Dyson DC33C Stubborn

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC33C Stubborn op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,1

ikkes1 25-12-2017

Loodzwaar onhandig

Geschreven voor: Dyson DC33C Stubborn

Het enige wat echt goed is is dat het snoer goed inrolt.
De stofzuiger op zich is veel te log en zwaar .
Lekker instabiel is de stofzuiger ook. Valt snel om.
Met het geluid krijg je zelfs een coma patiënt wakker.
Heb deze stofzuiger al meer dan 2 jaar en dat is 2 jaar TE lang!
Oftewel een kat in de zak gekocht. Voor mij nooit meer een Dyson!!!!!!!!

Pluspunten

• snoer rolt goed in
  • stofzuigerzakken niet nodig

Minpunten

• Te zwaar
  • valt snel om
  • geluid is veel te hard
  • prijs is veel te duur

Dyson Benelux 27-12-2017

Beste,

Dank voor uw review.

Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over het geluid van uw huidige Dyson. Mocht het geluid namelijk in Dba meer zijn dan het gebruikelijk behoort te produceren. Zou ik u graag willen vragen om contact met ons op te nemen. U heeft namelijk 5 Jarige Garantie op uw Dyson dit geldt voor alle bijhorende onderdelen behalve de wasbarefilter. kunt u contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0206203 Nederland of België 0800-39208). We helpen u dan graag verder.

Vriendelijke groet,

Dyson Benelux

Bavlo 28-08-2017

Niet het geld waard.

Geschreven voor: Dyson DC33C Stubborn

Wij hadden gewoon eens zin op een nieuwe stofzuiger. De Dyson werd al veel aangeprezen. Wij dachten voor dit geld toch iets zeer bijzonders te krijgen. Na een paar maanden gebruik merken wij toch dat het een tegenvaller is. De snoer is korter dan alle andere stofzuiger die in ons bezit waren. Wij moeten met verlengkabel werken. De zuigkracht laat te wensen over. Bij bepaalde vloeren moet je toch een paar keer over het vervuilde gaan om het mee te nemen wat bij een paar goedkopere stofzuigers niet het geval was. De stofzuiger staat echt niet stevig op zijn wieltjes en valt toch vaak om bij het draaien of in de bocht gaan. Wij zullen het de volgende keer toch goedkoper houden. Het is een tegenvaller!

Pluspunten

• ziet mooi uit
  • meer plupunten zijn niet te vinden

Minpunten

• Kabel te kort
  • zuigkracht laat te wensen over
  • Staat niet stevig op de wieltjes, valt om

Dyson Benelux 03-01-2018

Beste Bavlo,

Dank voor uw review.

Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over uw huidige Dyson. Wij kunnen helaas niet de snoer verlengen voor u maar de zuigkracht van uw Dyson behoort zeker een stuk beter te zijn. Wij willen graag samen met u hier op in kijken. ik zou u graag willen vragen om contact met ons op te nemen. U heeft namelijk 5 Jarige Garantie op uw Dyson dit geldt voor alle bijhorende onderdelen behalve de wasbarefilter. kunt u contact opnemen met de klantenservice, via 0800-0206203 Nederland of België 0800-39208). We helpen u dan graag verder.

Vriendelijke groet,

Dyson Benelux

Bakker 10-03-2016

Spijt van aanschaf

Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

Een overprijsd product dat zijn naam niet waar maakt. Zuigkracht echt wel goed, alleen omdat er een vernauwing in de slang zit blijven wat grotere stukken hangen. En door deze vernauwing is er ook kunstmatig een hogere zuigkracht gecreëerd. Het stofreservoit is dusdanig dat er ook bijna alleen maar stof in kan en geen grotere dingen. Gaan die er wel in dan maakt het reservoir een groot kabaal omdat het er in rond blijft draaien. En zonder deze herrie maakt de stofzuiger al een irritant geluid. De bevestiging van de stang aan de stofzuiger wanneer je hem opbergt is er een van het soort....laat maar zitten. Snoer is te kort, zuigkracht niet instelbaar en borstel is voor zachte vloerbedekking, wil je voor harde vloerbedekking moet je een andere zuigmond bijkopen voor een idioot bedrag. Ik heb de Dyson weer verkocht en onze oude Philips weer gepakt. Onderdeeltje van € 25.- gekocht en weer verder met de Philips. Nooooooit meer een Dyson maar gewoon de Philips met stofzuigerzak. Topmachine die Philips. Ruim €125.- goedkoper, langer snoer, veeeel stiller, zuigt "alles" op en hobbelt lekker achter je aan. Daaag Dyson, tot nooit!!

adjeenharry 16-09-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

prima zuigkracht ,wat lawaaierig bij de plintjes wat minder mogelijkheden maar verder prima stofzuiger

Carinadejongste 14-06-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

op 04/03/2015 heb ik een Dyson Stofzuiger HM5-EU-FKA6231A gekocht.
De stofzuiger bevalt mij totaal niet en dat had ik niet verwacht voor deze prijs.
De aankoop prijs is het dubbele van wat ik in gedachten had maar een goede stofzuiger vind ik erg belangrijk omdat deze dagelijks gebruikt wordt in een gezin met kinderen en dieren.
De aanmerkingen:
-maakt veel geluid
-valt regelmatig om
-slang zuigt snel vacuüm doordat deze makkelijk dubbel vouwt
-voet van de stofzuiger is te hoog (kan niet onder de kast en bank).
Ik heb om dit op te lossen een parketborstel erbij gekocht maar dit werkt dus niet op vloerbedekking .
Ook vindt ik 2 borstels niet handig (erop / eraf en mee nemen naar de bovenverdieping)
De originele voet is niet makkelijk te verstellen van vloerbedekking naar gladde vloer.
-het handvat op de slang veroorzaakt een zere pols omdat je je hand dichtgeknepen om het handvat constant draait. Als je hand meer open is draait je pols minder en heb je ook geen last van je pols.
-de buis is te kort... en zo lang ben ik niet...
-de buis is van plastic en dus statisch... er blijven aan de buitenkant kattenharen aanhangen wat er niet uit
-Het snoer is te kort... ik moet nu veel vaker een ander stopcontact opzoeken
-Er heeft al 2x iets in de slang vast gezeten (de slang loopt van rond naar plat en dan blijft het net voor het platte gedeelte hangen.... waar je het bijna niet meer uitkrijgt).
-De opvangbak koppelt lastig los / en vast
-Het doorzichtige gedeelte van de opvangbak is na 2x gebruiken dof, en ziet er meteen niet mooi meer uit, dit is zonde voor zo’n mooie stijlvolle stofzuiger.

Voor deze aankoop was ik ook in het bezit van een zakloze stofzuiger: Electrolux ZUA3810 waar ik over deze opmerkingen nog nooit heb nagedacht....

helma1966 14-06-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

wij hebben de Dyson niet zo gek lang in huis, maar het is een geweldige stofzuiger. Ligt makkelijk in de hand, niet te zwaar.
De hulpstukken zijn goed, de zuigkracht echt geweldig beter als al die andere stofzuigers die wij gehad hebben.
Wij krijgen een mailtje als de filter (nog niet gehad) schoon gemaakt moet worden. Wij verzorgen 't goed zo blijft de stofzuiger lang bestaan. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Het is echt het geld wel waard.

wiellems 09-06-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

prima stofzuiger, zuigt erg goed, makkelijk te legen, klein minpuntje is het geluid, maar dat neem ik op de koop toe.
Een prima aankoop

joostvm 04-06-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

Topding. Je betaalt meer, maar dan heb je ook meer: een stofzuiger die het wel doet. Zuigt als de beste, praktisch in gebruik, m.n. makkelijk te legen en plat zuigvlak, waarmee je goed overal bij kan.

Moniqe van Breemen 02-06-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

Zuigkracht is prima. Wel even wennen met zuigen want vooruit zuigen tegen plint zuigt hij geen stof op. Als ik zuigvoet kwart slag draai wel. Degelijk apparaat.

brandsma-rypma 31-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

voldoet prima, zuigkracht heel goed, handig te legen en schoon te maken, veel beter dan de oude dyson, handig de attributen erbij, slang zit goed bevestigt aan de stofzuiger in tegenstelling tot de oude.

jc.kranendonk 31-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

Een prima stofzuiger met een geweldige constante zuigkracht.
In vergelijk met mijn vorige stofzuiger(een Miele)een duidelijk verschil.Bij de standaard hulpstukken mis ik wel een spleten zuighulpstuk wat ik wel bij mijn oude stofzuiger had.Bij het stofverwijderen blijft in de middelste cycloon nog wel eens wat fijnstof (poeder)hangen.De duurzaamheid schat ik nu in omdat het gebruik nog tekort is.

Cont16 30-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

Ruim een maand gebruiken wij deze deze stofzuiger. Moderne vormgeving en techniek. Geen "gedoe" met zakken en makkelijk schoon te maken. Het verwijdermechanisme van het filter e.d. ziet er niet echt solide uit. Dit moet het gebruik in de tijd nog uitwijzen.
Ondanks het mindere vermogen dan onze vorige zuiger wordt het wel schoner dankzij o.a. de extra borstel voor harde vloeren.

Frans154 29-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

Stofzuiger nu een aantal weken in bezit.
Moderne vormgeving en techniek
Minder vermogen dan mijn oude stofzuiger. Merk echter geen verschil in zuigkracht.
Moest even wennen aan het legen van de stofopvangbak. Constructie lijkt kwetsbaar.

Johnbuskens 29-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

Geweldige stofzuiger. Zuigkracht is heel goed. Goed schoon te maken en de hulpstukken heb je altijd bij de hand. Geen gedoe met stofzuigerzakken. Kortom een plezier om mee te werken.

John Buskens

conanandxena 29-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

Het is een heerlijke stofzuiger, makkelijk schoon te maken na gebruik en voelt solide aan. De hulpstukken zijn makkelijk te wissen. Ik gebruik de turbo- en mini turboborstel en deze doen hun werk meer dan prima. Stof verdient nu echt en er komen ook geen fijne deeltjes uit de stofzuiger terug.

fgroeneveld 29-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

Het is een fijne en krachtige stofzuiger! Het legen gaat ook prima. Alleen als er een kraal of iets dergelijks ligt gaat hij dit in de opvangbak ronddraaien wat nogal getik oplevert. Verder maakt hij vrij veel lawaai met zuigen.

Thea Beekhuijsen 29-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

De Dyson DC Stubborn hebben wij nu een half jaar in gebruik wij zijn uitermate tevreden met deze geweldige stofzuiger en willen nooit meer een stofzuiger met zak hij is gemakkelijk in het gebruik heeft een fijne verstelbare steel en volgt je moeiteloos ook het leegmaken en schoonmaken van het filter is zo gebeurd dus voor iedereen een aanrader

w.van oostehout 29-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

ik had al een dyson maar dacht dat hij kapot was,na 6 jaar .dus ik koop een nieuwe want ik ben super tevreden het is een geweldige stofzuiger!!!! deze nieuwe is nog fijner niet zo zwaar en draait makkelijker,lekker lang snoer dus ook weer een geweldige stofzuiger. ik wil niks anders meer als een dyson,het enige wat ik lastig vind is de prijs maar ik heb het er graag voor over.

Veronica59 29-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

Zuigt goed, snoer had wel langer gemogen. Het uiterlijk vindt ik niet fraai maar dat is niet het belangrijkste van een stofzuiger.

buck4701 29-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

IN TEGENSTELLING TOT MIJN OUDE STOFZUIGER, IS HET STOFZUIGEN SNELLER KLAAR. HIJ ZUIGT DUS BETER EN IS GEMAKKELIJK IN HET GEBRUIK

harryenadje 29-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

inderdaad wel wat meer lawaai dan mijn vorige stofzuiger maar met meer power mag dat gerust. verder fijn lang snoer ,kan nu gerust de hele kamer doen zonder te wisselen van stopcontact

vosw 29-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

Zeer gebruiksvriendelijk, handig voor te ledigen,een plezier om mee te stofzuigen, de extra hulpmiddelen zijn ook zeer gemakkelijk.
als - punt vind ik het lawaai

alansdaal 29-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

De dayson is een zeer makkelijk te gebruiken stofzuiger zeer goede zuigkracht en het stofopvangbak makkelijk te legen ik zou nooit meer een andere stofzuiger kopen

ncoenders 29-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

Wij hebben een grote hond in huis die veel verhaart. Iedere dag liggen er grote hoopjes haar in huis. De stofzak van onze oude stofzuiger, was iedere week propvol. Nu met de Dyson heb je geen stofzak, je kunt het reservoir iedere dag legen, en hebt dus ook geen last van luchtjes. En het geeft heel veel voldoening om te zien hoeveel haren en stof je na 1 stofzuigerbeurt in de container ziet verdwijnen! Hij is handig in gebruik, al moesten wij wel even wachten op de bijbestelde laminaatborstel, en de gewone borstel ging wat stroef. Maar nu is hij heel gemakkelijk in gebruik. Via internet hebben wij een Dyson dierenborstel erbij besteld, die je dus op de Dyson kunt aansluiten, waar we de hond mee kunnen borstelen. Met 1 druk op de knop gaan de haren die in de borstel zitten in het reservoir. De eerste keer dat we dit deden zat binnen 5 minuten het reservoir vol met haren! Ik vind het een ideale stofzuiger en zal zeker bij dit merk blijven.

Helder Nientje 29-05-2015
Geschreven voor: Dyson DC33c Stubborn

Na 9 jaar was de vorige Dyson versleten. Ik vergelijk de Stubborn dus automatisch met m'n vorige. De Stubborn is in de korte tijd dat ik hem heb al vaker omgekieperd dan de DC08 in 9 jaar. Een ander nadeel is dat de parketborstel geen haakje heeft om hem aan de stofzuiger te bevestigen. Met als gevolg dat je de stang op de grond moet leggen als je even je stofzuiger niet gebruikt.
Het afkoppelen en legen van de stofbak is bij dit model omslachtiger en fragieler. Knopje, duwstangetje, klepje.....
Hij zuigt prima verder!