Philips PowerPro Aqua FC6405 zwart, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Aqua FC6405 zwart, blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,3

Bas 24-10-2020

Zonder aqua

Na wat langer gebruik ben ik gestopt met de dweilfunctie van het apparaat.
De plavuizenvloet werd niet schoon, het vuil werd verplaatst ipv opgenomen.
Ik gebruik het apparaat wel voor stofzuigen en dat gaat goed.

Bas 06-07-2020

Matig resultaat

Augustus 2018 gekocht. Het resultaat valt zwaar tegen. Dweilen van plavuizen vloer is niet meer dan het vegen van het vuil in de voegen. Het wordt niet echt schoon. Tot overmaat van ramp valt nu ook het klepje van de zuigmond open en valt de borstel eruit, gevolg is dat het apparaat niet meer kan worden gebruikt. Het klepje is van slechte kwaliteit, Philips onwaardig.

Minpunten

• Slechte kwaliteit

ckranenb 09-08-2016

Opgevoerde kruimeldief

De stofzuiger hebben wij ervaren als een opgevoerde kruimeldief. We zuigen altijd in de boost stand, omdat de zuigkracht anders niet goed genoeg is. Daarom redden we niet altijd de gehele huiskamer te stofzuigen. Ook langs muren, stoelpoten, tafelpoten, kasten zuigt hij niet goed. Hij zuigt niet vanaf de zijkant. De mat zuigt hij wel goed. Het dwijlsysyeem is best grappig. Maar je dwijlt tegen de richting in. Dat is lastig. Verder is het dwijlen erg zwaar en duurt het dus lang. Kleine hoekjes zijn moeilijk bij de komen.

Minpunten:
Batterijduur kort. Vooral omdat je steeds in booststand moet stofzuigen om een beetje redelijke zuigkracht te hebben.
Slechte zuigkracht.
Steeds het gevoel hebben dat hij niet allles opzuigt.
De voet heeft onderaan een draaiende borstel, die steeds vol zit met haren, wat lastig is om los te krijgen
Zuigt niet vanaf de zijkant, dus lastig zuigen langs muren/ tafelpoten.
Opladen duurt lang
Dwijlen is zwaar en duurt lang. Je moet andersom dwijlen, is lastig.
Lastig onder bank te stofzuigen, vanwege de kruimeldief die onderaan vast zit.

Plus punten:
Makkelijk te pakken en weg te zetten. Het is een veel minder grote drempel om even de stofzuiger te pakken, dan 1 die je in het stopcontact moet doen. Dus even die kruimels onder de tafel stofzuigen, is dan ook zo gedaan.
De kruimeldief kan je er onder het zuigen makkelijk afklikken. Dan kun je even De eventuele kruimels van tafel, of grotere kruimels op de grond opzuigen.
Dwijlen handig, omdat je niet steeds nieuw water hoeft te halen

Pluspunten

• Makkelijk te pakken
  • Kruimeldief makkelijk
  • Dwijlen niet water halen

Minpunten

• Korte batterijduur
  • Slechte zuigkracht
  • Haren blijven in de voet
  • Zuigt niet langs muren
  • Dwijlen zwaar