Dyson Cinetic Big Ball Absolute

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 66 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Cinetic Big Ball Absolute op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Erik 08-09-2018

Slecht apparaat

Ik begrijp nog steeds niet hoe dit apparaat zo goed kan scoren.
Wij hebben een hond en een kat maar de haren blijven liggen, je duwt ze met de voet gewoon wat van je af.
Ook een speciale voet mag niet baten.

Gewoon even de steel los maken om de losse haartjes of stof van een kastje, bank of eender wat zit er niet meer in, je hebt overal een apart opzetstuk bij nodig.

En als je klaar bent met stofzuigen heb je last van je polsen van de verschrikkelijk onhandige beugel die aan het handvat zit.

Ik heb hem nu 4 maanden en overweeg om deze weg te gooien en een andere te kopen, absoluut geen aanrader...

Pluspunten

Minpunten

• Het hele apparaat.

Anita 28-04-2018

Great machine

Na vele jaren MIELE te hebben gebruikt (met stofzak) nu overgestapt op DYSON. Na veel getwijfel. Wij hebben veel hondenhaar en veel ruimten om schoon te maken. Wat een verademing dit apparaat. Meer zuigkracht, veel goede hulpstukken.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • veel heel handige hulpstukken
  • rolt heel gemakkelijk over het snoer
  • gemakkelijk te legen container
  • geluid niet luider dan MIELE zakloos

Minpunten

• snoer mag langer
  • stang wordt statisch, haren kleven aan de stang

strix 14-09-2017

Goede stofzuiger

Pas 2 wkn in gebruik. Hoge zuigkracht. veel verschillende hulpstukken. geen zakken maar stofbak. deze is goed leeg te maken.

Pluspunten

• Geen stofzak
  • Geen filter wissel
  • Hoge zuigkracht

Minpunten

• Hoge prijs
  • Veel lawaai

Nico 11-09-2017

bevalt uitstekend

gekocht omdat vorige (uiterst stille) stofzuiger de geest gegeven had.
Via internet en bekenden nagevraagd of Dyson wel iets is en niet alleen een dure naam....
Uiteindelijk gekozen voor BigBall Absolute en moet zeggen dat 'ie het uitstekend doet. Is wat lawaaig maar zuigen en legen geen klagen over. Voelt hier en daar wat plastic-achtig...

Pluspunten

• zuigkracht
  • simpel te legen
  • veel accesoires

Minpunten

• plastic-achtig...
  • lawaai

Anita 08-09-2017

Dyson Cinetic big ball absolute

Wat een zuigkracht! Top. Ook krijg je er heel veel mondstukken bij. Had deze jaren geleden moeten aanschaffen. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Mijn vorige stofzuiger was een zakloze Philips maar had totaal geen zuigkracht, er was slechts 1 zuigmond bij en toch betaalde ik daar ook al € 130 voor. Deze Dyson is natuurlijk iets duurder maar wel van alle gemakken voorzien en een zeer goede zuigkracht!

Pluspunten

• Diverse zuigmonden
  • Zuigkracht

Minpunten

• Snoer had iets langer gemogen

W. Staal 04-09-2017

Krachtige stofzuiger met veel gemakelijke hulpstukken

Dit is onze 2de Dyson stofzuiger en zijn zeer tevreden, na 13 jaar was onze eerste versleten en hebben we uiteraard weer voor een Dyson gekozen, ze zijn wat duurder maar daar krijg je een boel gemak voor terug. Over het apparaat is goed nagedacht, zeer veel handige hulpstukken voor ieder schoonmaakprobleem in huis. Ook voor verschillende vloeren zijn er hulpstukken, ideaal!!! Zeker de zuigkracht is fijn, alle hondenharen vliegen er zo in.

Pluspunten

• wendbaar
  • zuigkracht
  • hulpstukken
  • Komt weer rechtop als ie omvalt
  • levensduur

Minpunten

• Snoer mag iets langer zijn
  • geluidsniveau

Karin Coppelmans 01-09-2017

Prachtig ontwerp, werkt goed, perfect resultaat! Bijzonder!

Niet twijfelen, gewoon kopen en van je beste aankoop ooit genieten!!! De mooiste manier van stofzuigen voor iedereen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Veel onderdelen
  • Makkelijk te bedienen en te legen!
  • Bijzonder!

Yannick 30-08-2017

Super stofzuiger

Super stofzuiger, komt heel compleet, veel accessoires waarmee je ook effectief iets kan doen. Enkel spijtig van de plastieke afwerking, aan/uit knop + verlengsnoer oprol knop lijken niet lang mee te gaan, nog "plastiekerig" hopelijk heb ik ongelijk. Ook de opberg optie voor de vaste steel lijkt niet lang mee te zullen gaan.

Verder ideaal voor mensen met huisdieren en kleine kinderen

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Zuigkracht

Minpunten

• veel plastiek, hopelijk breekt dit niet af

Martine De Becker 29-08-2017

grote zuigkracht met groot aantal nuttige accessoires

Nooit een stofzuiger gehad met dermate uitgekiende toebehoren voor parket, gordijnen, vloer, tapijt, auto, radiatoren, enz... alles heel vlot aan- en afkoppelbaar, geen handleiding noodzakelijk ...
Lediging met druk op de knop, zonder stofwolk of handen vuil te maken ....

Pluspunten

• zeer handelbaar
  • handige en vlotte lediging,
  • géén stofzak meer
  • grote zuigkracht

Frédérique Deshayes 28-08-2017

Licht toestel, grote zuigkracht

Grote zuigkracht voor vloeren en matten. Licht om te dragen, heel flexibel in de bewegingen.
Prijs en kwaliteit in orde.

Pluspunten

• Grote zuigkracht
  • Licht toestel

Annemiek 27-08-2017

Prima Stofzuiger

Na 13 jaar een Dyson gehad te hebben werd het tijd om deze te vervangen.
Misschien gewenning maar de oude heeft wat mij betreft toch nog steeds een aantal voordelen t.o.v. de dit model.
Wat mij tegenvalt, het legen van de opvangbak je krijgt hem niet goed leeg. Schoonmaken is er lastiger op geworden goed en de opvangzak sluit veel moeilijker.
Verder is de zuigkracht nog steeds uitstekend is hij is zeer gebruiksvriendelijk, heeft een sterke zuigkracht en vooral het kliksysteem is erg handig. Ook zijn de bijgeleverde opzetstukken erg praktisch voor o.a. de lastige hoeken.
het aan/uitknopje en het oprolknopje ogen nogal fragiel hopelijk breekt dit niet snel af?
Dyson blijft zeker een aanrader.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • licht, compact en wendbaar
  • regelbare zuigkracht

Minpunten

• legen en schoonmaken opvangzak

CINETIC BIG BALL ABSOLUTE DSYSON 26-08-2017

big ball absolute cinetic dyson

jullie product was mij tot nu onbekend, toch ging ik over tot deze aankoop omdat ik geloof in de goede kwaliteiten van dit toestel. Na het uitnemen en lezen was het kinderspel om ineen te steken en aan de slag te gaan. Gelet op onze leeftijd zullen mijn man en ik er veel "gezond" plezier aan beleven. Een meevaller om Nu tot aankoop over te gaan is dat wij een Cash Back van 70 euro ontvangen. De firma Colruyt leverde dit prompt na bestelling en probleemloos.

Pluspunten

• simpel ineen te zetten
  • garantie op hygiëne

Minpunten

• weet nog niet
  • misschien niets, wel redelijk duur

flieger 26-08-2017

veel zuigkracht

zoals altijd weer een dyson. geschikt voor binnen maar zeker ook voor buiten. na een aantal jaren verhuist onze dyson altijd naar buiten om daar nog de tuin en vogelkooien stofvrij te houden.
hij is zelfs zo geliefd dat inbrekers er mee aan de haal gaan. vandaar deze week maar weer gekozen voor een nieuwe zodat de oude weer dienst kan doen in de tuin. hopelijk hebben we van deze apparaten nog lang plezier.

Isabel 26-08-2017

Eer van je werk

Een dyson cinetic big ball gekocht omdat we een groot gezin hebben en een hond. De stofzuiger zal dus zeker veel gebruikt worden. Gekocht omdat weinig tierlantijntjes kapot kunnen ( zoals met vorige apparaat). EN Makkelijk in gebruik. Ook heel fijn dat het apparaat echt op zijn pootjes terecht komt. En na een stofzuigerbeurt is het het elke keer weer verrassend hoeveel stof je weer verzameld hebt. De bank met hondenharen is zeer snel weer schoon en de lange haren van mijn dochter in haar slaapkamer met vloerbedekking is ook geen probleem meer. Dus: hij is niet goedkoop, maar zeker het geld waard en hopelijk kunnen wij er weer jaren tegenaan!. Enig minpuntje: de accesoires worden los meegleverd en er kunnen maar een enkele vastgeklikt worden op de steel. De rest moet ik los bij de stofzuiger bewaren.

Pluspunten

• Zeer goede zuigkracht
  • Komt weer op zijn pootjes terecht
  • Zeer handig in gebruik

Minpunten

• maar een paar acc. vastgeklikt worden op de steel

Helene janssen 25-08-2017

Goede zuigkracht

Dit is de tweede dyson voor mij. De eerste was de eenvoudige uitvoering zonder hulpstukken.
nu heb ik veel verschillende hulpstukken erbij, en kan ik de stofzuiger veelzijdiger inzetten. bv trap stofzuiger, spinnenjager, plinten stofzuigen, auto uitzuigen, onder lage kasten zuigen, en ga zo maar door.
Leuke bijkomstigheid is. Ik hoef zelfs geen filter meer schoon te maken.

karin 24-08-2017

fijne stofzuiger ..grote zuigkracht

erg fijne stofzuiger , echt alles van de vloer is weg tot de laatste korreltjes zand etc. fijn dat er veel opzetstukken bijzitten, even wennen waar elk onderdeel voor dient maar dan is het gaan met die banaan ( stofzuiger).

Pluspunten

• goede zuigkracht

Luchal 23-08-2017

Sledestofzuiger

Goed product . Cashback procedure belachelijk omslachtig en 0800 telefoonnummer
Is een "onbekend nummer "
Jammer voor Dyson.

Mie_la 20-08-2017

MUST HAVE dyson stofzuiger

Eerste kennismaking met Dyson via deze sledestofzuiger. Mijn verwachtingen werden enorm ingelost. Er zijn erg veel handige accessoires meegeleverd met elk hun functie. Na kennismaking hiermee gebruik in mijn stofzuiger optimaal. Bijvoorbeeld een apart stuk voor de plinten stofvrij te maken. Erg gemakkelijk en ongelooflijk wat een verschil na deze poetsbeurt.
De zuigkracht van deze machine is enorm en is dag en nacht verschil met mijn vorige gewone stofzuiger van Philips.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het toestel prijs-kwaliteit absoluut in verhouding vind. Een investering waarvan je niet snel spijt zal krijgen.

Pluspunten

• De verschillende accessoires
  • Zijn zuigkracht

Minpunten

• Het geluid

E.H.Wingelaar 19-08-2017

Super

Zuigt als een tierelier.Moet 100 karakters bestaan. Dus zuigt als een tierelier.nomaals zuigt als een juist ja

Willy 19-08-2017

Nog nooit was stofzuigen een feest!

Design, accessories, functionaliteit en vooral goeie recensies hebben mij doen besluiten over te stappen op Dyson.

Pluspunten

• Ontwerp, functionaliteit en accessoires
  • Zuigkracht
  • Onderhoud

Sandra 18-08-2017

Ik ben fan geworden van Dyson.

Ik heb vandaag de Dyson Cinetic Big Ball Absolute aangschaft. Ben meteen aan de slag gegaan om te ervaren of Dyson echt staat voor wat het zegt. En eerlijheidsgetrouw moet ik toegeven, hij werkt echt zoals het gezegd wordt. Ik ben dan ook heel tevreden over deze stofzuiger en kan hem ook echt aanraden. Hiervoor was ik een echte fan van een ander ook vrij duur merk maar dat is helemaal over. Ik zie er nu ook niet meer tegenop om te stofzuigen hoewel ik het nog steeds niet leuk vind maar met een huisdier ben je gewoon verplicht iedere dag even de stofzuiger door je huis te laten gaan. Top, ik kan er niets anders over zeggen.

Pluspunten

• Geen vieze luchtjes
  • kunststof haren dus geen harige stoffige borstel
  • veel hulpstukken
  • Handig meedraaibaar handvat
  • Geen filter wassen

Braeckman Marie Claire 18-08-2017

Cinetic Big Ball Absolute

Heel goed toestel ! Gemakkelijk in gebruik en grote zuigkracht. Heel tevreden met mijn aankoop !Ik zou dit toestel aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • geen stofzak meer

Minpunten

• nogal veel lawaai

Droes Prinsen 15-08-2017

groot gebruiksgemak

zeer wendbaar, grote zuigkracht en eigentijdse vormgeving leiden tot een groot gebruiksgemak.
Daarnaast zijn het aantal hulpstukken uiterst efficiënt, zeker in de mogelijkheid om deze op de stang mee te dragen

Manon 15-08-2017

Fantastisch apparaat

Enige tijd geleden had ik al een snoerloze Dyson gekocht en nu ook een "gewone" stofzuiger van Dyson. Het woordje 'gewoon' kun je wel weglaten wat een verademing! Het apparaat is licht in gebruik, heeft geen (vieze) stofzak maar een makkelijk te legen (en schoon te maken) bak en deze stofzuiger wordt zo compleet geleverd dat werkelijk alles in huis hiermee binnen no time stof/haar vrij is. Ik wist het eigenlijk al wel maar ik heb ook deze eigenlijk te laat gekocht, had het veel eerder moeten doen!

Pluspunten

• lichtgewicht, makkelijk wendbaar
  • flexibele stang, makkelijk te wisselen kopstukken

Minpunten

• geen stootranden voor je plinten en kozijnen

Roy K 14-08-2017

Dyson Cinetic big ball absolute kracht patser

Sinds een paar dagen heb ik de dyson big ball absolute, ik heb gekeken naar een stofzuiger die veel kracht heeft en een makkelijk telegen opvangbak.

Hierbij kwam ik op de dyson 800watt of de 1200watt aangezien ik 2 langharige katten heb wouw ik graag iets meer zuigkracht en ben ik voor de 1200watt gegaan, het voordeel van de absolute is dat je 2 turbo borstels krijgt een kleine voor de bank en trap en de grote voor m'n tapijt zo ben je snel van je katten of honden haren af.

Verder zitten er genoeg accessoires bij om in alle kiertjes te komen van je huis, zelfs een borstel om onder kleine kiertjes te zuigeb bijvoorbeeld onder je dressoir zodat je geen rondvliegende stofwolkjes krijgt.

De kop is zo ontwikkeld dat hij mee beweegt als je omhoog of omlaag gaat dus zeer licht wil je spinnenweb van je plafond afhalen.

Ik raad de Dyson big ball absolute aan iedereen aan.

Pluspunten

• Maken te legen
  • Geen onderhoud
  • Veel zuigkracht zonder verlies
  • Als die omrolt rolt hij zichzelf weer staand

Minpunten

• Hij is aan de zware kant