Dyson DC62 Pro - Reviews

Bedrijfstijd
20 min

Frank 04-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Multifunctioneel

De Dyson DC62 Animal pro kocht ik als mijn eerste stofzuiger na een krijgertje. Ik heb mij goed laten informeren over werkhoogte, gebruiksgemak en kwaliteit van accu op de langere termijn. En tot nu toe maakt Dyson het helemaal waar. Met deze stofzuiger ben ik af van het gezeur dat het snoer te kort is. De hoogte van de stofzuiger is ideaal, mondstuk staat altijd goed op de grond. Zuigkracht is super en het roterende mondstuk neemt alle stof op. Nadeel is echter wel dat groter afval (bijvoorbeeld blad) moeizaam wordt opgezogen. Het opvangreservoir is wat moeizaam in het geheel te verwijderen, maar sluit wel goed af. Voordeel is dat het opvangreservoir ook geleegd kan worden door de bodem open te klikken. Het contact in het opvangreservoir moet wel stofvrij blijven, anders wordt er geen stroom doorgeleid naar het mondstuk. Als je dit weet, dan is het een geweldig apparaat. Mede ook omdat je hem kan gebruiken als kruimeldief. En er zit een los mondstuk bij met roterende borstel voor bijvoorbeeld de bank.

Pluspunten

• onbeperkt bereik
  • goed mondstuk
  • prima zuigkracht (2 standen)
  • goede diversiteit in mondstukken

Minpunten

• opvangreservoir moeizaam los te koppelen
  • minder sterk in grover afval opzuigen

Anne 30-10-2016 Product paar weken in bezit

Super handig

Het is heel fijn dat de stofzuiger snoerloos is, zodat je de hele woonkamer kan doen zonder van stopcontact te hoeven wisselen. Hij is ook veel lichter dan traditionele stofzuigers

Pluspunten

• licht gewicht
  • behendig
  • flexibel
  • krachtig

Minpunten

• moet snel opgeladen