Dyson V6 Motorhead

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 34 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V6 Motorhead op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Monique 19-04-2018

Handig ding

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht, ook gezien de prijs van 429 euro ! Op zich werkt het makkelijk en goed, maar ik vind het meer een veredelde kruimeldief dan volwaardige stofzuiger. Hij is super makkelijk als je 'even snel' wilt stofzuigen maar voor het grondige werk grijp ik toch weer naar mijn oude bak met snoer, omdat ik bij een grondige stofzuigbeurt het niet redt in die 20 min accuduur. Baal ik wel van, had gehoopt voor die prijs een volwaardige stofzuiger in huis te hebben.
Advies : heel handig voor "erbij" maar dan wel een goedkopere versie, is niet meer waard dan max 300 euro naar mijn mening.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Geen bak op wieltjes, alleen stang

Minpunten

• Te korte accuduur
  • Oogt goedkoop (veel plastic)
  • Steel beschadigd snel
  • Veel te duur
  • Geen borstel voor zowel harde als zachte vloer

Natasha 08-11-2017

Super handzaam en krachtig, topper

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Ik ben een trotste hondeneigenaar, de stofzuiger maakt het bjjhouden van een haarvrije omgeving eem stuk aangenamer.
Super wendbaar, heel handzaam, top zuigkracht, makkelijk reingbaar, goeie accu, voldoende voor een grote woonkamer.voor mij geen andere meer

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Zuigracht
  • Accu levensduur
  • Uiterlijk
  • Reinigbaarheid

Kjell 02-09-2017

Gemakkelijk en krachtig!

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Ideale stofzuiger om snel en gemakkelijk alle vuil te verwijderen. Ook de vele haren op de grond van onze hond zijn dankzij de motorhead V6 verleden tijd!

Pluspunten

• Krachtig
  • Licht en handig
  • Gaat lang mee

Minpunten

• lange laadtijd
  • Roze kleur

rudi 29-08-2017

zeer gebruiksvriendelijk en lange batterijduur

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

V6 voldoet precies aan onze verwachtingen. Deze heeft een goede zuigkracht en de batterij gaat lekker lang mee.
Aanrader

Viviane 28-08-2017

Lekker licht

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Zalig toestel, in tegenstelling tot werken mijn oude logge sledestofzuiger, wordt stofzuigen nu een makkie. lekker licht, doet prima zijn werk en met een autonomie van 20 min. tijd zat om mijn living te stofzuigen.

Simone 28-08-2017

mooie kleur

super blij mee.
heel handig zonder snoer deze pak je veel sneller dat je normaal stofzuiger
makkelijk voor de kleine ruimtes ook zoals de auto en de bank.

Pluspunten

• snoerloos
  • gelijk ook kruimeldief

Minpunten

• accu duur

Juliëtte 27-08-2017

Draadloze stofzuiger V6 Motorhead

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Een stofzuiger waar je overal bij komt. Achter/onder de kasten, geen probleem nu. Geen last dat het snoer in de weg ligt of te kort is of ergens achter blijft haken. De Dyson pak je wat vaker omdat hij zo makkelijk en snel in gebruik is. Hij heeft een "eco stand", is handig voor de kruimeldief die ik vaker gebruik. Tot nu toe erg tevreden.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Sterke zuigkracht
  • Hij heeft een Eco stand

Minpunten

• Accu gaat maar 20 min mee

Douwe 24-08-2017

Top design, vormgeving en mogelijkheden

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Sinds twee dagen in huis en direct opgeladen om er mee aan de slag te gaan. Na 3 uur volledig opgeladen, om vervolgens alle mogeklijkheden uit te proberen. Had eerder een Dyson V6 Motorhead moeten aanschaffen. Wat een weelde, geen snoer meer, alles in één hand. Wendbaar en prettig van gewicht. Door de mogelijkheden snel van stofzuiger tot kruimeldief te wijzigen. Om toch een minpuntje te noemen, is dat na gebruik deze weer opgeladen moet worden. Pluspunt is dat het in de handige houder kan.

Pluspunten

• Snoerloos, dus geen afstand beperking
  • Gewicht
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Opladen na gebruik

Ruben 24-08-2017

Zeer praktisch

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Erg krachtige en goede draadloze stofzuiger. Makkelijk in gebruik en eenvoudig schoon te maken. Goede opberghouder met toebehoren.

Pluspunten

• Krachtig
  • eenvoudig schoon te maken
  • goede opberg/ laadhouder

Rob 23-08-2017

Dyson V6 motorhead

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Gister binnen gekregen en meteen getest ben tot nu toe zeer tevreden werkt zeer handig zowel op tegels als op een houten vloer of voor webben en stof op plinten. Is echt een aanrader en nooit meer een tekorte snoer.

Pluspunten

• Geen snoer
  • Licht en handzaam

Jurgen 20-08-2017

Beter dan onze oude stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Gisteren heb ik deze snoerloze stofzuiger gekocht, en meteen het hele huis gestofzuigd. Ik schrok van de hoeveelheid stof hij uit het huis haalde wat mijn oude niet-snoerloze stofzuiger dus gewoon liet liggen. Die 20 minuten is een prima tijd om achter elkaar te kunnen stofzuigen, en het is heel makkelijk om hem even te pakken, doordat je de stofzuiger zo uit de houder klikt zonder los snoertje. Ik ben erg tevreden. De stofzuiger hangt nu in onze gangkast. We hebben overwogen om hem in de woonkamer te hangen, maar o.a. door de kleur (roze) is dat geen gezicht.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Geen los snoertje in de houder
  • Licht gewicht
  • Klein apparaat

Minpunten

• De kleur (roze)
  • Extra zuigvoet is duur

Jessica 17-08-2017

Dyson V6

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Ik vind dit een superstofzuiger. Handig in gebruik, zelf mijn kinderen stofzuigen ermee.
Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Goeie zuigkracht
  • Eenvoudig op te bergen

BjornC 16-08-2017

Krachtig en compact

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Wij waren op zoek naar een aanvulling op onze bestaande stofzuiger. Via een familielid, die zeer tevreden was, in contact gekomen met de snoerloze stofzuigers van dyson. Na lang vergelijken uiteindelijk gekozen voor de V6 motorhead. Besteld via de Dyson shop en 2 dagen later geleverd. We zijn zeer tevreden over: de bouwkwaliteit, de zuigkracht en de compacte afmetingen. 20 min. autonomie lijkt weinig maar is bij ons voldoende om het huis (ruime halfopen) boven en beneden te stofzuigen. Enkel op maximale kracht valt de autonomie wat tegen, maar wij gebruiken deze stand enkel voor het tapijt.

De andere stofzuiger, ook van een A-merk, staat sinds de aankoop in een hoek te verkommeren. We gebruiken enkel nog de Dyson! Het mag dus duidelijk zijn dat we zeer tevreden zijn over de aankoop.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Zuigkracht
  • Compacte afmetingen en gewicht
  • Autonomie op gewone stand

Minpunten

• Autonomie op max. kracht

Mariette Lenoi 15-08-2017

super hanig toestel

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

zeer handig in een appartement om de kleinere klussen uit te voeren ( gans het appartement is een kleine klus).je kunt het toestel gemakkelijk in de bergruimte ophangen en in een paar seconden is het in de hand en gebruiksklaar.

P. Klomp 13-08-2017

Ongelooflijk handig

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Deze steelstofzuiger is uitstekend. Zuigt prima, komt in alle hoeken. Maakt aparte kruimeldief overbodig. Snoerloos, dus zonder probleem op elke plek zoals auto te gebruiken. Zeer gebruiksvriendelijk ook het legen van het reservoir.

Pluspunten

• snoerloos
  • handzaam

R. Van Giel 11-08-2017

Handig toestel

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Handig toestel, goede zuigkracht, maar van mijn toestel is het openen van het deksel om te reinigen moeilijk

Pluspunten

• Handig

Minpunten

• moeilijk klep van cilinder te ontgrendelen

P. vd Poll 08-08-2017

sterke steel stofzuiger

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Een krachtige stofzuiger die zowel mijn harde vloeren als mijn stoffen bankstel grondig stofzuigt.
Wij hebben 3 honden en ook de hondenharen zijn geen probleem voor de stofzuiger.
Het enige minpuntje is dat hij maar 20 minuten werkt.

Tina 07-08-2017

V6 super handig

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Heel gemakelijk in gebruik. Neemt niet veel plaats in gebruik. Geen gedoe met kabels.super voor de auto mee te stofzuigen. Handig voor mij met honden en kat in huis.gaat super goed op tapijt voor de haren.is direct weg. Heel content ermee.

Wil 07-08-2017

Dyson

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Geen snoer en kruimeldief erbij en handig apparaat.
Maakt wel wat veel geluid goede zuigkracht en licht dus erg handig als trap en boven moet stofzuigen

Pluspunten

• geen snoer

Minpunten

• vrij hard geluid

Krikkebelleke 05-08-2017

Handig snoerloes lichtgewicht

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Handig lichtgewicht zonder draad waardoor je eenvoudiger de stofzuiger even neemt. Bovendien handige kruimeldief om auto te stofzuigen.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Draadloos

Minpunten

• Aankoopprijs

Wout 03-08-2017

Zeer handig

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

We hadden reeds jaren een Dyson steelstofzuiger. Nu deze stuk is wilden we zeker opnieuw een dergelijk toestel van Dyson. Het gebruiksgemak is zeer groot, je haalt hem zo van de muur en de zuigkracht is enorm voor zo'n kleine draadloze stofzuiger. Hij is vooral handig als kruimeldief, op en onder de tafel, zeker met kleine kinderen. Maar ook de rest van de woonkamer wordt meestal snel 'meegenomen' waardoor het er altijd proper uitziet.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Handig
  • Makkelijk in onderhoud

Minpunten

• Maakt veel lawaai

Jean-Marie 02-08-2017

Handig en gemakkelijk

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Handige machine die licht in de hand ligt waarmee alle uithoeken van de woning kan bereikt worden dankzij de draaibare stofzuigerkop. De hulpstukken kunnen gemakkelijk gewijzigd worden zodat men vlot kan overstappen van het reinigen van een tapijt naar dat van een zetel. De stofzuigerzak/-reservoir is eenvoudig te ledigen en reinigen. Het geluidsniveau is vergelijkbaar met een traditionele sledestofzuiger. Had het toestel stiller geweest dan had het een 10 gekregen als score. De prijs is misschien ietwat aan de hoge kant maar dat toestel in het zeker waard.
Kortom, het is een gemakkelijk en doeltreffend apparaat.

Pluspunten

• krachtig
  • handig
  • eenvoudig reinigbaar
  • grote autonomie
  • veelvuldig inzetbaar

Minpunten

• geluid
  • prijs

Chris 01-08-2017

Prachtig toestel, handig en licht.

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Als ik merk hoeveel fijn stof ik eens moet verwijderen uit de stofzuiger ben ik tevreden dat dit niet in de kamer terug rond dwarrelt. Bezit reeds een DC16 en en DC23 en nu nog eens een V6 aangeschaft voor dagelijks gebruik en ik moet toegeven ook om de rug wat te sparen. Trouwens de DC16 en DC23 zijn al 9 jaar oud en ik ben er nog altijd tevreden over.

Pluspunten

• Geen probleem met fijn stof

Lei 31-07-2017

Prettig in gebruik.

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

Ligt heel prettig in de hand. Voor mijn gevoel is hier ook rekening gehouden met ergonomische aspecten. Simpel en makkelijk bedienbaar. Heeft prima zuigkracht.

Pluspunten

• Prettig gewicht
  • Makkelijk vervangen hulpstukken
  • Beperkt geluid
  • Makkelijk in en uitnemen bij oplader

martel de waele 31-07-2017

mijn dyson

Geschreven voor: Dyson V6 Motorhead

zeer handig en krachtige motor ,ook superhandig zonder snoer mocht wel langere werktijd hebben voor opladen

Pluspunten

• vooral voor trappen
  • taijten

Minpunten

• werkt niet lang zonder opladen