Bosch BSGL53191 zwart, blauw, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BSGL53191 zwart, blauw, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Roland 30-09-2021

Geen "Bosch" kwaliteit

We zijn altijd zeer tevreden over Bosch producten.
De reviews waren positief; dus deze aankoop gedaan.
Vrij snel laat de oprol kracht van de snoer te wensen over.
Je moet de snoer duwen anders rolt ie niet op.
De slangaansluiting slijt snel en schiet steeds los.
Dit is erg vervelend tijdens het stofzuigen.
Het geluidsniveau is wel fijn.

Pluspunten

• geluidsniveau

Minpunten

• slangaansluiting
  • oprolkracht snoer

Joke Bommelijn 06-06-2017

Lekker licht in gewicht en geweldige lange snoer.

Superblij ermee. Echt gemakkelijk in gebruik. Hij slaat niet achterover maar is goed wendbaar. Fijn om de trap mee op te nemen omdat hij lichtgewicht is. Geluid is normaal, niet irritant. Hele goede zuigkracht. Moet echt niet voluit zetten om een harde vloer te stofzuigen, want dan blijf je vast aan de vloer hahaha. En zeker ook de snoer die ik maar 1 x moest over steken in een andere stopcontact om zowel boven verdieping als beneden verdieping. Het scheelt veel ergenis en tijd. Ook 2 parkeerstanden is erg handig om op te bergen.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Lange snoer
  • Oprolsnoer
  • Opbergvakje voor kier en meubelopzet stukjes
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Henri 20-06-2016

Retro kleurige Bosch stofzuiger

Deze lichtblauwe stofzuiger valt niet alleen op door zijn kleur, maar ook door zijn gebruiksgemak. Met een 15 meter lang snoer kun je probleemloos een hele verdieping stofzuigen zonder van stopcontact te hoeven veranderen. Daarnaast zijn de verschillende standen zuigkracht ideaal bij de verschillende soorten ondergronden. Aangename bijkomstigheid is de 5 extra stofzuigerzakken die worden bijgeleverd. Daarnaast is ook het wielmechanisme van hoge kwaliteit, rijdt zeer vlotjes. Een echte aanrader