Dyson Cinetic Big Ball Parquet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 52 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Cinetic Big Ball Parquet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

lando 21-09-2018

goede nazorg.

Heb deze stofzuiger gekocht nadat de vorige het na ruim 12 jaar had begeven.
Na telefonisch contact te hebben gehad over een goed alternatief na wat ik had.
Kreeg ik deze stofzuiger aanbevolen.
Na enkele stofzuig beurten kwamen we er achter dat de nieuwe extra draaibare parket stofzuigermond toch niet helemaal was wat wij nodig hadden voor onze diversiteit aan vloeroppervlakte.
Zo kan de flexibele parket mond niet goed op ruwe materialen zoals kokosmat / droog loopmatten of beklede stoelen.
Bij dit model zat ook een zelf in hoogte verstelbare zuigmond dat geschikt zou zijn voor vloerbedekking. maar onze ervaring is dat de haren in het tapijt niet goed werden opgezogen.
Wij waren immers gewend ( oude model ) aan een ronddraaiende borstel kop die met gemak het tapijt netjes schoon maakte.
Na dit telefonisch te hebben toegelicht dat wij toch niet helemaal te vrede waren met de nieuwe mondstukken zijn er twee nieuwe mondstukken opgestuurd .
1 x vaste parket borstel
1 x roterende borstel voor tapijt.

en dat alles kosteloos i.v.m. garantie.

willen dus via deze weg aangeven dat we super blij zijn met het uiteindelijke resultaat.
en de top service van dyson.

nogmaals dank voor de perfecte service.

m.v.g.

fam. Bleij

Fabke 02-12-2017

Ik wil geen andere meer!

De dyson is wel wat duurder in aankoop, maar door de destijds lopende actie, heb ik 70€ teruggestort gekregen en dit zonder enige problemen. Iik wil echt geen andere stofzuiger meer. Als je in het reservoir ziet wat deze allemaal kan...En daarbij zijn de accessoires helemaal te gek, voor elke klus het juiste gerief erbij. Enige minpuntje is misschien dat je de accessoires niet in de stofzuiger kan opbergen. Voor de rest de ideale poetspartner.

Pluspunten

• Zelfreinigend
  • Compact
  • Enorme zuigkracht
  • Geen dure zakken

Minpunten

• Accessoires apart op te bergen

Dyson Cinetic Big Ball Parquet 28-08-2017

Revieuw Sledestofzuiger

Om de praktische mogelijkheden, zuigt werkelijk alles, onze vorige stofzuiger was OOK al 'n DYSON.
Handige en Vlotte omwisseling vd toebehoren, geen wegwerpzakken meer.
Hoewel groot toch een lichte verplaatsbare stofzuiger, is ZEKER zijn prijs/kwaliteitwaard !

Pluspunten

• Sterke zuigkracht
  • zonder zak
  • voldoende toebehoren + praktisch
  • niet te zwaar + handig te verplaatsen
  • Toebehoren zeer gemakkelijk om te switchen,

Minpunten

• SOMS onhandig vgl.met GEEN slede/draadloos

Linda 28-08-2017

Geweldig! Dyson Cinetic Big Ball

Ik heb enige tijd geleden deze stofzuiger gekocht. Wat een verademing! Altijd gewend om traditionele stofzuigers te gebruiken, maar toch eens de overstap gemaakt. Hij is zeer prijzig, maar komt alles na wat hij belooft. Zeer wendbaar, alle rommel zuigt hij met moeite op en de steel is makkelijk op lengte te maken. Wij zijn er blij mee!

Pluspunten

• meer dan genoeg fijne hulpstukken
  • beschadigt de vloeren niet
  • makkelijk in lengte aan te passen
  • mooi design
  • geen smerige zakken meer legen

Minpunten

• prijzig
  • de kleuren mogen anders

W. Renders 26-08-2017

Dyson Cinetic Bigball Parquet

Super wendbaar en ideaal voor elk huishouden. Of je nu kinderen hebt of huisdieren al het vuil wordt opgezogen met deze fijne stofzuiger. Niet alleen mooi om te zien maar nog belangrijker een topper! Een echte aanrader!

Pluspunten

• wendbaar
  • krachtige zuiger
  • Makkelijk in gebruik
  • je kunt rechtop stofzuigen

Minpunten

• Prijzig
  • Hoog energie gebruik

Familie Bekker 25-08-2017

Hadden we jaren eerder moeten doen !

Zuigt schoon ! Geen gedoe met stofzakken en ziet er flitsend uit. Je gaat er bijna graag van stofzuigen.

Pluspunten

• zuigkracht
  • toebehoor
  • geen stofzakken
  • snoerlengte
  • flitsend uiterlijk

Minpunten

• waar moeten we al dat toebehoor bewaren ?
  • blijft een fikse prijs voor een stofzuiger

Maarten Bolle 21-08-2017

Top Dyson Cinetic Big BallParquet geweldige machine

Echt een prachtig design en ik zet hem echt niet in de kast maar gewoon (zonder slang en steel) op onze industrieële meubelen en dat staat zó gaaf en iedereen die op visite komt vind het top.

Zuigt geweldig en snel het geluid valt mee had ik door revieuws ergerverwacht gelukkig niet dus.

Waren alle apparaten maar zo gaaf ik ga zeker de kruimelzuiger kopen hier was ik direct verliefd op wat een scheetje is dat zeg.

Hopenlijk gaat hij heel lang mee en blijft het zón plezier om te stofzuigen..

Pluspunten

• Prachtig design
  • Zuigt super schoon
  • Genoeg toebehoren
  • Zéér ergonomische zuigstang met toebehoren eraan

Anne 21-08-2017

Geweldige stofzuiger

Na de steelstofzuigervan dyson te hebben aangeschaft hebben we ook de bigball gehaald. Wat een verschil met onze oude stofzuiger! Je ruikt het niet als je gestofzuigd hebt, geen muffe geur oid.
Hij glijdt makkelijk achter je aan en zuigt heel fijn.
Wel hebben we de parketborstel erop gezet omdat de duoborstel vastzuigd op de vloer. Met de parketborstel kun je overal makkelijk bij en wordt het goed schoon.

Echt een aanrader!

Pluspunten

• Glijd makkelijk achter je aan
  • Makkelijk te legen
  • Geen nare geurtjes
  • Maakt goed schoon

Ton 20-08-2017

Gewoon goed

Fantastische stofzuiger, Beweegt gemakkelijk, goed bereik, goede zuigkracht, bijgeleverde borstels voldoen perfect. Kortom, het apparaat doet wat het moet doen. GEWOON GOED

Pluspunten

• mobiliteit
  • zuigkracht

Sabine 19-08-2017

Compact en sterke zuigkracht

Ik had zeer hoge verwachtingen, denk hoger dan de stofzuiger kan waarmaken. Pluspunt is absoluut de zuigkracht, maar brengt met zich mee dat hij veel lawaai maakt en zwaar in de hand ligt. Als je vloerkleed op laminaatvloer hebt liggen dan moet je wisselen van borstel. Uiteindelijk doet ie wat ie moet doen en moeten we er misschien nog aan wennen.

Pluspunten

• veel zuigkracht
  • flexibele parketborstel
  • geen zakken en filters

Minpunten

• wisselen van borstel nodig
  • ergononomisch best zwaar
  • parketborstel heeft geen houdertje
  • niet makkelijk op te tillen

Chris Teck 19-08-2017

kompact , soepele draaibeweging van de borstels.

Wij zijn tevreden omdat de stofzuiger stil en gebruiksvriendelijk is. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Onderdelen kunnen bevestigd worden aan de buis zodat ze niet verloren gaan. Handig onder kasten en zetels.

Pluspunten

• bolvormig

Anja Verburg 18-08-2017

Kan veel beter

Na 12 jaar een dyson animal te hebben gehad, zonder nadenken weer een dyson gekocht. Deze is echter niet zo goed als de vorige. Voelt ten eerste door het plastic goedkoop aan. Ik durf de aan en uit knop niet met mijn voet in te drukken omdat ik bang ben dat het kleine plastic knopje afbreekt. (Ook het knopje om het snoer op te rollen is zo eng). De musclehead voet is te groot en onhandelbaar. De harde vloer voet is te wendbaar, zodat je de plinten hier niet mee kunt stofzuigen. Als je klaar bent met het zuigen van je huis moet je daarna nog een rondje doen met de plintenzuigvoet. Het legen van de opvangbak is een drama. Je krijgt hem niet goed leeg. Schoonmaken kan ook niet goed (bij de vorige dyson kon ik de hele bak in een sopje doen. ) De opvangbak sluit inderdaad slecht door het stof wat tijdens het legen ertussen is blijven zitten, Opbergen is ook lastig, neemt al met al veel ruimte in door de slang en stang. Ik had graag mijn oude model teruggehad. Jammer.

Pluspunten

• Zuigt goed

Minpunten

• Voelt goedkoop en kwetsbaar aan

Officiele reactie van Dyson 21-08-2017

Hallo Anja,

Hartelijk dank voor je review. Ik wil je graag geruststellen. Het klopt dat we dun plastic gebruiken voor onze producten. Het is echter wel bijzonder sterk, het plastic van de stofbak wordt bijvoorbeeld ook voor politieschilden (van de ME) gebruikt. Daarom geven we u ook 5 jaar garantie op uw machine.

Groeten
Dyson Benelux

Jhs 16-08-2017

Prima stofzuiger

Stofzuiger nu een week in huis.
Na wat twijfel m.b.t. De prijs toch de keuze gemaakt voor de Dyson. Tot op dit moment nog geen moment spuit.
Stofzuiger doet zeer goed zijn werk. Volgt zeer soepel, en wordt ook zeer compleet geleverd met diverse extra hulpstukken, die allen ook zeker hun meerwaarde hebben. Erg prettig is dat de extra hpstukken altijd bij de hand zijn d.m.v. de bevestiging op de zuigstang.
Kortom een echte aanrader, al moet je even door het aankoopbedrag heenprikken.

Pluspunten

• Krachtige zuiger
  • Veel extra hulpstukken
  • Hulpstukken altijd bij de hand
  • Zeer eenvoudig te legen.
  • Onderhoudsvrij ( geen filters)

Minpunten

• Aan uit schakelaar oogt wat fragiel.

Cynthia Hoffelinck 16-08-2017

enorme zuigkracht

zeer aangenaam om te stofzuigen
prijs/kwaliteit zeer goed
een echte aanrader
maakt minder lawaai dan mijn vorige stofzuiger

Fabke 14-08-2017

Dyson Cinetic Big Ball Parquet

Op advies van de verkoper deze versie van Dyson sledestofzuiger zonder zak aangekocht en nog geen minuut spijt gehad van de aankoop. Ongelooflijk wat deze stofzuiger allemaal doet! En zeer praktisch, zonder enig onderhoud (buiten het legen van het stofreservoir). Ik schrok mij een bult toen ik zag wat er allemaal opgezogen was! Echt ongelooflijk... Mijn tapijten zijn als nieuw; je merkt duidelijk het verschil tegenover een reinigingsbeurt met een gewone sledestofzuiger!

Cindy 13-08-2017

Top stofzuiger

Echt super goede stofzuiger.
Komt overal makkelijk bij
zuigt echt alles op en Bijna geluidloos Echt heel fijn

Evita 13-08-2017

aangenaam verrast - Dyson komt zijn belofte na

Ik was nooit een voorstander van stofzuigers zonder zak. Waarom ? Geen idee, ik geloofde gewoon niet veel van het verlies van zuigkracht-verhaal dat over gewone stofzuigers werd opgehangen. Tot ik de Dyson cinetic big ball probeerde. Ik ben aangenaam verrast. Handig in zijn beweging, zeer goede zuigkracht (ook op tapijt !) en verschillende hulpstukken. Het feit dat je na elke stofzuigbeurt gewoon de stofbak kan ledigen en geen filters meer hoeft te kuisen of wat dan ook vind ik eveneens een groot pluspunt.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • handig in gebruik
  • niet overdreven lawaaierig

Minpunten

• snoer mag iets langer

Diederik Faber 06-08-2017

Werkt naar volle tevredenheid

Doet wat ie moet doen.......stofzuigen.
Een hele vooruitgang sinds onze vorige stofzuiger van 10 jaar oud.
Ideaal hulpstuk voor stenen vloeren, vol zand en haren van mijn hond

Minpunten

• onduidelijke beschrijving van hulpstukken

Arnoud 05-08-2017

Fijne snoerstofzuiger

ik heb de dyson gekocht omdat ik huisstofmijtallergie heb.
Hij werkt prima goede zuigkracht fijne lange snoer van 10 meter super handig.
Verschillende zuigmonden goed hanteerbaar voor alle gaatjes en hoekjes.
Ook het matras zuigen is super je ziet de troep er zo uitkomen.
Hij is zeker zijn gekd waard.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Veel zuigmonden
  • Geen filters schoonmaken
  • 5 jaar garantie

Ellen Voets 03-08-2017

Beste stofzuiger in gebruik tot nu toe!!!!!

Na 10 jaar gebruik van onze vorige dyson stofzuiger, zijn we enorm verrast van de vooruitgang in kwaliteit! Onze keuze om terug te gaan naar dyson was een eenvoudige keuze. Na het gebruik van verschillende andere merken hebben we ondervonden dat Dyson de beste keuze is. Ondertussen hebben we kunnen ondervinden dat het gebruik van de nieuwe Dyson nog op alle vlakken verbetert is en kunnen we dit merk allen maar aanbevelen!

Pluspunten

• zuigkracht
  • onderhoudsvriendelijk
  • Gebruiksvriendelijk
  • Prijs
  • Levensduur

Marleen Boon 03-08-2017

Super machine voor intensief gebruik

Al jaren gebruiken we Dyson: waar voor je geld! Met vier kinderen is het geweldig dat hij zo makkelijk te legen is en met de bolvorm schiet hij langs alle meubels. Geweldige zuigkracht en het tijdperk van vloer nu en het plafond later is voorbij. De spinrag gaat direct mee de stofzuiger in! Met de lange zuigstang en flexibele voet, die ook lekker plat is, schuif je makkelijk onder de piano en andere meubels, dat is wat je wil! Met nog een haakje aan de parketvoet krijgt deze stofzuiger een 10.

Pluspunten

• compact
  • als totaal flexibel en wendbaar
  • zuigkracht
  • platte, flexibele voet
  • legen zo gepiept!

Minpunten

• mis ophanghaak aan de parketvoet

Ed van Roode 02-08-2017

Zeer krachtige stofzuiger

Pas vandaag gekocht. Na negen jaar begaf de oude Dyson het. (eigen schuld)
Wat opviel was de enorme zuigkracht. Zijn er blij mee.
Een heel klein puntje van kritiek: er zat een onderdeel bij waar we geen raad mee wisten. Stond nergens op de tekening. Even een foto gestuurd en is door EP:Beerepoot opgelost. Kortom tevredenheid al om.

Pluspunten

• Enorme zuigkracht
  • Stofzuiger richt zichzelf weer op

Minpunten

• Eigenlijk niets behalve wat boven beschreven

Kaatje 02-08-2017

Lichter dan het oude model, even efficiënt

Dyson is zoals steeds een gat in je budget, maar hij is het geld waard. We hebben na 10 jaar (ja hoor 10 jaar) onze oude vervangen door een nieuwe en zijn tevreden over onze aankoop. Nu heeft hij zelfs geen filter meer die je moet wassen, de stofbak is nog makkelijker te legen en vooral hij is ook lichter dan de vorige, want die was echt wel zwaar voor bvb een trap te stofzuigen of mee te zeulen naar de bovenverdieping.

Pluspunten

• Lichter dan het oudere model
  • stofbak makkelijk te legen
  • geen filter meer om te reinigen

Minpunten

• blijft duur

Cinetic Big ball Parguet 01-08-2017

Beste "wervelende" zuigkracht ooit.

Na ongeveer 20 jaar de Dyson DC 08 gebruikt te hebben werd het eindelijk tijd voor een nieuwe Dyson. Vanwege allergieën diende het wederom een Dyson met Hepa filter te worden. Dankzij de voortschrijdende verbeteringen van de technieken bij Dyson konden we nu kiezen voor de Cinetic Big ball Parguet. Onze bevindingen tot nu toe zijn fantastisch. De zuigkracht is onovertroffen en een wereld van verschil met de oude DC08. Geen filters meer schoonmaken en het ledigen van het reservoir is een kinderspel geworden zonder dat er stof bij vrijkomt. De Cinetic Big ball Parguet is voor iedereen aan te raden ook zonder allergieën. Stofzuigen wordt hiermee tot een kunst verheven!

Pluspunten

• enorme zuigkracht
  • vele hulpstukken voor in huis en auto
  • wendbaarheid
  • uitgaande lucht is echt schoon

Minpunten

• Houder opbergen stok te schuin

C De Backer 31-07-2017

Heel goed zuigvermogen, mooie uitsraling.

Heb net de stofzuiger uitgepakt en ben hem gelijk gaan uitproberen. De stofzuiger in gebruik was boven verwachting, goede sterke zuigkracht, een echte aanrader. Ben nu blij om te gaan stofzuigen, zo'n goed resultaat.

Pluspunten

• Duidelijk verschil