Philips Performer Active FC8576 zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Performer Active FC8576 zwart, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Elsemiek 12-12-2016

Prima stofzuiger!

Na twee weken deze stofzuiger in gebruik te hebben ben ik er erg tevreden over. Wij hebben door het hele huis laminaat en het mondstuk schuift heel gemakkelijk en zonder veel geluid over de vloeren. De stofzuiger zelf vind ik niet heel zwaar en daardoor is het stofzuigen van de trappen ook goed te doen. Al had het formaat wel iets kleiner gemogen. Ook 'volgt' hij goed. Heel erg fijn vind ik het kleine, ronde, blauwe borsteltje aan de stang waarmee je gemakkelijk even over bijv. de vensterbank kunt gaan. De zuigkracht is gemakkelijk in te stellen met de draaiknop. Zelf gebruik ik vooral de middelste stand. Al met al een prima stofzuiger.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Aan de grote kant

Chantal1979 08-12-2016

Prima stofzuiger

Ik heb de stofzuiger nu 2 weken in m'n bezit en ben er zeer tevreden over. Goede zuigkracht welke ook nog zelf te regelen is, waardoor de hondenharen ook zo weer verdwenen zijn. Hij rijdt soepel en door het lange snoer kom ik bijna overal. Kortom een prima stofzuiger, echt een aanrader!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Vrij stil

MoNieKie 08-12-2016

Prima zuigkracht, goede behendigheid

Prima stofzuiger!
Goede zuigkracht, goede behendigheid, lang snoer

Kleine minpuntjes zijn:
Het apart bevestigde borsteltje.
Deze vind ik te hard(het unstop gedeelte) waardoor er lichte krassen op het te zuigen materiaal komen.
En de stang bevestiging aan de stofzuiger zelf als deze word op geborgen.
Er zit veel speling en ik vind het kwetsbaar.

Pluspunten

• Goede zuigkracht

Minpunten

• kunststof kwetsbaar

Barry3004 07-12-2016

Prima stofzuiger, zeer tevreden !!

Fijne stofzuiger, ik stond verbaasd van de zuigkracht. Voldoende wendbaar. Handige borstel die vast zit aan de stang, dus altijd bij de hand. Lengte van de stang is perfect voor lange mensen, hij maakt geen overmatig geluid en is met energieklasse A erg bovendien erg zuinig. Enige minpunt is dat het snoer iets langer kon.

Pluspunten

• Goede combiborstel
  • Meubelborstel vast aan het mondstuk
  • Allergiefilter
  • Rubbere bumper beschermt de meubels

Minpunten

• Snoer kon iets langer

pme van gent 06-12-2016

Mooie lichte stofzuiger

Hele fijne stofzuiger lekker licht.Handige hulpstukken.Goed wendbaar.Zuigt goed en is makkelijk op de trap mee te nemen doordat hij niet zwaar is.Voor mij ideaal omdat ik 3 trappen met vloerbedekking heb.De rest laminaat en gebruik daar de parketborstel voor.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Lichtgewicht
  • Hulpstukken.
  • 2 voetstukken
  • Mooi

Minpunten

• Te kort snoer voor mij

wendy28111978 06-12-2016

Hele fijne stofzuiger

Hele goede stofzuiger met een goede zuigkracht. De snoer is lang genoeg om overal bij te komen. Fijn dat er meerdere borsteltjes bij zitten. Ik vind wel de stofzuiger een beetje zwaar, met het rijden door huis, maar dat komt ook omdat mijn vorige stofzuiger lichter was. Maar verder is het een prima stofzuiger! Echt een aanrader.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • lange snoer
  • stil

Minpunten

• beetje zware stofzuiger

Diana864 05-12-2016

Goede stofzuiger

Een mooie stofzuiger die heel makkelijk te gebruiken is. De stofzuiger heeft goede zuigkracht maar is toch heel licht. Groot voordeel vind ik de borstel die op de stang zit waardoor hij eigenlijk ook meteen de kruimeldief vervangt.

Pluspunten

• borstel op de stang
  • Gebruiksgemak

Basjansen5678 04-12-2016

Stofzuiger die doet wat die moet

Mooie stofzuiger die goede zuigkracht heeft. De tri active borstel is aan grote kant, maar werkt wel prettig. Door de snoerlengte heeft die goede actieradius

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Tri active voet
  • Snoerlengte

Minpunten

• Klein beetje luidruchtig

marco71 02-12-2016

Prima stofzuiger

Deze stofzuiger doet het prima.
is stil en stevig en doet wat hij moet doen.
heeft geen problemen met katte of honden haren, laat geen stof of andere rommel achter.

Pluspunten

• stil
  • stevig apperaat
  • doet wat hij moet doen

Minpunten

• hulpstuk op de stang

Sabrina 02-12-2016

mooie krachtige stofzuiger

Mooie stofzuiger, met goede zuigkracht (3 standen).
Vrij stil qua geluid.
Bumper tegen beschading van meubels en deurposten.

Enige nadeel dat de stofzuiger vrij groot en zwaar is.

Pluspunten

• vrij stil
  • bumper tegen beschadiging meubels

Minpunten

• zwaar
  • groot

Bianca 02-12-2016

Stille lichtgewicht

Fijne stofzuiger. Licht in gewicht en goede zuigkracht. Fijn dat de zuigstang ook lekker lang is zodat lange mensen er ook ontspannen mee kunnen werken. Hij is vooral ook erg stil. Je kunt gewoon een gesprek blijven voeren. Ook fijn dat hij geschikt is voor harde vloeren en vloerbedekking. Enige minpunt is dat het snoer wat aan de korte kant is.

Pluspunten

• Stil
  • Goede zuigkracht
  • Veel vloeropties

Minpunten

• Snoer is wat kort

nommie 02-12-2016

Fijne stofzuiger, doet zijn werk!

Ik ben blij met deze stofzuiger, hij is lekker soepel, ik hoef geen rare manoeuvres uit te halen om overal goed bij te kunnen. Het is huis is echt schoon, er blijft geen vuil achter. Het borsteltje wat aan de stofzuiger is bevestigd is prettig, ik kan meteen de trap mee stofzuigen, enige nadeel is dat ik de stof wat aan het borsteltje kleeft alleen met mijn handen kan verwijderen Dit is dan ook het enige nadeel van deze stofzuiger

Pluspunten

• lange stang
  • geintregeerd borsteltje
  • goede zuigkracht welke instelbaar

Minpunten

• niet goed kunnen reinigen van borsteltje

Mike35 01-12-2016

Goede stofzuiger met prima zuigkracht

Prima stofzuiger. Goede zuigkracht. Ik ben zelf vrij lang en lengte van de stang van de stofzuiger is ook goed. De borstel die rond de zuigstang zit en die je op elk gewenst moment kan gebruiken is erg handig. Het TriActive+ mondstuk werkt ook erg fijn. Ik vind de stofzuiger persoonlijk wel iets aan de grote kant. Maar al met al een fijne stofzuiger.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • TriActive+ mondstuk

Minpunten

• Formaat

GPGP 01-12-2016

Prima stofzuiger

Pluspunten: Goede zuigkracht, rijdt vlot achter je aan rechtdoor, fijn het geïntegreerde borsteltje, vrijwel geurloos, niet zo veel herrie.
Minpunten: Relatief kort snoer, stugge buis (vooral wanneer je hem zonder zuigvoet gebruikt), vrij zwaar, rijdt bochten vrij stug.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • geïntegreerd borsteltje
  • niet zo veel herrie

Minpunten

• relatief kort snoer
  • stugge buis
  • vrij zwaar

Arjan 01-12-2016

Fijne stofzuiger

Echt een goede stofzuiger.
Hij doet wat je wilt. Lang snoer en goede zuigkracht. Mooi design en leuke kleur.

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Flexibel
  • Lang snoer

Minpunten

• Iets wat zware stang

Debbiehoog 30-11-2016

Een fijne stofzuiger

Een goede stofzuiger. Heel fijn dat er een allergie filter in zit. Rijd gemakkelijk. Voldoende hulpstukken erbij. Mooie zachte stootranden.
Het zwarte stuk met de blauwe haren blijft wat slecht omhoog zitten. Dit is echter niet storend bij het gebruik van de stofzuiger. Niet geheel onbelangrijk is de energieklasse A.
Goede aankoop!

Pluspunten

• Fijn in het gebruik
  • Allergiefilter
  • Energieklasse A

Nellekevdh 28-11-2016

Wendbare stofzuiger

Prima stofzuiger. Voorzien van een allergiefilter, prettig! Goede prestaties (kat, kind, zand en haren van de kat). Heel fijn dat hij erg wendbaar is, maakt het stofzuigen heel gemakkelijk. Bovendien makkelijk dat er een kleine borstel aan de steel vastzit, ben je dus nooit meer kwijt.

Pluspunten

• wendbaar
  • allergiefilter
  • instelbare stang
  • goede zuigkracht

Minpunten

• maakt iets meer lawaai dan wenselijk

simscupoftea 27-11-2016

Prima stofzuiger!

Ik heb de stofzuiger gisteren uitgepakt en direct het hele huis onder handen genomen. Het eerste dat me opviel was dat er geen losse opzetstukjes meer zijn. Het borsteltje voor meubels zit aan de stang vast, waardoor je deze altijd bij de hand hebt. De enige losse accessoire is het opzetstuk voor de laminaatvloer.

De stang zelf vind ik ietwat aan de korte kant. Dat vind ik wel jammer, want door mijn rugklachten is het voor mij niet verstandig om gebukt te stofzuigen. Gelukkig ben ik redelijk klein, waardoor het geen groot probleem vormt. Iets langer had wel gemogen.

De zuigkracht daarentegen is tiptop in orde. Het huis is goed schoon en alle haren van de huisdieren verdwijnen ook als sneeuw voor de zon. Een groot pluspunt!

Pluspunten

• Huis is goed schoon
  • Geen losse opzetstukken meer
  • Rolt goed
  • Haren van huisdieren worden opgezogen

Minpunten

• Stang is wat aan de korte kant

sylvia111 26-11-2016

Uitstekende stofzuiger met veel zuigkracht

Uitstekende stofzuiger voor een mooie prijs. De stofzuiger heeft veel zuigkracht, is heel wendbaar waardoor hij ook makkelijk in moeilijke hoeken komt. Het super handige opzetstuk verwerkt in de stang is een uitkomst. Niet eerst hoeven bukken om een opzetstuk te pakken, maar schuiven en je kunt hem gebruiken. Ook is de stang zeer geschikt voor lange mensen ( ik 1.80m) Qua geluid is de stofzuiger vrij rustig, niet overdreven veel lawaai. De borstels nemen veel vuil mee, zowel de parketborstel als de normale borstel. Hij is licht waardoor hij makkelijk een trap op te tillen is. Ook de onderhoudskit die bijgevoegd is is een pre. Makkelijk en altijd een vervangend onderdeel op voorraad. Kortom, prima stofzuiger.

Pluspunten

• Veel zuigkracht
  • Lange stang
  • Handige opzetstukken
  • Licht
  • Onderhoudskit

Minpunten

• geen

Geluk1 25-11-2016

Zuigt goed, stofzuiger zelf oogt wat goedkoop

Review Philips performer active:

Als stofzuigend Philips gebruiker vond ik het uitpakken van deze stofzuiger al fijn. Ipv de opzetstukken los erbij geleverd te krijgen zitten er bij deze stofzuiger al een verwerkt in de kop en een kan je opbergen aan de stang. Hiernaast is er nog een apart mondstuk voor laminaat en tegel. Deze kan echter ook met het huidige mondstuk.
Op de stofzuiger zelf zijn drie standen te kiezen; meubels, tapijt, harde vloer. Dit is ook te kiezen op de zuig stang.

de stofzuiger stang is tot een redelijk klein formaat te maken. Stofzuiger zelf is medium qua formaat vind hem persoonlijk wel zwaar. De stofzuiger zelf is goed te manoeuvreren door het wieltje voorop.

Het zuigen met de stofzuiger gaat goed op meubels, laminaat en tegels. Vloerbedekking kan ik niet over oordelen. Aan het einde van de stofzuiger zitten kleine borsteltjes waardoor je goed bij de randjes komt.
Echt top!

Pluspunten

• Alle applicaties zitten verwerkt op de stang
  • Aparte kop voor houten vloer
  • Verschillende standen voor andere ondergronden

Minpunten

• Oogt wat goedkoop
  • Stofzuiger zelf is niet de lichtste