Dyson Cinetic Big Ball Absolute - Reviews

Patrick van Vliet 18-11-2016 Product paar maanden in bezit

Top schotzuiger

IK heb nu een paar maanden deze stofzuiger ik zou echt nooit meer wat anders willen, Hij is heel makkelijk in gebruik. en maak veel minder geluid als mijn andere dyson stofzuiger waar ik ook nog steeds met heel veel plezier meer zuig.
Zelf vinden wij alles van dyson helemaal super wij hebben ook een Dyson Cool en die kan je snachts echt aan laten want daar heb je echt helemaal geen last van en hij is echt super veilig

Dus ik beveel echt alles aan waar dyson op staat

Pluspunten

• Makkelijk te legen
  • Super stofzuiger borstels

Marcel uit Apeldoorn 16-11-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige machine

Na enig speurwerk een dyson Cinetic Big Ball Absolute aan geschaft. Ik heb deze nu een paar weken en vindt het een geweldige machine, de machine doet alles wat het moet doen!
Gemakkelijk in de bediening en na het zuigen het stof reservoir legen en deze is weer klaar voor de volgende keer
Ik beveel deze machine aan

Pluspunten

• Mooi vormgegeven
  • Veel hulpstukken bijgeleverd
  • doordacht ontwerp
  • geen filters of zakken

Minpunten

• iets wat lawaai van de motor

bimota 26-07-2016 Product maand in bezit

Mooi vormgegeven, zeer krachtige en perfecte stofzuiger!

Ik heb al jaren een Dyson stofzuiger. Nu een maand deze nieuwe in bezit en deze is zo mogelijk nog beter! Hij heeft een langere stang, waardoor lange mensen ook rechtop kunnen staan met stofzuigen en je overal nog makkelijker bij kunt. De overgang slang/buis is buigzaam, zodat hij zeer flexibel is en je ook makkelijker onder de bank e.d. kunt komen. Ook komt er geen knik in de slang, wat ik bij de vorige nog wel eens had. Als je de buis of mond eraf haalt, is dit ook eenvoudiger, omdat het mechanisme waar je hem mee losklikt aan de andere kant zit. Je schuift hem er dus makkelijker af. De borstels passen zich automatisch aan aan de vloer (dus parket, tegels of vloerbedekking). Dit is ideaal, hoef je niet telkens met je voet de borstel erin of eruit te klikken. Ook maakt hij wat minder lawaai dan de vorige, al is het volume nog behoorlijk, maar ja, hij zuigt zéér goed, dat wel! Het snoer rolt ook heel licht op en hij stinkt niet, maar dat deed de vorige ook niet. Kortom: het is een dure machine, maar wat mij betreft helemaal waard!