Bosch Relaxx'x ProSilence66 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Relaxx'x ProSilence66 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

p************@g******** 17-04-2022

Waardeloze irritante stofzuiger

Waardeloze stofzuiger die dubbel en dik over de irritatiegrens heen gaat. Snoer rolt niet op, stofzuiger gaat continu (iedere 30 seconden) in de sensor control (dan zuigt ie veel zachter ter beveiliging) alsof de stofbeker vol zit, terwijl dit niet is. Hierdoor moet ik de stofzuiger iedere keer weer uit en opnieuw aanzetten. Stofbeker niet eenvoudig uit de stofzuiger te halen en te reinigen. Geen opslag voor hulpstukken. Wat heb ik een ongelofelijke spijt van deze stofzuiger!!! Hiervoor had ik een Nilfisk en die was veeel fijner in het gebruik. Nooit meer een Bosch voor mij.

Minpunten

• Slaat iedere keer af
  • Snoer rolt niet op

Ferdi 14-12-2019

Tegenvaller

In 2012 een Bosch relaxx pro silence gekocht en destijds onder de indruk van de zuigkracht en hoe stil het apparaat was. Nu zeven jaar verder ben ik er helemaal klaar mee.
Het schoonmaken van het filter is gewoon vies. Alles zit dan onder het stof en dan is het filter nog steeds niet goed schoon. Uiteindelijk moet je met een compressor aan de slag om het goed schoon te krijgen en dan zuigt hij weer eventjes ouderwets goed. Eventjes is dan een zuigbeurt van hooguit een uurtje, daarna blijft de helft weer liggen op de grond omdat hij het simpelweg niet opgezogen krijgt.
Snoer rolde vanaf dag 1 op tijdens het zuigen, erg irritant, maar na een jaar of 5 wilde hij helemaal niet meer oprollen.
Koppelstukken schieten na een jaar of 5 met enige regelmaat los.

Kortom, nooit meer.

Pluspunten

• Stil bij aanschaf
  • Geen zak om te vervangen

Minpunten

• Luidruchtiger naarmate hij ouder wordt
  • Filter schoonmaken is een stofzooi
  • Koppelstukken schieten los door slijtage
  • Kabeloprolsysteem werkt niet goed
  • Na een paar jaar filters vervangen

Gerdie 23-02-2018

Perfecte stofzuiger

Ik heb mijn Bosch stofzuiger nu al een tijdje en zelfs mijn man vind hem heel fijn hij zei wat ik vooral fijn vind is dat het een lange steel heeft. Verder zuigt ie perfect weinig geluid geeft deze stofzuiger. Wil nooit meer een andere

Cees 02-12-2017

Cees

Reeds ruim 2 weken hebben we deze stofzuiger in gebruik, tot nu toe bevalt hij prima. zuigt als een tierelier op parket en tapijt!
dit is onze eerste zakloze stofzuiger,en staan er van te kijken hoeveel stof er in korte tijd in zit. als er bv kleine stukjes lego in komen wil je hem wel gauw uitzetten, het blijft namelijk steeds rond draaien! gezien de prijs verwachten wij er veel van. de aan/uit knop voelt maar goedkoop aan. en is wel zwaar! toch zijn we er blij mee.

Pluspunten

• zuigkracht
  • geen stofzakken meer
  • zelf reinigend filter

Minpunten

• gewicht
  • jammer dat er geen rond meubelborsteltje erbij zit

DeCranenbroekies 02-12-2017

Fijne stofzuiger

Een verademing hoe stil/geluidsarm een zakloze stofzuiger kan zijn. Prima zuigkracht en met een ruime keus aan zuigmonden voor elk oppervlak de beste. Ook droogloopmatten met modder en hondenharen gaan makkelijk schoon.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • Sterke zuigkracht
  • Veel keus zuigmonden

Wilma 15-11-2017

Eindelijk !!!

Eindelijk een stofzuiger die doet wat hij moet doen, maar bovenal hééél weinig geluid maakt. Een verademing.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Hééél stil
  • Goed te hanteren

monnie 07-11-2017

super stil

de bosch storzuiger is super stil terwijl hij een sterke zuigkracht heeft.
erg makkelijk is de extra meegeleverde borstel voor plavuizen.
zijn erg blij met de storzuiger

Pluspunten

• stil
  • goede zuigkracht

Minpunten

• geen
  • geen

Marc 06-11-2017

Supergoed en stille stofzuiger

Topkwaliteit van Bosch. Super goede stofzuiger uit de Relaxx`x serie en ook nog eens een stille. Geen zakken meer nodig.. Makkelijk te legen en met een druk op de knop reinigt het systeem zichzelf.

Kees van Veldhuizen 05-11-2017

Fijne en erg stille zakloze stofzuiger!

Vandaag de Bosch 50 Pro Silence gekocht. Meteen uitgeprobeerd. Zuigt erg goed op onze kunststof vloer. Elke dag de hondenharen nu snel verwijderd. Wel even wennen aan het wekelijks afspoelen van de filter. De stofzuiger rolt goed met de zwenkwieltjes, fijn lang snoer dat met één klik vanzelf oprolt. De zuigmond is fijn plat, wij hebben lage meubels waaronder het anders lastig zuigen is. En wat vooral meteen opvalt: de stofzuiger is superstil! Zelfs onze hond Lana schrift er niet van... Zo op het eerste gezicht een fijne aankoop.

Pluspunten

• erg stil
  • platte zuigmond

Mariska 04-11-2017

Zuigt goed

Ik kocht deze stofzuiger, omdat mijn beide dochters er al 1 hebben, en als ik bij mijn dochters kom wil ik altijd hun stofzuiger gebruiken. Hij zuigt perfect maakt weinig geluid. De filter is snel schoongemaakt. Kortom een hele fijne stofzuiger, echt een aanrader

Pluspunten

• Geen stofzuiger zakken nodig
  • Container snel schoon gemaakt

Minpunten

• Heb ik helaas geen

Ger Jonker 12-10-2017

Goed product

Bosch is wat ons betreft altijd een veilig, betrouwbaar en een goed product. Voor dit product gekozen vanwege het lage geluidsniveau! Top!!!!

Tang 12-10-2017

Bosch BGS5A33S

Hij stofzuigt krachtig, regelbaar, maakt niet zo een herrie. Goed in de hand. Eenvoudig in de bediening, onderhoud en legen. Niet te veel tierelantijnen, maar wel voldoende hulpstukken. Oogt niet kwetsbaar. Rijdt makkerlijk achter je aan. Lange snoer. Ik vind het een super apparaat!

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • Regelbaar
  • Voldoende hulpstukken
  • Geluidsarm
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Nog niet ervaren

mevr. 15-09-2017

slechte zuigtkracht

zuigt veel te weinig , daardoor is werktijd veel langer. Kabel rolt niet goed terug. terug gegaan naar leverancier, maar deze zeggen dat er niets aan de hand is met deze stofzuiger.

Minpunten

• kabel rolt moeizaam terug
  • slechte zuigtkracht
  • prijs kwaliteit klopt niet

Richard 20-06-2017

Perfecte machine slecht rij mechaniek

Perfect machine, doet wat het belooft. is er erg stil zuigt perfect. Een minpunt: er is duidelijk bezuinigd op het rij mechaniek. plastieken "klik vast" wielen die snel verstopt raken. Dit laat net zien dat ondanks een zeer goede techniek toch gerekend wordt op een middelmatige levensduur

Pluspunten

• sterke zuigkracht
  • echt zeer stil

Minpunten

• plastic wieltjes draai mechaniek snel verstopt

SeM 30-05-2017

erg stil en krachtig

Het is erg stil en krachtig. Hiermee wordt het stofzuigen stuk makkelijker en sneller. Ik raad dit product aan.

Pluspunten

• stil
  • krachtig
  • ergonomisch

Minpunten

• geen

Rein 21-05-2017

Perfect zuigende en zeer stille stofzuiger

Prijs-kwaliteit verhouding zeer acceptabel. Mooi design!! Op termijn voordelig gezien geen stofzuigerzakken. Sterk zuigende en toch geruisloze stofzuiger. Een aanrader!!!!

Pluspunten

• Perfecte zuigkracht
  • Zeer stil

Piet 19-05-2017

goede zuigkracht, vele accessoires, mooi design

deze stofzuiger onder stofzak is prima handzaam, goed bereik door een lang snoer. Het design is erg mooi en stofzuigen is ineens niet meer zo vervelend. Maar bovenal zuigt de stofzuiger echt al het stof.

Pluspunten

• zuigkracht
  • bereik

Francine Tummers 30-04-2017

Fijne stofzuiger

Ik heb een bisch bga5sa33s gekocht en ik moet zeggen hij zuigt inderdaad heel goed ik heb 2 honden die veel verharen dus moet elke dag zuigen. Chapou voor deze stofzuiger

Aad Verboom 24-04-2017

Fantastisch apparaat.

Verrassende stofzuiger die met zijn lage wattage een enorme zuigkracht heeft. Zeer solide en super stil. Geen stofzak nodig.

bos 02-04-2017

Lekker stil

Goede zuigkracht bij zo weinig geluid moest tweemaal kijken of er wel degelijk enige zuigkracht is maar hij voldoet aan de hoge verwachtingen.
Het vervangt men oude Bosch die na 12 jaar word vervangen en het eigenlijk nog steeds goed doet alleen die stofzuigerzakken steeds weer vergeten te kopen dat deed ons tot deze koop besluiten.

Pluspunten

• geluid
  • rolt makkelijk achter je aan

Theo 01-04-2017

BOSCH Relaxx'x

Uitstekende zuigkracht, weinig lawaai ( slechts 66db ) energie zuinig en veel accessoires. Daarbij ook nog een mooi design. Mijn vorige stofzuiger was ook een Bosch waar ik jaren lang plezier van heb gehad. Vandaar dat mijn keuze wéér op Bosch viel

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Stil
  • Energiezuinig

Richard 02-03-2017

Toch jammer

Werkelijk een prachtige machine, geluidsarm en dat is echt waar, hier overdrijft de reclame niet. Echter toch wel een dure machine waar overduidelijk bezuinigd is op de zuigmond en met name de wieltjes. Deze zijn in de korte periode dat wij de machine gebruiken al totaal vastgelopen op haren die tussen het rol mechaniek komen. Kosten bezuinigd op een essentieel onderdeel, erg jammer en zeker een breekpunt om een nieuwe aan te schaffen. Maar zuigen dat kan deze machine.

Pluspunten

• Geluidsarm
  • lang snoer

Minpunten

• wieltjes zuigmond waardeloos

Richard 12-11-2016

Doen wat het belooft

Mooie reclame op tv met een tijger. Leuk denk je dan. Maar blijkt het gewoon te kloppen. Muisstil, waanzinnige zuigkracht, ergonomisch en nog mooi om naar te kijken. Top!

Pluspunten

• Muisstil
  • enorme zuigkracht
  • mooi ontwerp

Minpunten

• Materiaal slang kon beter voor dit bedrag

Reighn 09-11-2016

Hij is geruisloos, goede zuigkracht en wendbaar.

Ik heb dit gekozen omdat hij zakloos is, het bespaart geld aan stofzuigerzakken .
Makelijk de filter te reinigen door de selfclean functie.

Pluspunten

• De lange snoer.
  • Met verschillende opzetstukken.

Van der Spek 02-11-2016

Prima stofzuiger, zeer laag decibel

Is prettig in gebruik en zeer geruisloos. Prettig op maat te stellen zuigstang, geen stofzuigerzakken meer. Reinigt zichzelf.

Pluspunten

• geluid
  • vormgeving