Philips PowerPro Active FC9532 zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Active FC9532 zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Bloo 11-11-2018

Zware lompe stofzuiger

Ik ben zeer ontevreden over de zuigkracht van onze nieuwe Philips powerproactive stofzuiger.
Ondanks dat wij altijd erg tevreden zijn over de Philips stofzuigers kan deze echt niet tippen aan de vorige.
Naast dat hij enorm slechte zuigkracht heeft ( ben nu zeker 15/ 30 minuten langer bezig ) is hij ook erg zwaar in gebruik en ondanks de mooie Tilbeugel te zwaar om te tillen.
Het rooster en stofkussentje zijn goed te reinigen alleen wordt de zuigkracht na reiniging niet beter. Hondenharen is een ramp.
Spijt dat ik deze heb aangeschaft en er nu al een aantal weken aan probeer te wennen waardoor ik hem.niet meer kan ruilen voor een andere.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Slechte zuigkracht
  • Te zwaar in gebruik

19-01-2018 19-01-2018

Philips stofzuiger air power zonder zak

Ik heb deze stofzuiger gekocht via de ING rentepunten winkel en hij valt mij erg tegen. Het snoer is erg kort en de zuigkracht is heel erg slecht, na 1 keer de kamer zuigen moet de bak al geleegd worden omdat de zuigkracht dus danig is afgenomen. Hij krijgt de kattenbak korrels en dennennaalden niet opgezogen, een stoffer en blik werkt nog beter. Weggegooid geld

Pluspunten

• Mooie rode kleur

Minpunten

• Zuigkracht
  • Korte snoer

Petra 23-12-2017

Slechte stofzuiger

Na de verhuizing waren wij ook toe aan een nieuwe stofzuiger en na een goed onderzoek gekozen voor deze stofzuiger. Maar wat zonde van het geld
de stang is heel onhandig, de borstel die bovenaan zit kan er niet af. Hierdoor kan je niet stofzuigen in de kleine hoekjes,ook blijft het vuil onderaan de zuigmond plakken komt denk ik door te weinig zuigkracht. En het reservoir moet je na elk gebruik schoonmaken inclusief het losse filter. Wij zijn dit niet gewent van een Philips stofzuiger maar het blijft vooral mij zo storen dat ik daarom besloten heb om mijn mening te geven want ik vind deze stofzuiger weggegooid geld.

Pluspunten

• Reservoir is makkelijk te ledigen.

Minpunten

• Stang
  • Weinig zuigkracht

Janny 05-12-2017

Mooiuitgevoerde stofzuiger

Gekocht via ING Rentepunten voor € 97,00 + €4.850 Punten.
De ene dag besteld en de andere dag al thuisbezorgd.
We zullen er vast plezier van hebben.

Pluspunten

• de stang kun je fijn lang maken

Jolanda Berkhout-Maat 04-11-2017

Soepel en licht

Nadat onze oude zuigmonster de geest heeft gegeven een nieuwe aangeschaft.
Donderdag besteld en zaterdag thuis.
Gelijk gebruikt en wat een soepel ding zeg.
Helemaal te gek.
Ben rug patient asmatisch en is zwaar stofzuigen dan, maar deze kost bijna geen kracht.
En ook makkelijk is; geen gedoe met welke zak moet erin.

Pluspunten

• Geen zak gedoe
  • Soepel rijdend
  • Niet zwaar

Ton 03-08-2017

Voortdurend verstopte filters

De eerste weken na de aanschaf waren wij redelijk tevreden over deze stofzuiger, maar al snel ontdekten wij dat de filters voortdurend verstopt raakten. Ondanks dat wij de filters onder de kraan, zoals aangegeven in de gebruiksaanwijzing, met water schoonmaken, wordt de zuigkracht steeds minder. Zoals NielP ook in zijn review aangeeft, worden hondenharen niet opgezogen, maar blijven aan de borstel hangen. Eenmaal in de stofzuiger, vormen de hondenharen een prop op de luchtinlaat in de stofopvangbak en voor het filter. Per zuigbeurt moet de opvangbak meerdere malen geleegd en de filters gereinigd worden. Het uitkloppen van de filters gaat met grote stofwolken gepaard. Na het schoonspoelen van het HEPA-filter onder de kraan, blijft het filter nog dagen nat en kan de stofzuiger niet gebruikt worden.
Daarnaast is het snoer korter dan die van onze vorige Philips stofzuiger, waardoor ik nu een keer extra de stekker moet verplaatsen.
Tenslotte, door de plaatsing van de slang aan de voorzijde i.p.v. de bovenzijde, stuitert de stofzuiger achter je aan i.p.v. dat hij rijdt.
Al met al geen beste aankoop!

Pluspunten

• design
  • licht
  • zuinig in energieverbruik

Minpunten

• gaat niet goed om met hondenharen
  • filters snel verstopt
  • HEPA-filter blijft lang nat na reiniging met water
  • kort snoer
  • stuitert i.p.v. rijdt

de vries 20-02-2017

slang te kort

Zoals bijna iedere stofzuiger is ook deze uitgerust met een veel te korte slang, ik ben toch geen dwerg zeker !!! Werkt zeer onhandig omdat de machine steeds meegevoerd moet worden.

Pluspunten

• grote wielen

Minpunten

• lengte slang

mieke 16-02-2017

Fijne Philips Power ProActive FC 9532 xou geen ander willen

Het is een fijne stofzuiger en neemt goed het stof op niet te groot werkt goed je kunt overal goed bijkomen en makkelijk schoon te maken

Martijn 07-01-2017

Prima zuigkracht voor zuinige stofzuiger

Gebruikersgemak: goed wendbaar, snoerlengte voldoende, zuigt prima. Onderdelen zitten aan de steel. Mond is met zijborsteltjes, wat helpt met randjes goed schoon zuigen.
Vormgeving: niet bijzonder, nu hoeft voor mij een stofzuiger niet mooi te zijn.
Degelijkheid: kon vandaag tegen een stootje, ook snoer dat ik per ongeluk met stofzuiger uit stopcontact trok. Bak was makkelijk te verwijderen, legen en terug te plaatsen.
Duurzaamheid: stuk zuiniger met 750 watt dan onze oude met 2000 watt. En ook zonder zak.

Pluspunten

• uitstekend zuigvermogen
  • weinig geluid
  • klein en wendbaar
  • met € 150 niet zo duur
  • zuinig met 750 watt

Minpunten

• stofvak legen: let op stof dat opstijgt!

Esther 26-09-2016

Philips PowerPro Active FC9532/09

Goede stogzuiger. Makkelijk in gebruik. Enig kleine minpuntje is dat de snoer iets korter is dan mijn vorige stofzuiger.

Vicky 04-07-2016

Mooi apparaat

Ik ben weg van deze stofzuiger. De steel is lekker lang dus je hoeft niet met gebogen rug door de kamer te lopen. De zuigkracht is hartstikke goed. We hebben hondje en de het is bijzonder om te zien hoeveel haren er in de stofbak terecht komen ! De stofzuiger doet wat ie moet doen.

Maar waar ik persoonlijk helemaal weg van ben is het borsteltje aan de mond als je de steel eraf haalt. Je kan daarmee echt in alle hoekjes en kieren perfect stofzuigen. Echt geweldig!

DB18 30-06-2016

Goed en gebruiksvriendelijk

Tot nu toe erg tevreden. Hij is makkelijk in gebruik, heeft een goede zuigkracht en komt overal goed bij. Erg handig is de borstel ingebouwd in het handvat, hierdoor heb je het altijd bij de hand. De opvangbak is snel en makkelijk schoon te maken. Door het kleine formaat makkelijk op te bergen.

Vrolijke huisman 29-06-2016

Stofzuigen niet eens zo saai meer

Zelf ben ik nooit een fan van stofzuigen geweest, echter wordt het wel een stuk minder erg dankzij deze Philips. Wat opvalt is de ruime hoeveelheid opzetborstels die je erbij krijgt. Verschillende ondergronden zijn geen enkel probleem, eventjes wisselen van borstel en je kunt er weer tegenaan. Enige nadeel wat ik ondervind, maar dat is hoogstwaarschijnljik even wennen, dat de stofzuiger een beetje omhoog komt wanneer ik er aan trek. Verder doet hij zijn ding, en excelleert hij in gebruiksgemak. Aanradertje!