geweldig apparaat.. ik was meteen verkocht.. omdat dit apparaat bij de mediamarkt was uitverkocht zijn we het online gaan bestellen via wehkamp. De volgende dag kwam het apparaat binnen.. was makkelijk in elkaar te zetten.. met het beetje accuduur wat er al op zat heb ik nog de gejele beneden verdieping kunnen stofzuigen want ik wilde uiteraard meteen aan de slag met deze Bosch steelstofzuiger. We hebben daarna ongeveer 4 a 5 uur het apparaat aan de oplader gehad en het was helemaal opgeladen. We hebben daarna het gehele huis stof gezogen en er is pas 1 streepje af. Alles word netjes opgezogen, we zijn nog geen problemen tegen gekomen. Dus wij raden iedereen dit apparaat aan. Als ik dan 1 minpunt mag noemen is dat je niet overal onder kan met de Bosch. Maar af.. voor ons is dat geen probleem we hebben ook nog onze slede stofzuiger en anders schuiven we alles maar even aan de kant!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Wendbaar
  • Goede accuduur voor zijn klasse

Minpunten

• Kan niet overal onder door.

Erik 13-10-2017

Fantastische stofzuiger !!!

Soepel en handzaam . Makkelijk in gebruik . Sterke zuigkracht .
Accu zeer sterk waardoor je er makkelijk een uur mee kan zuigen om dan weer opgeladen te worden

Pluspunten

• sterke accu
  • wendbaar

Irene Louise 06-08-2017

Zakloos en snoerloos

Ik ben zeer tevreden over mijn zak- en snoerloze Bosch stofzuiger BBH6256P.
De hele week pak ik hem om een beetje bij te werken/zuigen. Ik heb 4 hondjes en 2 katten. Op zondag laad ik hem en op maandag komt de hulp en is hij vol en gedurende 4 uur werkt hij perfect.
Een top product😍💝

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Zuigt prima dierenharen weg

Wouter 04-05-2017

Wat een wereld van verschil met een traditionele stofzuiger!

Stofzuiger ongeveer 2 weken in gebruik, dat is nog erg kort. Maar de verschillen met onze goedkope traditionele stofzuiger zijn enorm!
- Geen vrijheidsbeperkende draad
- Geen onhandig karretje met beroerde wieltjes
- VEEEEL stiller (Turbo stand is luid, maar lang niet zo luid als onze oude stofzuiger)
- De borstel in de kop is ideaal bij het schoonmaken van tapijt en vloermatten (zeker met 2 katten in huis)

Even kijken hoe hij het op de lange termijn vol gaat houden, maar voor nu niets dan lof.

Pluspunten

• Bewegingsvrijheid
  • Ideaal met huisdieren

Minpunten

• Wisselen van mondstukken is omslachtig

sandra 02-05-2017

handig

ik vind hem handig. zo achter het gordijn en kun je hem pakken wanneer nodig. zuigt goed en de hondenharen gaan goed van het kleed. ik ben er blij mee. je maakt hem kleiner en doe ik de trap ermee of de auto. ideaal!

Pluspunten

• zuigkracht
  • zuigtijd
  • kleiner maken met schouderband
  • mooi uiterlijk

Louz Romeijn 18-04-2017

zakloos en draadloos werkt geweldig

Handzaam apparaat speciaal voor dierenharen.
Ik heb er 5 en soms 6
dus dit was voor mij echt DE seller!

Pluspunten

• licht
  • geen snoer
  • overal te gebruiken
  • ook voor de auto

Minpunten

• ietsje zwaar
  • beetje dik om onder object te komen

Adriana 13-12-2016

Nog steeds

Geweldig apparaat om erbij te hebben. Een keer per week zuig ik "gewoon" voor onder de bank en in de hoekjes maar alle andere dagen met de "steel" Hij is net zo makkelijk in het gebruik als een kruimeldief maar zuigt 100x beter.

Pluspunten

• Staat heel goed op zichzelf
  • Snoerloos
  • Bagless