Philips PowerPro Aqua FC6405/01 - Reviews

steel
Draadloos
Laadtijd
5 uur

Beoordeling op basis van 1 review

ckranenb 09-08-2016 Product paar weken in bezit

Opgevoerde kruimeldief

De stofzuiger hebben wij ervaren als een opgevoerde kruimeldief. We zuigen altijd in de boost stand, omdat de zuigkracht anders niet goed genoeg is. Daarom redden we niet altijd de gehele huiskamer te stofzuigen. Ook langs muren, stoelpoten, tafelpoten, kasten zuigt hij niet goed. Hij zuigt niet vanaf de zijkant. De mat zuigt hij wel goed. Het dwijlsysyeem is best grappig. Maar je dwijlt tegen de richting in. Dat is lastig. Verder is het dwijlen erg zwaar en duurt het dus lang. Kleine hoekjes zijn moeilijk bij de komen.

Minpunten:
Batterijduur kort. Vooral omdat je steeds in booststand moet stofzuigen om een beetje redelijke zuigkracht te hebben.
Slechte zuigkracht.
Steeds het gevoel hebben dat hij niet allles opzuigt.
De voet heeft onderaan een draaiende borstel, die steeds vol zit met haren, wat lastig is om los te krijgen
Zuigt niet vanaf de zijkant, dus lastig zuigen langs muren/ tafelpoten.
Opladen duurt lang
Dwijlen is zwaar en duurt lang. Je moet andersom dwijlen, is lastig.
Lastig onder bank te stofzuigen, vanwege de kruimeldief die onderaan vast zit.

Plus punten:
Makkelijk te pakken en weg te zetten. Het is een veel minder grote drempel om even de stofzuiger te pakken, dan 1 die je in het stopcontact moet doen. Dus even die kruimels onder de tafel stofzuigen, is dan ook zo gedaan.
De kruimeldief kan je er onder het zuigen makkelijk afklikken. Dan kun je even De eventuele kruimels van tafel, of grotere kruimels op de grond opzuigen.
Dwijlen handig, omdat je niet steeds nieuw water hoeft te halen

Pluspunten

• Makkelijk te pakken
  • Kruimeldief makkelijk
  • Dwijlen niet water halen

Minpunten

• Korte batterijduur
  • Slechte zuigkracht
  • Haren blijven in de voet
  • Zuigt niet langs muren
  • Dwijlen zwaar