Dyson Big Ball Up top

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Big Ball Up top op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Van Dam 11-06-2018

Dyson Animal pro

Geschreven voor: Dyson Big Ball Up top

Wij hebben onze Dyson stofzuiger 15 jaar geleden gekocht en hebben er al die jaren enorm tevreden over geweest, Nu na jaren van intens gebruik zijn wij toe aan een nieuw toestel en zullen wij toch weer voor een Dyson stofzuiger gaan.

Marsha 11-02-2018

Erg duur voor wat je krijgt

Geschreven voor: Dyson Big Ball Up top

Ik heb even gewacht met deze recensie, hopend dat ik op den duur positiever zou worden over de Dyson, maar helaas na 3 maanden denk ik nog steeds met weemoed terug aan mijn vorige stofzuiger.
Er zitten ook positieve kanten aan deze stofzuiger; de zuigkracht is namelijk gewoon goed. De reden waarom ik hem gekocht heb is dat wanneer hij omvalt hij door de bolvorm weer snel op z'n pootjes terecht komt, en dit werkt ook goed.
Toch ben ik niet tevreden;
Hij maakt erg veel geluid
De zuigkop is onhandig lomp en krijg je niet makkelijk in hoekjes
Het 'even' verstellen van de lengte van de zuigstang tijdens het zuigen doe je niet, het kost teveel moeite.
De aan/uit knop en de knop van het snoer zijn klein en kwetsbaar. Ik was gewend deze met mijn voet te bedienen, bij de Dyson vrees ik dat ze dan kapot gaan.
Met andere woorden, ik vind hem gewoon niet gebruiksvriendelijk en als hij veel goedkoper was geweest was ik daar minder over gevallen, maar gezien de prijs ervaar ik dit als een echte miskoop.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Rolt terug wanneer hij omvalt

Minpunten

• onhandig in gebruik
  • veel geluid

Ambro 14-08-2017

Gebruikersgemak op en Top!

Geschreven voor: Dyson Big Ball Up top

Onze keuze was gevallen op Dyson omdat na wat research en goede mond op mond reclame van onze ouders we echt voor een Dyson moesten kiezen. Gelukkig heeft Dyson het in die paar kleine weken al bewezen. Als je ziet hoeveel rotzooi er al in de "koker" verdwijnt terwijl er niet veel troep op je vloer lijkt te liggen (top). En gelukkig niet zoals bij een stofzuiger met zak dat zodra de zak vol raakt de zuigkracht afneemt, nee hij gaat gewoon op en top op volle kracht door. Verder is het in mijn beleving dat door de vormgeving de bal niet net als een andere stofzuiger overal achter blijft haken en evt omvalt, hij volgt je overal ;).

Pluspunten

• Geen stofzuigerzakken
  • Goede zuigkracht
  • Leuke extra's
  • Valt niet echt om

Minpunten

• Hij doet het niet zonder gebruiker ;)

Sacha 03-08-2016

Zeer goede multifunctionele stofzuiger

Geschreven voor: Dyson Big Ball Up top

Met 2 kleine kinderen, een poes en een huis met veel trappen was ik vooral op zoek naar een sterke, wendbare, multi functionele en niet te zware stofzuiger, en dat is precies wat de Big Ball is!
Hij heeft een zeer krachtige zuigmond en door de vele meegeleverde hulpstukken is hij eigelijk geschikt voor alle plekjes in huis, zelfs het ventilatierooster in de badkamer was makkelijk schoon te zuigen. Hij heeft beduidend meer zuigkracht dan mijn vorige stofzuiger en kan zelfs nog versteld worden, wat tot nu toe niet nodig is geweest.
Ook de stekker is lekker lang, en het is ontzettend prettig dat de stofzuiger zo wendbaar is zonder " om te vallen". Fijn dat er geen stofzuigerzakken nodig zijn en ook het legen is met 1 klik zo gedaan, zonder in aanraking te komen met het vuil. Al met al vind ik het tot nu toe de beste stofzuiger die ik gehad heb en zeker de hogere aankoopprijs waard.