Bosch BSGL53191

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Joke Bommelijn 06-06-2017 Product paar dagen in bezit

Lekker licht in gewicht en geweldige lange snoer.

Superblij ermee. Echt gemakkelijk in gebruik. Hij slaat niet achterover maar is goed wendbaar. Fijn om de trap mee op te nemen omdat hij lichtgewicht is. Geluid is normaal, niet irritant. Hele goede zuigkracht. Moet echt niet voluit zetten om een harde vloer te stofzuigen, want dan blijf je vast aan de vloer hahaha. En zeker ook de snoer die ik maar 1 x moest over steken in een andere stopcontact om zowel boven verdieping als beneden verdieping. Het scheelt veel ergenis en tijd. Ook 2 parkeerstanden is erg handig om op te bergen.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Lange snoer
  • Oprolsnoer
  • Opbergvakje voor kier en meubelopzet stukjes
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Henri 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Retro kleurige Bosch stofzuiger

Deze lichtblauwe stofzuiger valt niet alleen op door zijn kleur, maar ook door zijn gebruiksgemak. Met een 15 meter lang snoer kun je probleemloos een hele verdieping stofzuigen zonder van stopcontact te hoeven veranderen. Daarnaast zijn de verschillende standen zuigkracht ideaal bij de verschillende soorten ondergronden. Aangename bijkomstigheid is de 5 extra stofzuigerzakken die worden bijgeleverd. Daarnaast is ook het wielmechanisme van hoge kwaliteit, rijdt zeer vlotjes. Een echte aanrader

akkie1 22-10-2015

niet echt perfect

Zuigt goed doch oprolmechanisme van snoer is al vanaf dag 1 erg grillig: functioneert soms wel, soms niet
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch

wij en de honden 07-06-2015

fijne stille stofzuiger

niet verwacht dat deze stofzuiger zo stil en toch zo'n goede zuigkracht heeft met maar 700 watt wij hebben 2 honden in huis het is dan ook pure noodzaak een goede stofzuiger in huis te hebben helemaal super!
Oorspronkelijk gepost op bsh-bosch