Bosch BGS5ALL - Reviews

Gemiddeld energieverbruik per jaar
28 kWh

E. Visser 12-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zo heerlijk stil!!

Prima stille stofzuiger ( we waren een dyson gewend), zuigt goed en fijn lang snoer. Wij zijn er helemaal blij mee!!

Pluspunten

• super stil
  • goede zuigkracht

Minpunten

• extra zuigstukken aan de buis en niet op apparaat

Daryl 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker stil

Goede stofzuiger. Voor mijn moeder gekocht omdat ze nog een oude en luide stofzuiger met stofzak had. Heel handig en ze is er superblij mee.

• Lange snoer
  • Makkelijk te legen
  • Zelf reinigende filter

Minpunten

• Kan stiller

L.Gerets 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

prima zuigkracht,geluidsvriendelijk

mooie vormgeving aangenaam geluid zeer gebruiksvriendelijk. gemakkelijk in gebruik en door het ontbreken van papieren stofzak voordelig in gebruik.degelijke zuigstang.

Pluspunten

• zuigkracht
  • geluid
  • degelijke assecoires

De Koning 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede zuigkracht

Fijne stofzuiger,licht in gewicht,weinig geluid.Makkelijk schoon te maken.Fijn dat er zuiger bij zit voor de vloerbedekking en tegelvloer.Nooit meer stofzuigerzakken kopen is echt ideaal.Instelbare zuigkracht.

J.vd. Wijst 05-11-2016 Product paar weken in bezit

Flexibel, geruisloos

Ideaal hanteerbaar, flexibel en maakt niet te veel geluid. Perfect dat de stofzuiger zakloos is. Echte aanbeveler.

Pluspunten

• fexibel
  • geruisloos

G.Dijkstra 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch BG55ALL

Mooi vormgegeven stofzuiger met goede prijs/kwaliteitverhouding. Ligt fijn in de hand en de zuigkracht is in te stellen, makkelijk voor het kleed in de kamer. Lange steel zodat ik bij de spinnewebjes op het plafond kan. Licht van gewicht en maakt weinig geluid een dik pluspunt van deze stofzuiger.

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Weinig geluid
  • Goede zuigkracht en instelbaar
  • Mooie vormgeving
  • Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Minpunten

• Neemt wel wat ruimte in door stugge slang

C.Vos 03-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer goede stofzuiger en lekker stil

Een goede stofzuiger die prettig is in het gebruik en nog zuinig ook. We zijn echt blij met onze aankoop.

Helene & Patrick 02-11-2016 Product paar dagen in bezit

Eerlijk apparaat, doet wat hij belooft

Mijn man en zoon zijn beiden allergisch.
Wij hebben 2 katten en er zweven dus de nodig stofdelen en haren in het huis rond.
Omdat deze stofzuiger een gesloten circuit heeft, blijft het stof in de stofzuiger en wordt het niet weer de lucht in geblazen.
Daar komt nog bij dat er een hepa filter in zit, die zijn werk goed doet.
Het fijne van deze filter is dat deze schoongemaakt kan worden.
Hij hoeft dus niet vervangen te worden dus dat scheelt ook weer in de kosten.
Het geluid is zeer acceptabel en de stofzuiger beschikt over ruim voldoende zuigkracht.
De zuigkracht is ook traploos naar behoefte in te stellen.
Kortom, een fijn, eerlijk apparaat dat doet wat hij belooft.

Pluspunten

• Krachtige zuigkracht
  • Zeer zwenkbaar
  • Lang snoer
  • Maakt acceptabel geluid
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• Redelijk zwaar als je hem de trap af draagt

Es 29-10-2016 Product paar dagen in bezit

Bijna perfect

Sinds gister heb ik mijn nieuwe stofzuiger van Bosch. Al mijn electronica thuis is trouwens van Bosch. Het apparaat maakt inderdaad weinig geluid, zoals beloofd. Prima zuigkracht ook! De wieltjes zijn erg handig dus je hoeft eigenlijk niet te sleuren met de stofzuiger, maar ook al zou dat moeten, het apparaat is erg licht van gewicht. Een klein nadeeltje,standaard zuigmond is een beetje groot waardoor je minder makkelijk onder kasten en banken kunt stofzuigen. Al met al een prima aankoop, is het bedrag wel waard.

Pluspunten

• Licht
  • Flexibel
  • Redelijk stil
  • Makkelijk op te bergen
  • Makkelijk en goedkoop in onderhoud

Minpunten

• Hoge mondstuk

PK 28-10-2016 Product paar weken in bezit

Mooi en goed apparaat! Aanrader

Praktisch in gebruik: veel vermogen, makkelijk te legen stofopvangbak, weinig geluid, goede wielen (kantelt niet snel), lange stang (voor lange mensen). En ook nog eens een mooi apparaat.
Klein minpuntje: het snoer loopt soms wat moeilijk terug... (heeft wel een goede lengte)

Rob 25-10-2016

Stille zeer krachtige stofzuiger

Vergeleken met onze oude stofzuiger is dit echt een "kanjer": echt stil en doet gewoon supergoed wat het moet doen. Bij ons zijn de tapijtkleedjes, het laminaat en de stenenvloer al bij een lage stofzuigstand snel schoon gestofzuigd. Waar voor het geld. O ja kostte wel meer dan onze oude stofzuiger. Een maand in gebruik.

Pluspunten

• krachtige stofzuiger
  • stil ook bij hoge toerental
  • minder tijd kwijt aan stofuizgen
  • geen stofzuigerzak nodig

Minpunten

• iets te prijzig zonder cashbackactie

Heleen 11-10-2016 Product paar dagen in bezit

still sterke stofzuiger

Ik wilde graag een stofzakloze stofzuiger aangezien hier extra kosten aan zitten en een gang naar de winkel. Met deze stofzuiger ben je helemaal klaar. Door de grote filter is het stofcompartiment wellicht snel vol, maar dat vind ik niet erg. De zuigkracht is heel sterk. Ik zet hem nog niet op de hoogste stand. De gladde vloeren borstel is lekker licht en de tapijt borstel manouvreert prima. Met een korting van BCC en de 50,- retour van Bosch zeker ook een prima prijs! Ik denk dat ik een topper in huis heb. :-)

Pluspunten

• zuigkracht
  • stofzakloos
  • stil
  • 11 meter snoer!

Minpunten

• nog geen ontdekt

soraya lagendijk-telkamp 05-10-2016 Product paar dagen in bezit

zakloze stofzuiger

Fantastische zakloze stofzuiger van Bosch. Mooie vorm en kleur en super makkelijk in het gebruik. Doet zeker niet onder voor een Dyson, is zelfs sterkte en geruislozer.

Pluspunten

• automatische knop schoonmaak filter
  • superstil
  • super zuigkracht

Minpunten

• iets te zwaar

CBUS 03-10-2016 Product paar dagen in bezit

prima zuigkracht en erg stil

Prima stofzuiger met voldoende zuigkracht. Stofzuiger weegt niet veel en is makkelijk in gebruik. ook het legen van de stoffilter werkt erg handig en goed. echt een aanrader dit apparaat.

Bosch BGS5All stofzuiger 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch stofzuiger BGS5All

Deze stofzuiger is heerlijk stil, goed op te bergen, prettig lange steel en mooi filtersysteem welk goed te reinigen is, vooral vanwege de 'automatische' reinigingsfunctie. ook voor mensen met allergie is dit een goede stfzuiger omdat er een hepa 13 filter in zit welk goed toegankelijk is indien het extra gereinigd moet worden. Het is niet de goedkoopste stofzuiger, wel een hele goede en prettig bedienbare.

Johan 19-06-2016 Product paar dagen in bezit

Vooral een stille stofzuiger

Stille en zuigkrachtige stofzuiger. Lijkt de ideale hulp in huis. Doordat hij zo stil is heb je zelfs het idee dat de stofzuiger maar op half vermogen staat. Dit is dus niet zo! Zuigkracht is net als andere A merken gewoon niks op aan te merken.

goede aanwinst 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

fijn apperaat

heb hem vanmorgen uitgeprobeerd en hij werkt prima,licht in de omgang en gemakkelijk weg te zetten.het is een stofzakvrije stofzuiger en heb hem geheel intuitief zonder de gebruiksaanwijzing te raadplegen schoongemaakt.wel aan de dure kant maar hij is het wel waard.

Fam Breikers 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig Apparaat

Sinds zaterdag in bezit van deze super stofzuiger, wat een weelde zelfs mijn vrouw doet nu graag stofzuigen met heel veel plezier, lekker geruisloos en ontzettend wendbaar met gelukkig veel kabel, je hoeft niet ieder keer de stekker uit het stopcontact halen om hem ergens anders in te steken.

Linda 17-06-2016 Product paar dagen in bezit

Werkt perfect

De zuiger gisteren voor de eerste keer gebruikt. Heeft echt een hele hoge zuigkracht zelfs op de laagste stand. Tot nu toe verrast hoe goed hij is

Jolent 13-06-2016 Product paar weken in bezit

Uitstekende stofzuiger

we hadden eerst 8 jaar een Dyson die zuigt ook uitstekend maar verloor zijn zuigkracht en maakt enorm veel lawaai, de Bosch zuigt ook uitstekend maar maakt veel minder lawaai en is ook nog eens wendbaarder. We zijn enorm tevreden.