Philips PowerPro Active FC9532/09 - Reviews

A
Nat en/of droog
droog

tineketittineke 07-12-2016 Product paar weken in bezit

superhandig in een huis vol dieren!

Een vrij stil toestel, maar met grote zuigkracht. Toestel volgt niet altijd goed, en is onhandig op de trap. Door de lange telescopische buis kan ik mooi rechtop blijven staan. Supergoed toestel in een huishouden met veel dieren. Reeds vrij lange elektriciteitskabel, maar zou nog langer mogen.

Pluspunten

• grote zuigkracht
  • vrij stil
  • handig
  • mooi toestel

Minpunten

• toestel volgt niet steeds even goed
  • onhandig op de trap

Arnaud 06-12-2016 Product paar weken in bezit

Geweldige stofzuiger

Vanaf het moment dat ik deze Philips Powerpro Active stofzuiger kon gebruiken, was ik overtuigd. Dit is een geweldige stofzuiger met een goede zuigkracht. Er blijft geen vuil meer over na het poetsen. Wat me vooral opviel is dat deze stofzuiger zeer goed werkt in onze kamers met tapijten. De kamers zijn minder stoffig geworden sinds gebruik van deze stofzuiger met het TriActive+-mondstuk. Dit was niet zo met mijn vorige stofzuiger.
De uitneembare stofemmer is makkelijk te ledigen boven de vuilbak. Verder bezit de stofzuiger over een lange verlengsnoer zodat je overal aankan. Samenvattend is dit zeker een stofzuiger die ik zou aanraden.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Werkt goed op tapijten dankzij TriActive+-mondstuk
  • makkelijk te ledigen
  • geen zakken te gebruiken

vkoen 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Degelijke stofzuiger

Prijs / kwaliteit verhouding is goed. Het design is ook mooi. De stofbak is gemakkelijk te ontkoppelen.

Pluspunten

• accessoires direct bij de hand
  • design

Minpunten

• wendbaarheid kan beter

Babs 06-12-2016

stille maar krachtige stofzuiger!

Wat een handige stofzuiger! Licht en stil maar toch heel krachtig.
Bijzonder gebruiksvriendelijk zijn de twee opzetstukken op de steel. Zo heb je deze steeds bij de hand en raak je ze ook niet kwijt. Vooral het ronde borsteltje is makkelijk om ook moeilijker te bereiken plekjes stofvrij te maken. De zuigkracht is eveneens regelbaar op de steel.
De zuigmond met borstels op de zijkant gaat prima in de hoeken en de stofemmer is makkelijk en snel te reinigen. Twee handvaten zorgen ervoor de je deze stofzuiger makkelijk verplaatst.
In de geleverde doos zit nog een borstel voor harde vloeren en een filter replacement kit.

Pluspunten

• licht
  • stil
  • borstels op zuigmond
  • hulpstukken op steel
  • makkelijk te reinigen stofemmer
EricR 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Stofzuiger zonder zak met prima eigenschappen

Ik ben zo blij met mijn nieuwe PowerPro Active stofzuiger zonder stofzak. Dit toestel heeft een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Het is een handig toestel dat niet veel weegt. De stofbak kan je makkelijk afnemen en reinigen. Handig zijn ook de handvaten om het toestel mee op de trap te nemen. De kleinere hulpstukken zijn bevestigd aan de buis waardoor je ze niet kan kwijt kan geraken.

Pluspunten

• handige handvatten voor op de trap
  • makkelijk schoon te maken
  • mondstuk met zachte borstelharen
  • enorme zuigkracht
  • het snoer rolt vlug op

Minpunten

• geluid zou iets stiller mogen
  • lomp design

decrea 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

handige wendbare en krachtige stofzuiger

Handige en krachtige stofzuiger zonder zak. De kleinere hulpstukken zijn bevestigd aan de buis waardoor je ze niet kan kwijt geraken. Hij is stil in gebruik en wendbaar door de grote wielen.
De stofbak kan je makkelijk afnemen en reinigen. Duidelijke weergave welke sterkte je nodig hebt bij welke klus. zetel, vloer, mat ...

Pluspunten

• lang verlengsnoer
  • mooi en robuust design
  • makkelijk te reinigen opvangbak
  • geen zak nodig
  • stil in gebruik

vlasbloem2015 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

krachtige stofzuiger

De Philips PowerPro Active-stofzuiger zonder zak levert topprestaties op gebied van zuigkracht. Met zijn vele accessoires heeft men steeds de correcte zuigmond. Toestel snel en eenvoudig te ledigen zonder stofwolken.
Met zijn compactheid is het ook eenvoudig weg te bergen.

Pluspunten

• krachtig
  • geen stofzakken meer nodig

Minpunten

• iets te kort snoer

sandra spitaels 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Krachtige stofzuiger

De stofzuiger is heel handig in gebruik. Het heeft een hele goeie zuigkracht, een lange steel dus goed voor de rug en hij is heel wendbaar
De handgreep om de stofzuiger op te tillen is een pluspunt. De verschillende bijgeleverde opzetstukjes zijn ook een meerwaarde.
Het is heel gemakkelijk om de stofzuigerbak leeg te maken, het snoer rolt vlug op

Pluspunten

• goeie zuigkracht
  • gemakkelijk wendbaar
  • geen zak

heju 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heel goede stofzuiger

Ik ben algemeen heel tevreden over de Phillips Powerpro Active stofzuiger. Hij is heel makkelijk in gebruik en grote zuigkracht. De stofzuiger weegt ook niet erg veel en makkelijk op te tillen met handgreep. De stofopvangbak is makkelijk te reinigen. Wat makkelijk en goedkoop om geen zakken meer te hoeven kopen en is energiezuinig. n het algemeen

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • grote zuigkracht
  • geen zak

MidnightLady 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design en topprestatie

Goede zuigkracht en toch vrij geluidsarm. Makkelijk wendbaar en handige stootrand aan het mondstuk zodat je de meubels niet beschadigd

Pluspunten

• geluidsarm
  • sterk zuigkracht
  • compact

Esther 26-09-2016 Product paar maanden in bezit

Philips PowerPro Active FC9532/09

Goede stogzuiger. Makkelijk in gebruik. Enig kleine minpuntje is dat de snoer iets korter is dan mijn vorige stofzuiger.

Vicky 04-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat

Ik ben weg van deze stofzuiger. De steel is lekker lang dus je hoeft niet met gebogen rug door de kamer te lopen. De zuigkracht is hartstikke goed. We hebben hondje en de het is bijzonder om te zien hoeveel haren er in de stofbak terecht komen ! De stofzuiger doet wat ie moet doen.

Maar waar ik persoonlijk helemaal weg van ben is het borsteltje aan de mond als je de steel eraf haalt. Je kan daarmee echt in alle hoekjes en kieren perfect stofzuigen. Echt geweldig!

DB18 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Goed en gebruiksvriendelijk

Tot nu toe erg tevreden. Hij is makkelijk in gebruik, heeft een goede zuigkracht en komt overal goed bij. Erg handig is de borstel ingebouwd in het handvat, hierdoor heb je het altijd bij de hand. De opvangbak is snel en makkelijk schoon te maken. Door het kleine formaat makkelijk op te bergen.

Vrolijke huisman 29-06-2016 Product paar weken in bezit

Stofzuigen niet eens zo saai meer

Zelf ben ik nooit een fan van stofzuigen geweest, echter wordt het wel een stuk minder erg dankzij deze Philips. Wat opvalt is de ruime hoeveelheid opzetborstels die je erbij krijgt. Verschillende ondergronden zijn geen enkel probleem, eventjes wisselen van borstel en je kunt er weer tegenaan. Enige nadeel wat ik ondervind, maar dat is hoogstwaarschijnljik even wennen, dat de stofzuiger een beetje omhoog komt wanneer ik er aan trek. Verder doet hij zijn ding, en excelleert hij in gebruiksgemak. Aanradertje!