Dyson Cinetic Big Ball Absolute - Reviews

Model stofzuiger
slede
Energielabel
E

Beoordeling op basis van 64 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

bimota 26-07-2016
  • Product maand in bezit

Mooi vormgegeven, zeer krachtige en perfecte stofzuiger!

Ik heb al jaren een Dyson stofzuiger. Nu een maand deze nieuwe in bezit en deze is zo mogelijk nog beter! Hij heeft een langere stang, waardoor lange mensen ook rechtop kunnen staan met stofzuigen en je overal nog makkelijker bij kunt. De overgang slang/buis is buigzaam, zodat hij zeer flexibel is en je ook makkelijker onder de bank e.d. kunt komen. Ook komt er geen knik in de slang, wat ik bij de vorige nog wel eens had. Als je de buis of mond eraf haalt, is dit ook eenvoudiger, omdat het mechanisme waar je hem mee losklikt aan de andere kant zit. Je schuift hem er dus makkelijker af. De borstels passen zich automatisch aan aan de vloer (dus parket, tegels of vloerbedekking). Dit is ideaal, hoef je niet telkens met je voet de borstel erin of eruit te klikken. Ook maakt hij wat minder lawaai dan de vorige, al is het volume nog behoorlijk, maar ja, hij zuigt zéér goed, dat wel! Het snoer rolt ook heel licht op en hij stinkt niet, maar dat deed de vorige ook niet. Kortom: het is een dure machine, maar wat mij betreft helemaal waard!

Roy K 14-08-2017

Dyson Cinetic big ball absolute kracht patser

Sinds een paar dagen heb ik de dyson big ball absolute, ik heb gekeken naar een stofzuiger die veel kracht heeft en een makkelijk telegen opvangbak.

Hierbij kwam ik op de dyson 800watt of de 1200watt aangezien ik 2 langharige katten heb wouw ik graag iets meer zuigkracht en ben ik voor de 1200watt gegaan, het voordeel van de absolute is dat je 2 turbo borstels krijgt een kleine voor de bank en trap en de grote voor m'n tapijt zo ben je snel van je katten of honden haren af.

Verder zitten er genoeg accessoires bij om in alle kiertjes te komen van je huis, zelfs een borstel om onder kleine kiertjes te zuigeb bijvoorbeeld onder je dressoir zodat je geen rondvliegende stofwolkjes krijgt.

De kop is zo ontwikkeld dat hij mee beweegt als je omhoog of omlaag gaat dus zeer licht wil je spinnenweb van je plafond afhalen.

Ik raad de Dyson big ball absolute aan iedereen aan.

Pluspunten

• Maken te legen
  • Geen onderhoud
  • Veel zuigkracht zonder verlies
  • Als die omrolt rolt hij zichzelf weer staand

Minpunten

• Hij is aan de zware kant

Guido Roeland 27-02-2017

Absolute winnaar!!

Deze stof zuiger overtrof onze stoutste dromen. 2langharige katten in de rui en waar twee voorgaande stofzuigers uren bezig waren was deze harenvreter in een kwartier klaar!! Door de turbo harenborstel echt onverslaanbaar. Erg lang getwijfeld i.v.m. de erg hoge prijs maar die zijn wij na slechts 1 zuigbeurt al vergeten. elke cent dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accesoires
  • Zakloos
  • Wendbaarheid
  • Bereik

Minpunten

• Iets lawaaiig
  • Hoge prijs

Sonja 01-02-2017

Bigball Absolute

Zeer te vreden met de aankoop van dit toestel. Meest complete toestel van de Bigbal range. Komt altijd weer op zijn pootjes terecht. Als ik echt kieskeurig moet zijn, zal ik de snoer nog langer willen hebben.

Pluspunten

• Kompleet
  • Zuigkracht
  • Stabiel
  • Praktisch

Minpunten

• Snoer kan langer

Patrick van Vliet 18-11-2016

Top schotzuiger

IK heb nu een paar maanden deze stofzuiger ik zou echt nooit meer wat anders willen, Hij is heel makkelijk in gebruik. en maak veel minder geluid als mijn andere dyson stofzuiger waar ik ook nog steeds met heel veel plezier meer zuig.
Zelf vinden wij alles van dyson helemaal super wij hebben ook een Dyson Cool en die kan je snachts echt aan laten want daar heb je echt helemaal geen last van en hij is echt super veilig

Dus ik beveel echt alles aan waar dyson op staat

Pluspunten

• Makkelijk te legen
  • Super stofzuiger borstels

Marcel uit Apeldoorn 16-11-2016

Geweldige machine

Na enig speurwerk een dyson Cinetic Big Ball Absolute aan geschaft. Ik heb deze nu een paar weken en vindt het een geweldige machine, de machine doet alles wat het moet doen!
Gemakkelijk in de bediening en na het zuigen het stof reservoir legen en deze is weer klaar voor de volgende keer
Ik beveel deze machine aan

Pluspunten

• Mooi vormgegeven
  • Veel hulpstukken bijgeleverd
  • doordacht ontwerp
  • geen filters of zakken

Minpunten

• iets wat lawaai van de motor

strix 14-09-2017

Goede stofzuiger

Pas 2 wkn in gebruik. Hoge zuigkracht. veel verschillende hulpstukken. geen zakken maar stofbak. deze is goed leeg te maken.

Pluspunten

• Geen stofzak
  • Geen filter wissel
  • Hoge zuigkracht

Minpunten

• Hoge prijs
  • Veel lawaai

Nico 11-09-2017

bevalt uitstekend

gekocht omdat vorige (uiterst stille) stofzuiger de geest gegeven had.
Via internet en bekenden nagevraagd of Dyson wel iets is en niet alleen een dure naam....
Uiteindelijk gekozen voor BigBall Absolute en moet zeggen dat 'ie het uitstekend doet. Is wat lawaaig maar zuigen en legen geen klagen over. Voelt hier en daar wat plastic-achtig...

Pluspunten

• zuigkracht
  • simpel te legen
  • veel accesoires

Minpunten

• plastic-achtig...
  • lawaai

Anita 08-09-2017

Dyson Cinetic big ball absolute

Wat een zuigkracht! Top. Ook krijg je er heel veel mondstukken bij. Had deze jaren geleden moeten aanschaffen. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Mijn vorige stofzuiger was een zakloze Philips maar had totaal geen zuigkracht, er was slechts 1 zuigmond bij en toch betaalde ik daar ook al € 130 voor. Deze Dyson is natuurlijk iets duurder maar wel van alle gemakken voorzien en een zeer goede zuigkracht!

Pluspunten

• Diverse zuigmonden
  • Zuigkracht

Minpunten

• Snoer had iets langer gemogen

W. Staal 04-09-2017

Krachtige stofzuiger met veel gemakelijke hulpstukken

Dit is onze 2de Dyson stofzuiger en zijn zeer tevreden, na 13 jaar was onze eerste versleten en hebben we uiteraard weer voor een Dyson gekozen, ze zijn wat duurder maar daar krijg je een boel gemak voor terug. Over het apparaat is goed nagedacht, zeer veel handige hulpstukken voor ieder schoonmaakprobleem in huis. Ook voor verschillende vloeren zijn er hulpstukken, ideaal!!! Zeker de zuigkracht is fijn, alle hondenharen vliegen er zo in.

Pluspunten

• wendbaar
  • zuigkracht
  • hulpstukken
  • Komt weer rechtop als ie omvalt
  • levensduur

Minpunten

• Snoer mag iets langer zijn
  • geluidsniveau

Karin Coppelmans 01-09-2017

Prachtig ontwerp, werkt goed, perfect resultaat! Bijzonder!

Niet twijfelen, gewoon kopen en van je beste aankoop ooit genieten!!! De mooiste manier van stofzuigen voor iedereen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Veel onderdelen
  • Makkelijk te bedienen en te legen!
  • Bijzonder!

Yannick 30-08-2017

Super stofzuiger

Super stofzuiger, komt heel compleet, veel accessoires waarmee je ook effectief iets kan doen. Enkel spijtig van de plastieke afwerking, aan/uit knop + verlengsnoer oprol knop lijken niet lang mee te gaan, nog "plastiekerig" hopelijk heb ik ongelijk. Ook de opberg optie voor de vaste steel lijkt niet lang mee te zullen gaan.

Verder ideaal voor mensen met huisdieren en kleine kinderen

Pluspunten

• Veel accessoires
  • Zuigkracht

Minpunten

• veel plastiek, hopelijk breekt dit niet af

Martine De Becker 29-08-2017

grote zuigkracht met groot aantal nuttige accessoires

Nooit een stofzuiger gehad met dermate uitgekiende toebehoren voor parket, gordijnen, vloer, tapijt, auto, radiatoren, enz... alles heel vlot aan- en afkoppelbaar, geen handleiding noodzakelijk ...
Lediging met druk op de knop, zonder stofwolk of handen vuil te maken ....

Pluspunten

• zeer handelbaar
  • handige en vlotte lediging,
  • géén stofzak meer
  • grote zuigkracht

Frédérique Deshayes 28-08-2017

Licht toestel, grote zuigkracht

Grote zuigkracht voor vloeren en matten. Licht om te dragen, heel flexibel in de bewegingen.
Prijs en kwaliteit in orde.

Pluspunten

• Grote zuigkracht
  • Licht toestel

Annemiek 27-08-2017

Prima Stofzuiger

Na 13 jaar een Dyson gehad te hebben werd het tijd om deze te vervangen.
Misschien gewenning maar de oude heeft wat mij betreft toch nog steeds een aantal voordelen t.o.v. de dit model.
Wat mij tegenvalt, het legen van de opvangbak je krijgt hem niet goed leeg. Schoonmaken is er lastiger op geworden goed en de opvangzak sluit veel moeilijker.
Verder is de zuigkracht nog steeds uitstekend is hij is zeer gebruiksvriendelijk, heeft een sterke zuigkracht en vooral het kliksysteem is erg handig. Ook zijn de bijgeleverde opzetstukken erg praktisch voor o.a. de lastige hoeken.
het aan/uitknopje en het oprolknopje ogen nogal fragiel hopelijk breekt dit niet snel af?
Dyson blijft zeker een aanrader.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • licht, compact en wendbaar
  • regelbare zuigkracht

Minpunten

• legen en schoonmaken opvangzak

CINETIC BIG BALL ABSOLUTE DSYSON 26-08-2017

big ball absolute cinetic dyson

jullie product was mij tot nu onbekend, toch ging ik over tot deze aankoop omdat ik geloof in de goede kwaliteiten van dit toestel. Na het uitnemen en lezen was het kinderspel om ineen te steken en aan de slag te gaan. Gelet op onze leeftijd zullen mijn man en ik er veel "gezond" plezier aan beleven. Een meevaller om Nu tot aankoop over te gaan is dat wij een Cash Back van 70 euro ontvangen. De firma Colruyt leverde dit prompt na bestelling en probleemloos.

Pluspunten

• simpel ineen te zetten
  • garantie op hygiëne

Minpunten

• weet nog niet
  • misschien niets, wel redelijk duur

flieger 26-08-2017

veel zuigkracht

zoals altijd weer een dyson. geschikt voor binnen maar zeker ook voor buiten. na een aantal jaren verhuist onze dyson altijd naar buiten om daar nog de tuin en vogelkooien stofvrij te houden.
hij is zelfs zo geliefd dat inbrekers er mee aan de haal gaan. vandaar deze week maar weer gekozen voor een nieuwe zodat de oude weer dienst kan doen in de tuin. hopelijk hebben we van deze apparaten nog lang plezier.

Isabel 26-08-2017

Eer van je werk

Een dyson cinetic big ball gekocht omdat we een groot gezin hebben en een hond. De stofzuiger zal dus zeker veel gebruikt worden. Gekocht omdat weinig tierlantijntjes kapot kunnen ( zoals met vorige apparaat). EN Makkelijk in gebruik. Ook heel fijn dat het apparaat echt op zijn pootjes terecht komt. En na een stofzuigerbeurt is het het elke keer weer verrassend hoeveel stof je weer verzameld hebt. De bank met hondenharen is zeer snel weer schoon en de lange haren van mijn dochter in haar slaapkamer met vloerbedekking is ook geen probleem meer. Dus: hij is niet goedkoop, maar zeker het geld waard en hopelijk kunnen wij er weer jaren tegenaan!. Enig minpuntje: de accesoires worden los meegleverd en er kunnen maar een enkele vastgeklikt worden op de steel. De rest moet ik los bij de stofzuiger bewaren.

Pluspunten

• Zeer goede zuigkracht
  • Komt weer op zijn pootjes terecht
  • Zeer handig in gebruik

Minpunten

• maar een paar acc. vastgeklikt worden op de steel

Helene janssen 25-08-2017

Goede zuigkracht

Dit is de tweede dyson voor mij. De eerste was de eenvoudige uitvoering zonder hulpstukken.
nu heb ik veel verschillende hulpstukken erbij, en kan ik de stofzuiger veelzijdiger inzetten. bv trap stofzuiger, spinnenjager, plinten stofzuigen, auto uitzuigen, onder lage kasten zuigen, en ga zo maar door.
Leuke bijkomstigheid is. Ik hoef zelfs geen filter meer schoon te maken.

karin 24-08-2017

fijne stofzuiger ..grote zuigkracht

erg fijne stofzuiger , echt alles van de vloer is weg tot de laatste korreltjes zand etc. fijn dat er veel opzetstukken bijzitten, even wennen waar elk onderdeel voor dient maar dan is het gaan met die banaan ( stofzuiger).

Pluspunten

• goede zuigkracht