Bosch BBH6256P1 - Reviews

steel
Nat en/of droog
droog
Alleszuiger/bouwstofzuiger

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Wouter 04-05-2017 Product paar weken in bezit

Wat een wereld van verschil met een traditionele stofzuiger!

Stofzuiger ongeveer 2 weken in gebruik, dat is nog erg kort. Maar de verschillen met onze goedkope traditionele stofzuiger zijn enorm!
- Geen vrijheidsbeperkende draad
- Geen onhandig karretje met beroerde wieltjes
- VEEEEL stiller (Turbo stand is luid, maar lang niet zo luid als onze oude stofzuiger)
- De borstel in de kop is ideaal bij het schoonmaken van tapijt en vloermatten (zeker met 2 katten in huis)

Even kijken hoe hij het op de lange termijn vol gaat houden, maar voor nu niets dan lof.

Pluspunten

• Bewegingsvrijheid
  • Ideaal met huisdieren

Minpunten

• Wisselen van mondstukken is omslachtig

sandra 02-05-2017 Product paar dagen in bezit

handig

ik vind hem handig. zo achter het gordijn en kun je hem pakken wanneer nodig. zuigt goed en de hondenharen gaan goed van het kleed. ik ben er blij mee. je maakt hem kleiner en doe ik de trap ermee of de auto. ideaal!

Pluspunten

• zuigkracht
  • zuigtijd
  • kleiner maken met schouderband
  • mooi uiterlijk

Louz Romeijn 18-04-2017 Product paar dagen in bezit

zakloos en draadloos werkt geweldig

Handzaam apparaat speciaal voor dierenharen.
Ik heb er 5 en soms 6
dus dit was voor mij echt DE seller!

Pluspunten

• licht
  • geen snoer
  • overal te gebruiken
  • ook voor de auto

Minpunten

• ietsje zwaar
  • beetje dik om onder object te komen

Adriana 13-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Nog steeds

Geweldig apparaat om erbij te hebben. Een keer per week zuig ik "gewoon" voor onder de bank en in de hoekjes maar alle andere dagen met de "steel" Hij is net zo makkelijk in het gebruik als een kruimeldief maar zuigt 100x beter.

Pluspunten

• Staat heel goed op zichzelf
  • Snoerloos
  • Bagless

Evie 15-11-2016

Wauw fantastisch

Mn kat was altijd bang voor de stofzuiger (te hard geluid), bij het aanzetten vloog hij er altijd vandoor. Nu kijkt hij even op, maar vind het verder prima!! Katten matjes, kussens waren altijd lastig haarvrij te krijgen, nu is het 2x erover heen rijden. Ik weet niet wat ik mee maak. De stofzuiger loopt soepel over verschillende vloeren die ik heb (tegels, laminaat, vloerbedekking). Ik kan hem niet meer missen!!!!
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

Suzanne 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruik valt tegen

Wij hebben de Zoo'o plus bewust gekocht vanwege onze langharige kat. Helaas lopen de haren erg snel vast om de borstelmond heen. Al tijdens de eerste keer gebruiken ging de stofzuiger plots veel lawaai maken. Op dit moment waren er nog geen haren opgezogen, dus het lawaai wordt daar niet door veroorzaakt. Daarna nog een 2x gebruikt, waarbij de stofzuiger normaal begint en dan plots veel lawaai begint te maken. Wij zijn op dit moment niet overtuigd van dit product.

Pluspunten

• prima formaat en ligt goed in de hand
  • Handige accessoires

Minpunten

• Lange haren wikkelen gemakkelijk om borstelmond
  • Motor ratelt plots
  • Te hoge prijs voor machine die

Officiele reactie van Bosch 24-11-2016

Dank voor uw review. We kunnen uw stofzuiger controleren op de functionaliteit. Daarvoor kunt u contact opnemen met ons contactcenter via 088-424.40.10.

R.Kros 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Afgaande op vorige reviews benieuwd naar apparaat,niets was of is teveel gezegd werkt fantastisch zeker voor de honden haren.
Ook heel goed op onze parketvloer,na de eerste keer wisten wij niet wat we zagen

Pluspunten

• Zuigt heel goed

Minpunten

• Toch redelijk zwaar

Yvonne H 25-10-2016

Super handig en krachtig

Met 2 langharige honden die dagelijks in de polder wandelen komt er veel zand, gemaaid gras en andere plantenstukken mee in huis. Deze draadloze stofzuiger is makkelijk op te ruimen en pak je snel voor even een stofzuiger door het huis te halen. Het enige nadeel is dat je met de standaard (steel)uitrusting moeilijk onder meubels en kasten komt. Het is wel een flinke aanschaf, maar zeker het geld waard!
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

Yvonne Hoeven 18-10-2016 Product paar dagen in bezit

Super makkelijke en krachtige stofzuiger

Makkelijk op te ruimen met een super zuigkracht en ideaal zonder snoer. Aangezien ik twee langharige honden heb (waarvan zo'n zelfde ras ook op de doos staat :-)) die aardig wat rommel mee naar binnen nemen. Is het handig dat je deze stofzuiger er snel even bij kan pakken.

Pluspunten

• Super zuigkracht
  • Makkelijk op te ruimen

Minpunten

• Kan niet overal onder met standaard zuigmond

Gvbrandwijk 07-10-2016 Product paar dagen in bezit

Handig en snel gepakt

Dit is een handig produkt. Het staat hier in de kamer en doordat het snoerloos is pak ik het veel sneller dan een gewone stofzuiger.. ik heb het nu pas twee dagen in huis maar heb hem al paar keer gebruikt met twee verharende honden!

Pluspunten

• Snel gepakt
  • Snoerloos
  • Makkelijk in gebruik en goed te legen

Minpunten

• Hij is ietwat zwaarder dan ik had verwacht
  • Aan de dure kant

A. 25-08-2016 Product paar maanden in bezit

Top apparaat

Van een hondenvriendin kreeg ik de tip om deze steelstofzuiger te kopen. Ik heb een gewonde stofzuiger maar deze werkt net zo makkelijk als vroeger de kruimeldief, maar dat is hiermee vergeleken natuurlijk niets! Je pakt hem net zo makkelijk, geen snoer uitrollen en geen geruk en getrek. Deze steelstofzuiger zuigt als de beste, blijft goed staan en is altijd opgeladen. Hij heeft ruim voldoen accuinhoud en is nog nooit leeg geweest. Ik aarzelde vanwege de prijs maar ik zou hem niet meer willen missen!!!

Pluspunten

• Draadloos
  • Blijft heel goed staan
  • Bagless
  • Soepel in gebruik