Dyson DC62 Pro - Reviews

droog
Type/soort
steelzuiger
Zuigkracht (maximaal)

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ina de vries 24-07-2017 Product paar dagen in bezit

Geweldige sterke doch licht in gebruik stofzuiger

Eindelijk een handzame lichte krachtige stofzuiger. Ben er super blij mee! Kost een paar centen maar dan heb je wel een topklasae apparaat. Ik kan overal bij en onder!! Geweldig. Ik ga nu sparen voor een dyson ventilator die ook koelt!!

monique 23-07-2017 Product paar weken in bezit

voor wie stofzuigen hekelt,neem de steelstofzuiger van Dyson

De V8 op tv gezien maar die was toch wat te duur voor mijn portemonnee, dus ik heb gekozen voor een ander model. Het maakt alles veel en veel schoner dan een gewone stofzuiger, perfecte zuigkracht. Niet te vergelijken met mijn gewone stofzuiger op vol vermogen. Alles lekker klein en compact, makkelijk te bevestigen en op te laden. Je schudt het reservoir eenvoudig leeg boven de kliko. Je pakt het makkelijk effe snel bij kleine klusjes, en vooral ook eenvoudig even mee naar boven of naar de auto. Platgelopen tapijt wordt spontaan weer hoogpolig ;-) en verder een goede reden om deze te kiezen: zuigt huisdierharen perfect op! Ook die haren die in de bank vast leken te zitten!

Pluspunten

• extra opzetstukken, set is compleet
  • ideaal ook zonder steel
  • geen snoer en apparaat achter je aan
  • bewegingsvrijheid
  • geen dure zakken meer nodig

Minpunten

• accuduur wellicht aan de korte kant

Petra Kok 23-07-2017 Product paar weken in bezit

Krachige stofzuiger

Zeer krachtige stofzuiger. Lekker 20 minuten daarna weer opladen. Voldoende accessoires. Prima ook voor een groot oppervlak. Opladen gaat snel.
Het enige minpunt is het lawaai. Geen reden om deze stofzuiger niet te kopen omdat het apparaat zo goed werkt. Verbazing bij ons hoeveel stof, haren en andere rommeltjes dit apparaat opzuigt. Kortom super aankoop. Hadden we veel eerder moeten doen.

Pluspunten

• zuigkracht
  • oplaadsnelheid

Minpunten

• lawaai
  • te laat gekocht

Linda 19-07-2017 Product paar dagen in bezit

Dyson snoerloze steelstofzuiger! Wat een uitvinding!!

Ik heb hem bij iemand uitgeprobeerd en was meteen verkocht. Gister binnen gekregen en super enthousiast.stofzuiger is licht en zeer wendbaar waardoor hij heel handig is in gebruik. Ik verbaasde me wat een stof en kleine deeltjes er in de opvangbak zaten. Ik ga hier met mij allergie ook echt plezier van hebben. je pakt hem veel makkelijker en zit niet vast aan een snoer waar rekening mee gehouden hoeft te worden en in de knoop zit. Verder is hij heel makkelijk te legen en weer schoon te maken.

Pluspunten

• zeer wendbaar
  • snoerloos
  • uitwasbare opvangbak
  • beter tegen allergie
  • pakt sneller door handig gebruik

Minpunten

• 20 min te gebruiken
  • prijs

Rob 17-07-2017 Product paar dagen in bezit

Komt in alle hoeken en gaten

De Dyson speciaal aangeschaft voor de kleine hoeken en gaten waar je met een normale stofzuiger niet bij komt. Verder makkelijk snoerloos te pakken als kruimeldief. Met de speciaal erbij aangeschafte stoffer zuigmond (wel helaas prijzig) is afstoffen een fluitje van een cent geworden in plaats van stof verplaatsen.

Pluspunten

• Handzaam
  • Prima afstoffer
  • Voor alle hoeken en gaten

Minpunten

• Kunststof materiaal is kwetsbaar

Ilse 14-07-2017 Product paar dagen in bezit

Zéér duurzaam & degelijk!!

Het toestel is zeker z'n prijs waard - sterke zuigkracht - degelijk materiaal & onderdelen - werkt zéér efficiënt!

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken onder kasten, bed
  • Compact
  • Mooie uitvoering

Minpunten

• duur van autonomie zou wat langer mogen zijn

Renate 12-07-2017 Product paar dagen in bezit

Ontzettend goed én handig

Snoerloos is ideaal. Geen snoeren meer die zich van zelf oprollen. Licht en wendbaar. Snel om te bouwen tot kruimelzuiger. Veel accessoires bij te bestellen, maar in de basis heb je eigenlijk al voldoende. Hadden we veel eerder moeten kopen !

Pluspunten

• snoerloos
  • uitstekende zuigkracht
  • lichtgewicht (ondanks tillen motor)
  • eenvoudig om te bouwen.

Minpunten

• accuduur (voor langer kies de Dyson V8)

Dela 11-07-2017 Product paar dagen in bezit

Handig voor camper, trap,matrasssen. gewicht

handig en niet zwaar.goede zuigkracht,zowel hard en zacht.
compact om mee te nemen in de camper.
trap geen gedoe met plaatsen zuiger.
ontlasting voor de rug.
snel iets opzuigen,als kleinkinderen hebben geknoeid.

Pluspunten

• licht in gewicht.geen zakken
  • goede zuigkracht
  • goede hulpstukjes

Huub 03-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Erg makkelijk om even wat kruimels van de vloer te ruimen!
Heb wel eens problemen gehad met de roterende borstel in de zuigmond omdat we wat kalkstof hadden opgezogen en daarna meedere malen de borstel moeten reinigen omdat deze niet meer draaiden en de stofzuiger dan uitvalt. Ook is dan in combinatie met deze borstel de accuduur beperkt. Het is geen stofzuiger voor het hele huis.

Pluspunten

• Gemak

Minpunten

• Accu duur met gebruik roterende borstel
  • Gevoeligheid roterende borstel

Frank 04-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Multifunctioneel

De Dyson DC62 Animal pro kocht ik als mijn eerste stofzuiger na een krijgertje. Ik heb mij goed laten informeren over werkhoogte, gebruiksgemak en kwaliteit van accu op de langere termijn. En tot nu toe maakt Dyson het helemaal waar. Met deze stofzuiger ben ik af van het gezeur dat het snoer te kort is. De hoogte van de stofzuiger is ideaal, mondstuk staat altijd goed op de grond. Zuigkracht is super en het roterende mondstuk neemt alle stof op. Nadeel is echter wel dat groter afval (bijvoorbeeld blad) moeizaam wordt opgezogen. Het opvangreservoir is wat moeizaam in het geheel te verwijderen, maar sluit wel goed af. Voordeel is dat het opvangreservoir ook geleegd kan worden door de bodem open te klikken. Het contact in het opvangreservoir moet wel stofvrij blijven, anders wordt er geen stroom doorgeleid naar het mondstuk. Als je dit weet, dan is het een geweldig apparaat. Mede ook omdat je hem kan gebruiken als kruimeldief. En er zit een los mondstuk bij met roterende borstel voor bijvoorbeeld de bank.

Pluspunten

• onbeperkt bereik
  • goed mondstuk
  • prima zuigkracht (2 standen)
  • goede diversiteit in mondstukken

Minpunten

• opvangreservoir moeizaam los te koppelen
  • minder sterk in grover afval opzuigen

Anne 30-10-2016 Product paar weken in bezit

Super handig

Het is heel fijn dat de stofzuiger snoerloos is, zodat je de hele woonkamer kan doen zonder van stopcontact te hoeven wisselen. Hij is ook veel lichter dan traditionele stofzuigers

Pluspunten

• licht gewicht
  • behendig
  • flexibel
  • krachtig

Minpunten

• moet snel opgeladen