Dyson Cinetic Big Ball Musclehead

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Cinetic Big Ball Musclehead op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

merian vasbinder en jos van der heide 12-09-2017

mooie kleur, goede zuigkracht, weinig onderhoud

het is een super stofzuiger mooie kleur mooie grote, fijne lengte van slang en hele fijne sterke zuigkracht. we hebben alleen 1 opmerking hij past niet onder de kast.

Pluspunten

• zuigkracht
  • onderhoud/legen
  • lengte
  • grote
  • weinig lawaai

Minpunten

• past niet onder een dressoir kast

G van der Kaap 24-08-2017

Fan van Dyson na een subliem schoon gevoel

Onlangs heb ik mij door de verkoper van een groot elektronicaconcern laten overhalen om een Dyson Cinetic Big Ball stofzuiger aan te schaffen.
Hoewel ik de aanschafprijs iets aan de hoge kant vond, heb ik mij toch laten overtuigen door de, 'volgens de verkoper' uitstekende garantie voorwaarden die Dyson zou hanteren en de constant blijvende zuigkracht die het apparaat zou bezitten.
Thuisgekomen heb ik natuurlijk uit nieuwsgierigheid direct de Dyson stofzuiger uit de verpakking gehaald, en ben ondanks dat ik dezelfde dag reeds gestofzuigd had met mijn oude stofzuiger (die nu naar de boven verdieping verhuist) mijn nieuwe Dyson gaan proberen.
En inderdaad de verkoper had niets teveel beloofd, Ik heb mij verbaast over de hoeveelheid stof en zand die de Dyson (ondanks mijn vorige stofzuigbeurt) nog uit mijn vloerbedekking wist te toveren, en hoewel ik de Dyson Cinetic Big Ball,compact van formaat vindt, heb ik mij verwonderd over de zuigkracht die het apparaat weet te ontwikkelen, ook bij een redelijk vol filter na dagenlang gebruik.
Waar ik ook zeer over te spreken ben is de zogenaamde 'musclehead zuigmond' die zich automatisch aanpast aan het vloertype dat gezogen moet worden, ideaal !!
Ik ben nu enige weken in het bezit van de Dyson Cinetic Big Ball, en gebruik hem iedere dag (mede omdat ik huisdieren heb) naar volle tevredenheid.

Pluspunten

• constant blijvende zuigkracht
  • zelf aan vloer oppervlak aanpassende zuigmond
  • snoerlengte
  • grote soepele wielen
  • filter zonder vuiligheid aan te raken te ledigen

Minpunten

• vrij hoge aanschaf prijs

Petra 24-08-2017

Dyson Cinetic Big Ball Musclehead

We hebben deze stofzuiger nu ruim een week in huis. We hebben een laminaat vloer en geen huisdieren. Wanneer we de stofzuiger hebben gebruikt, ziet de vloer er uit alsof we net hebben gedweild. Bij onze vorige stofzuiger bleef er altijd nog fijne stof achter; wanneer we met zo'n oranje vloerdoekje de vloer nogmaals deden na het stofzuigen, zat er altijd nog grijs stof aan dat doekje. Nu niet.
Het is wel een echte stofzuiger voor mannen. Ik ben een kleine vrouw en vindt hem onhandig in gebruik. Je moet hem echt vasthouden bij het handvat, even snel de slang uit de stang halen om een plint te zuigen of zo is lastig omdat de mond van de slang dik is, 5 cm, en van plastic is. Het leegmaken van de bak waar het opgezogen vuil in zit gaat makkelijk maar er blijft natuurlijk wel altijd fijnstof achter. Ik deed ook de filters van de droger en ons luchtverversingssysteem van het huis met de stofzuiger schoonmaken. Dat kan met de hulpstukken van Dyson ook maar die zijn erg groot. Je mag met deze stofzuiger ook geen glas of zo opzuigen. Wanneer je dus iets breekt moet je dat met je handen of een blik en veger opvegen.
Kortom, geweldige stofzuiger maar voor mannen en alleen voor vloeren.

Pluspunten

• maakt de vloer uitstekend schoon
  • ziet er prachtig uit
  • mijn man zal voortaan stofzuigen

Minpunten

• slangen zijn erg dik
  • handvat voor kleine handen onhandig

c.langedijk 19-08-2017

zuigt elk oppervlak moeiteloos

ik heb hem gekocht vanwege een heel goed beoordeling door mijn zwager die hem al een paar maanden in zijn bezit heeft.De prijs was behoorlijk,maar dan krijg je er wat voor.
Ten eerste een garantie van 5 jaar.
Geen stofzakken moeten kopen omdat de zak vol is.
Heel hygienisch met het verwijderen van het stof.
Een lang snoer en een lange slang,zodat je niet overal inpluggen moet omdat de slang te kort is.
En je hoeft niet te kiezen over welk oppervlak je zuigt,want hij past zich automatisch aan.
Al met al een hel of a machine
Zeer tevreden.

Hans 19-08-2017

Uitstekende zuigkracht

Fantastisch product, zeer grote verbetering vergeleken met mijn vorige dyson, waarover ik al zeer tevreden was. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Uitgebreide hulpmiddelen
  • Cashback

Minpunten

• Tot nu toe nog geen

Frank 15-08-2017

Eens een Dyson altijd een Dyson

Na 13 jaar begon onze eerste Dyson DC19 wat te verslijten. Dan maar nieuwe Dyson gekocht en we zijn zeer tevreden over onze nieuwe aankoop. Iets wat goed is dan moet je niet veranderen.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • goede zuigkracht

Korhan G. YUKSELEN 15-08-2017

Perfekt

de inrichting waardoorheen het product is zeer goed. Kwaliteit van het materiaal mooi
motorvermogen en zeer goede kwaliteit, echt
Het is echt heel goed trekt zelfs de meest minuscule stof

Pluspunten

• tractie
  • licht

Minpunten

• kamer toevoegingen

Mia 31-07-2017

Stofzuiger

Fijne stofzuiger zuigt erg goed maakt alles zeeg goed schoon.
Ook voor op te bergen prima klein compact.
Ben er blij mee

Pluspunten

• Zuigt zeeg goed
  • Lekker klein

Minpunten

• Moet wennen aan de beweegbare borstel

G. Tesselaar 29-07-2017

Dyson cinetic big ball

Deze stofzuiger werkt heel goed, alleen zou hij wat zwenkbaarder kunnen. Ik vind het niet handig dat je het kleine ronde zuigborsteltje alleen op de lange steel van het zuigmondje voor kieren kunt bevestigen en gelijk op het handvat want ik stof ook mijn meubels en vensterbanken ermee af.

Ik heb weer voor een Dyson gekozen omdat mijn oude super was en die is 8 1/2 jaar meegegaan zonder enig mankement.

Jef 26-07-2017

Dyson dc33c pro

Super stofzuiger. Doet wat ervan verwacht wordt. Gaat moeiteloos over van parket op gewone vloer en tapijt

Pluspunten

• Zuigkracht

Minpunten

• Geluid
  • Prijs

Fred Eijmaal 17-07-2017

mooi design

Gewoon goed, daarom kies ik hiervoor, niet meer en niet minder. Technisch beter, krachtiger en ziet er ook nog eens leuk uit.

Pluspunten

• mooi design
  • geen stofzuigerzak meer
  • krachtig
  • hanteerbaar
  • licht

Sophie De Ruydts 11-07-2017

Twijfels bij nieuwe Dyson bigball cin.abs

Wij hebben altijd Miele in huis gehad. Na 12 jaar was het tijd voor een nieuwe stofzuiger .Krëfel Grimbergen heeft me overtuigd om de nieuwe Dyson Bigball Cin.Abs te kopen. Ik was op zoek naar de gemakkelijkste en simpelste stofzuiger van goede kwaliteit. Het feit dat ze geen stofzuigzakken meer zijn vond ik super. We waren echter verbaast toen we de doos opende en dat we zagen hoeveel verschillende accessoires er waren. Bij Miele kan je met één zuigmond quasi alles doen. Je moet gewoon functie tapijt of vloer inschakelen. voor de rest zitten er enkele stukken in de machine zelf. Hier moeten we een hele kast voorzien....De aan en uit knoppen bij Dyson zien er ook heel fragiel uit. Bij Miele kan je er met je voet op stampen zonder dat er nooit iets loskomt. Hier heb ik schrik dat ze vlug stuk gaan gaan dooe het fijne plastiek. Idem voor het knopje aan de filterzak die je moet openenen om de reservoire leeg te maken. Ik hoop dat deze vooroodelen het omgekeerde zullen bewijzen. Mvg Sophie De Ruydts

Pluspunten

• klein en leuke vorm
  • geen zakken meer

Minpunten

• fragiele stukken
  • te veel accessoires

M.J.te Brinke 11-07-2017

Goed doordacht en een vooruitgang met de oudere versie

Na 10 jaar een Dyson DC20 in gebruik te hebben, hebben we besloten een tweede aan te schaffen.
Helaas had mijn vrouw enkele nadelige punten wat ze bij de oude DC20 had, waaronder de zuigmond die regelmatig uit de bevestiging klapte als je b.v. onder vlakke oppervlakten wilde gaan zuigen, en de handvat die tussen de slang en de stang zit was vrij snel kapot.
We hebben nu gekozen voor de Dyson cinetic Big Ball Musclehead.
In de winkel waren we blij verrast, de minpunten die we bij de oude Dyson hadden, zijn flink aangepakt.
Zuigkracht is enorm, en 1 van de bijkomende voordelen zijn dat deze geen filters meer heeft die je telkens moet wassen.
Het leeghalen van de reservoir gaat via een handig systeem, bij de oude moest je namelijk de reservoir bak van de klep loshalen, dat is nu niet meer nodig.
Al met al ( afgezien van de prijs) een zeer goede en kwalitatief sterke stofzuiger, maar die ervaring hadden we al.
Ps, de oude werkt ook nog goed, en wordt nu gebruikt voor de bovenverdieping.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Geen filters

Minpunten

• geen

Roland 28-07-2016

Uiterst tevreden.

We hebben nu de Big ball een maand en meteen bij het eerste gebruik merkte ik dat de zuigkracht enorm vooruit ging op onze vorige stofzuiger, wat overigens eentje met zak was. Het verschil met de vorige was meteen te merken toen ik klaar was, want bij de oude kon ik nog steeds wat vuil voelen als we op blote voeten rondliepen, dat was met de big ball zeker niet.
Hij gaat ook door de muslehead kop moeiteloos over van de houten vloer naar tapijt of een mat. Een ander pluspunt is dat er geen pluizen of haren aan de kop blijven zitten die je als je klaar bent met de hand er nog af moet plukken.
Al met al ben ik zeer tevreden over de aankoop en zou ik hem zeker aanraden.